Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שם פס על אותם כאלו שחושבים את עצמם שיכולים להזיז אותי מהנתיב השמאלי, אני יבצע עקיפה במהירות הנוחה לי והבטוחה אשר לא עוברת מעל למהירות החוק ושאכן אלו שמהבהבים וצופרים יזדיינו בשקט עד שהעקיפה תסתיים, רוב האנשים פשוט לא יודעים לנהוג פה במדינה, ואת זה אומר אחד שמבלה מעל לארבע שעות בכביש ביום.

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני שם פס על אותם כאלו שחושבים את עצמם שיכולים להזיז אותי מהנתיב השמאלי, אני יבצע עקיפה במהירות הנוחה לי והבטוחה אשר לא עוברת מעל למהירות החוק ושאכן אלו שמהבהבים וצופרים יזדיינו בשקט עד שהעקיפה תסתיים, רוב האנשים פשוט לא יודעים לנהוג פה במדינה, ואת זה אומר אחד שמבלה מעל לארבע שעות בכביש ביום.

 

אתה אחד מהם.

פורסם

אני נוסע כל יום בכביש המדובר בדרך לעבודה,

 

הרבה זמן ועצבים היו נחסכים ממני אם כל אלה ש"אותותו פונים שמאלה" היו שומרים על הימני כמו בני אדם.

 

לא יודע אם זה המקרה של אשתך, כמו שsronis אמר, ישנם "שוטרים אפסים שמוציאים את העצבים שלהם על אזרחים תמימים".

לעומת זאת, כמו שנאמר ע"י fish, גם לי בדרך כלל/אף פעם לא מהבהבים מאחורה.

(ישנם מקרים קיצוניים במפגש עם ערסים שיושבים לך על הזנב כאשר אתה שומר מרחק סביר מהמכוניות לפניך, חושבים שזה מה שיקדם את התור)

 

בדרך כלל הזדחלות בשמאלי דיי "בולטת בשטח" (גם אם אתה חמישה רכבים אחרי אותו זוחל.)

פורסם
אתה אחד מהם.

 

אני מציע לך לחזור בדחיפות לספר התיאוריה, להכרת החוק, ולגן חובה, לקבלת נימוסים בסיסיים.

גם בהליכה אתה דוחף את מי שלא זז מספיק מהר לטעמך?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מסכן הבחור הוא סך הכל שאל מה חומרת העונש ולמה היא לא קיבלה דוח ביד ואתם מתנפלים אחד על השני פתחו שרשור על תרבות הנהיגה בארץ כל אחד נהיה נהג מדופלם שיכול לשפוט אחר אם אתם לא מסוגלים לתת לבחור עזרה אז עדיף שלא תתנו דעתכם בנוגע אליו או אשתו כי פשוט לא הייתם שם

 

בברכה ליאור

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
כל זמן שהרכב בשמאל עוקף, אתה תזדיין בסבלנות, כמו בנאדם תרבותי, ותחכה שישלימו עקיפה. זה שלך מתחשמק לנוע מהר זו לא בעיה של הסביבה.

 

 

 

על איזה חוק האמירה הזו מתבססת?

כל זמן שאני בשמאלי ואני עוקף, יזדיין הממהר בסבלנות עד שאשלים את העקיפה ואזוז לימין. אין עליי שום חובה לפנות דרך לרכב שמתחשמק לו לעקוף יותר מהר ואין לו זכות לדרוש שיפנו לו את הדרך.

 

כמובן שהשיא הם אלו שמהבהבים לך לפנות את הנתיב כשיש עוד רכב-שניים לפניך.

 

מילים כדורבנות.

פורסם

אני שונא את הנהגים שפתאום מחליטים לעקוף מהימני לנתיב שבו אני נמצא ,השמאלי, כשאני במראה האחורית שלהם על 280 קמ"ש,

לא חבל על הברקסים??

 

ולפותח השרשור, השוטר הנכבד ,שכנראה לא קיבל מאישתו כבר שבועיים, חבש כובע בעת מתן הדו"ח??

פורסם

אם הוא חבש תרבוש תורכי אז היא יכלה לשדל אותו ב"לוקום"!

בגלל זה אני שואל,

 

מה נראה לך??

לשוטר אסור להביא דו"ח ללא כובע! זה לא קביל בבית משפט,

 

אחי הקטן יום אחד קיבל דו"ח והוא צילם את השוטר ללא כובע (ללא ידיעת השוטר)

בבית המשפט פסקו לטובת אחי, זה עניין ידוע.

פורסם

הרכב שרוצה לעקוף מן נתיב X לנתיב השמאלי יחכה בסבלנות שהרכב שנע בנתיב בשמאלי יעבור אותו, ורק כאשר יש לו אפשרות לעקוף ולעבור לשמאלי באין מפריע לנעים בנתיב השמאלי הוא יעשה זאת.

פורסם

לשוטר אסור להביא דו"ח ללא כובע! זה לא קביל בבית משפט,

 

אחי הקטן יום אחד קיבל דו"ח והוא צילם את השוטר ללא כובע (ללא ידיעת השוטר)

בבית המשפט פסקו לטובת אחי, זה עניין ידוע.

 

Bullshit

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אני מציע לך לחזור בדחיפות לספר התיאוריה, להכרת החוק, ולגן חובה, לקבלת נימוסים בסיסיים.

גם בהליכה אתה דוחף את מי שלא זז מספיק מהר לטעמך?

 

מבחינתי מי שעוקף על 100 משאית שנוסעת על 90 ומעכב את כל התנועה לא יודע לנהוג. נקודה. שיסע עם "ל" על הגג כדי שנדע להתרחק ממנו. נהג טוב צריך לדעת מתי אפשר (וצריך) ללחוץ על הדוושה.

פורסם
מסכן הבחור הוא סך הכל שאל מה חומרת העונש ולמה היא לא קיבלה דוח ביד ואתם מתנפלים אחד על השני פתחו שרשור על תרבות הנהיגה בארץ כל אחד נהיה נהג מדופלם שיכול לשפוט אחר אם אתם לא מסוגלים לתת לבחור עזרה אז עדיף שלא תתנו דעתכם בנוגע אליו או אשתו כי פשוט לא הייתם שם

 

בברכה ליאור

צודק.

נהיגה שלא בימין הקיצוני של כביש חד-סיטרי ושל כביש דו-סיטרי

נהגת ברכב הנ"ל שלא בצידו הימני הקיצוני של הכביש, בניגוד לתקנה 35 לתקנות התעבורה.

סמל סעיף: 5457

קנס: 250 ש"ח

נקודות: 6

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה אבל אם הנהג היה נוכח (הרי עצר אותה שוטר והיא הייתה שם כל הזמן) הוא חייב לתת לה דוח ביד

אז ניתן להסיק שאין פה דוח בכלל? :shock:

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

אז מה החוק אומר לגבי הפונים שמאלה בצמתים ? יש את המרחק הסביר שממנו "מותר" להיות בשמאלי ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים


×
×
  • תוכן חדש...