Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא רוצה לפגוע באף אחד בפרנסה, אבל מה שראיתי היום ביד 2 הוציא אותי מהכלים.

 

זוכרים את הסיפור הגדול על "תפיסת מבריחי האספנות"? את הרעש הגדול ואת מינוי השמאי המתעלל? ובכן אתם מוזמנים להציץ ביד 2 ואם צירוף המילים "מחיר סופי כולל הכל" ושמות המעורבים בפרשה נשמעים לכם מוכרים, אתם מוזמנים להתפלץ כמוני.

 

אין צורך לומר יותר מידי, הצצה ביד 2 תגיד הכל.

 

וכל זה הוכחה ברורה וחותכת שהסיפור האמיתי היה קומבינה בתוך המכס עצמו. אם גם בימי זלטין ניתן להבטיח "מחיר סופי כולל הכל" כשהרכב עוד בחו"ל, וזה עוד על ידי אותם גורמים שבגללם כל הפרשה התפוצצה רק לפני כמה חודשים, הסירחון במכס מגיע לשיאים שלא יאמנו.

 

תחי מדינת ישראל

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שתי אפשרויות הגיוניות נראות למוחי הקודח (והכל כמובן ספקולציות ללא כל בסיס )

1. אין קומבינה, הכל כשר למהדרין, ואם מחשבים את המיסים לפי חשבונית , ניתן להגיע לתוצאה סופית ידועה מראש (עם סטיה קטנה של הפרשי שער שכנראה המוכר מוכן לספוג / להרוויח) ולראיה אין כתבי אישום, אין משפטים ואין תוצאות בנתיים

2. כמו שאתה אומר יש קומבינה במכס , ועד שלא ימצאו את המקור של הקומבינה הזאת, העסק יעבוד עם מתווך חיצוני א או ב

 

** כל אחד יבחר את מה שנראה לו **

 

במידה ויש קומבינה , המכס כאמור מחפשים את המטבע מתחת לפנס....

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לא רוצה לפגוע באף אחד בפרנסה, אבל מה שראיתי היום ביד 2 הוציא אותי מהכלים.

 

זוכרים את הסיפור הגדול על "תפיסת מבריחי האספנות"? את הרעש הגדול ואת מינוי השמאי המתעלל? ובכן אתם מוזמנים להציץ ביד 2 ואם צירוף המילים "מחיר סופי כולל הכל" ושמות המעורבים בפרשה נשמעים לכם מוכרים, אתם מוזמנים להתפלץ כמוני.

 

אין צורך לומר יותר מידי, הצצה ביד 2 תגיד הכל.

 

וכל זה הוכחה ברורה וחותכת שהסיפור האמיתי היה קומבינה בתוך המכס עצמו. אם גם בימי זלטין ניתן להבטיח "מחיר סופי כולל הכל" כשהרכב עוד בחו"ל, וזה עוד על ידי אותם גורמים שבגללם כל הפרשה התפוצצה רק לפני כמה חודשים, הסירחון במכס מגיע לשיאים שלא יאמנו.

 

תחי מדינת ישראל

 

 

ומה בדיוק כואב לך?יש לך איזה רכב שבלי יבוא זול אולי יהיה שווה הרבה כסף?יאללה כל המתרוממים.אם המחירים יהיו יותר שפויים אולי ההובי הזה יהיה המוני יותר

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי.

פושעים ניזונים מסלחנותה של החברה הסובלנית.

פורסם
ומה בדיוק כואב לך?יש לך איזה רכב שבלי יבוא זול אולי יהיה שווה הרבה כסף?יאללה כל המתרוממים.אם המחירים יהיו יותר שפויים אולי ההובי הזה יהיה המוני יותר

 

לא כואב שהרכבים יהיו זולים, מה שכואב הוא מסע היסורים שאנחנו עוברים כעת על מנת לשחרר רכב מיבוא , כאשר הסיבה היא המעצר המתוקשר של סוכני היבוא האישי, והחשדות לכאורה לגביהם שהצמיחו הרי בירוקרטיה חדשה ,

 

אתה יכול לראות בפורום אנשים עם רכבים בנמל כמעט חודש, ועדיין מחכים לשומה בכדי שיגידו להם כמה לשלם (ועוד לא אמרנו כלום על ההערכות המופרזות ...)

 

והפחד הוא שאם יקרו מקרים נוספים, יוסיפו עוד בירוקרטיה כך שאי אפשר יהיה מעשית לבצע יבוא של רכב אספנות....

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לא כואב שהרכבים יהיו זולים, מה שכואב הוא מסע היסורים שאנחנו עוברים כעת על מנת לשחרר רכב מיבוא , כאשר הסיבה היא המעצר המתוקשר של סוכני היבוא האישי, והחשדות לכאורה לגביהם שהצמיחו הרי בירוקרטיה חדשה ,

 

אתה יכול לראות בפורום אנשים עם רכבים בנמל כמעט חודש, ועדיין מחכים לשומה בכדי שיגידו להם כמה לשלם (ועוד לא אמרנו כלום על ההערכות המופרזות ...)

 

והפחד הוא שאם יקרו מקרים נוספים, יוסיפו עוד בירוקרטיה כך שאי אפשר יהיה מעשית לבצע יבוא של רכב אספנות....

 

ירון

 

 

אם אני הייתי במקומכם הייתי עולה לירושלים לבניין המיסים שם יושבים האחראים על יבוא רכב והייתי יושב להם על הראש כדי שהעניינים יזוזו

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי.

פושעים ניזונים מסלחנותה של החברה הסובלנית.

פורסם
אם אני הייתי במקומכם הייתי עולה לירושלים לבניין המיסים שם יושבים האחראים על יבוא רכב והייתי יושב להם על הראש כדי שהעניינים יזוזו

את מה שצריך לעשות אנחנו יודעים ,בכל אופן "מה שטיפש אחד עושה 1000 חכמים לא יכולים לתקן"......

פורסם

ועוד משהו יש כל מיני טיפים מקצועיים שלך הם לא ידועים והם חוקיים לגמרי ודי לחכימה ברמיזה ומשם הקביעה שלהם לגבי מחיר סופי

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי.

פושעים ניזונים מסלחנותה של החברה הסובלנית.

פורסם

בן עטייה

איזה טיפים ואיזה נעליים,אם המכס לא מאמין לתצהיר שלך עליו לתבוע אותך על תצהיר שקרי ולא לבלבל את המוח במסחר סוסים

מס הכנסה היה פועל כך מול נישום?

רק במדינת חלם אתה גנב בפוטנצייה, מראש, ועוד בהיותך עובר בבטן אימך:evil:

מירוצי מכוניות

פורסם
ועוד משהו יש כל מיני טיפים מקצועיים שלך הם לא ידועים והם חוקיים לגמרי ודי לחכימה ברמיזה ומשם הקביעה שלהם לגבי מחיר סופי

 

אם יש טיפים חוקיים להקטנת שיעור המס , או לקיבוע השיעור , הרי שמדובר בלקונה בחוק או בפרשנות שאז תיתקל בד"כ בפרשנות נגדית במכס לדעתי ואתה עלול לסיים את התהליך כמו אותם אנשים שלפי הכתוב בעיתון מגבשים מולם כתב תביעה....

 

אשמח אם תוכל לשתף אותנו בטיפים הללו ולראות עד כמה הם חוקיים...

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

שלוש שנים לא מעבירים בעלות (בירוקרטיה מטומטמת).

זכותו של כול אחד לעשות כרצונו ברכושו, הביא רכב רוצה למכרו שימכור בעלות תעשה כשיתאפשר.

פורסם

מטרת האיסור על העברת בעלות למשך שלוש שנים אינה בירוקרטיה מטומטמת

אלא דווקא לטובתנו (לדעתי, בכל אופן)

מטרת האיסור למנוע ייבוא אישי לצרכי מסחר (שכן לשם כך יש יבואני רכב "רשמיים")

ולאפשר ייבוא רכב לצרכי הובי (כמו רכבי אספנות) או ייבוא רכב ספציפי באישור כמובן.

 

שים לב, שמאז שהתחילו לבצע כל מיני קומבינות לעקיפת האיסור

ושימוש ב"זכות" הייבוא האישי לצרכי עסקים אפורים התחיל כל הבלאגן הזה...

"לאונו שלי 3 דלתות, 3 דלתות לאונו שלי, לולא היו לה 3 דלתות לא הייתה זו האונו שלי"

פורסם

שאלה לאלו שהאוטו שלהם תקוע במכס,

האם אתם משלמים דמי אחסנה יומית על כל יום שהרכב תקוע במכס ?

גם אם מי שגורם לעיכוב הוא המכס ???

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
מטרת האיסור על העברת בעלות למשך שלוש שנים אינה בירוקרטיה מטומטמת

אלא דווקא לטובתנו (לדעתי, בכל אופן)

מטרת האיסור למנוע ייבוא אישי לצרכי מסחר (שכן לשם כך יש יבואני רכב "רשמיים")

ולאפשר ייבוא רכב לצרכי הובי (כמו רכבי אספנות) או ייבוא רכב ספציפי באישור כמובן.

למטבע יש שני צדדים, אני, לצורך הדוגמא, מעדיף לשלם ליבואן שמתמחה ביבוא רכב אספנות את עמלתו, רק כדי להימנע מהבירוקרטיה ומכאב הראש מול הרשויות. ככל שתגדל כמות היבואנים לצרכי מסחר, תגדל התחרות, והעמלה תופחת ולארץ יגיעו רכבים שאינם במצב סופני. המדינה תרוויח בכל מקרה את אתננה.

ארז רונן


×
×
  • תוכן חדש...