Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשתי חזרה היום הביתה עצבנית, וספרה על מפגש שהיה לה עם שוטר.

מקרה שהיה כך היה (מתנצל מראש - זה קצת ארוך) :

אשתי נסעה היום אחרי הצהריים, בכביש 461, מצומת סביון לכוון יהוד. אחרי נווה מונוסון, כשהיתה בנתיב שמאל, נצמד אליה רכב, והבהב באורות הגבוהים. מאחר ולא יכלה לעבור לנתיב ימני, האיצה אשתי את הרכב (עד 90 קמ"ש), ואולם הרכב החל לצפור, ואח"כ הצליח לעבור לנתיב ימני, והתברר שהוא טנדר טויוטה משטרתי. השוטר סימן לאשתי לעצור בצד. היא סימנה לו שתעצור בתחנת האוטובוס הקרובה, וכך היה.

כ"כ יש לציין שכאשר הטנדר נצמד לרכבה בנתיב שמאל, - היה רכב במקביל בנתיב ימין (לא היתה אפשרות לזוז מיידית לשמאל)

 

מכאן, התנהל הדו-שיח הבא:

שוטר: תביאי את הרשיון, אל תעני לטלפון (שצלצל בזמן זה).

אשתי: מה לא בסדר?

הוא : את נסעת בנתיב שמאלי.

היא : אסור ליסוע בנתיב שמאלי? אני צריכה לפנות שמאלה (ביהוד מערב).

הוא : (לקח הרשיונות) עכשיו תקבלי קנס 1000 שקל. את לא יודעת את החוקים. לכי תלמדי.

 

השוטר לקח הרשיונות לרכב, התעכב מס' דקות, חזר, החזיר הרשיונות, והראה לה היכן לדעתו יש לקחת את נתיב שמאל ע"מ לפנות שמאלה. במשך הזמן הזה אשתי לא יצאת מהרכב מפני שהכביש היה סואן.

 

עליי לציין כי השוטר לא רשם את דבריי אשתי, ולא נתן לה שום דו"ח ידנית.

 

שאלותיי:

1. במידה ונעברה כאן עבירה של נסיעה בנתיב שמאלי - מה יכול להיות העונש ?

2. האם ניתן במקרה זה לקבל דו"ח לבית ? (למרות שהיה ניתן לכאורה לקבלו ידנית) ?

3. האם במפגש עם שוטר - חייב השוטר לרשום את דברי "העבריין" ? (יש מקום כזה בטופס הדו"ח)

 

עליי לציין כי לאשתי אין שום דו"ח תנועה, במשך 15 השנים האחרונות.

כ"כ השוטר היה מאוד לא נחמד (לשון המעטה).

 

אשמח לתגובותיכם.

alfa 156 2.5.

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אישתך חסמה את נתיב העקיפה,היא לא הייתה צריכה להיות שום מלכתחילה.

 

זה שהיא לא יכלה לחזור לנתיב הימני זה לא תירוץ כי מלכתחילה אין לה מה לחפש בנתיב השמאלי במהירות זחילה.

 

 

אם היו עוד שוטרים טובים כמו השוטר שעצר את אשתך,אולי היה אפשר לנהוג בישראל במהירות סבירה ולא בזחילה בפקקים.

 

 

 

סופסוף משהו חיובי שמשטרת התנועה מנסה לעשות,כן ירבו:idea:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

גם אני יכול להבין את השוטר, בתור נהג שנע בד"כ יותר מהר משאר התנועה, אין דבר מעצבן יותר ממישהו/מישהי שיצאו לעקיפה בנתיב השמאלי במהירות זחילה ולוקח לו/לה שעתיים להשלים את העקיפה.

במידה ורוצים לפנות שמאלה אפשר לעשות את זה בצורה שלא תפריע לתנועה.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

על מה אתם מדברים? אם הדיאלוג היה כמו שהוא מספר אז השוטר הזה חתיכת אפס שמוציא את העצבים שלו על אזרחים תמימים. מאיפה החלטתם שהיא נסעה כמו צב בנתיב השמאלי? ממתי אסור לנסוע בנתיב השמאלי כשיש תנועה בימני? במיוחד כשצריך לפנות שמאלה עוד כמה מאות מטרים...

 

חוצמזה, למיטב הבנתי, אם היא לא קיבלה דו"ח ביד - אין שום דו"ח (אולי הוא ראה שמדובר בנהגת ללא עבירות קודמות וויתר).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אישתך חסמה את נתיב העקיפה,היא לא הייתה צריכה להיות שום מלכתחילה.

 

זה שהיא לא יכלה לחזור לנתיב הימני זה לא תירוץ כי מלכתחילה אין לה מה לחפש בנתיב השמאלי במהירות זחילה.

 

 

אם היו עוד שוטרים טובים כמו השוטר שעצר את אשתך,אולי היה אפשר לנהוג בישראל במהירות סבירה ולא בזחילה בפקקים.

 

 

 

סופסוף משהו חיובי שמשטרת התנועה מנסה לעשות,כן ירבו:idea:

+1 הוצאת לי את המילים מהפה!

 

אולי סוף סוף אנשים יתחילו להזיז את התחת שלהם מהשמאלי.

 

אגב חולגי היקר, היא נסעה הרבה יותר לאט לפי מה שמשתמע מדבריך, אמרת שרק אחרי שהוא לחץ עליה היא הסכימה בטובה לעלות ל90 קמ"ש.

פורסם
90 קמ"ש זו מהירות זחילה ?

(אני חושב שמותר בכביש זה 70 קמ"ש).

 

עם כל הכבוד,התגובה שלך היא התגובה שאני הכי שונא לשמוע

אתה נוהג ברכב,תעשה דין לעצמך,תשמור על חוקי התנועה ותצמד לימין.

מגיע רכב מאחוריך כשאתה בנתיב עקיפה (במיוחד אם זה לא לצורך) תן לו לעבור,אל תגיד שאתה גם ככה נוסע 90 איפה שמותר 70 והוא סתם מטורף שמתפרע בכביש.

 

לעניינו,היא כנראה סתם נפלה על שוטר עצבני מאד שלמרות שהוא לא בניידת תנועה החליט לעצור אותה בצד,

אולי הוא יעביר את פרטיה ליחידת תנועה כדי שזו תתן לה דו"ח,אולי לא והוא סתם איים.

בכל מקרה אני מקווה שתצאו מזה בזול ולא תעשירו את קופת המדינה לחינם.

פורסם
90 קמ"ש זו מהירות זחילה ?

(אני חושב שמותר בכביש זה 70 קמ"ש).

צר לי שאני לא מציע אמפטיה אבל מה הקשר מה המהירות שהיא נסעה בה? אם רכב אחר נוסע יותר מהר (ובכלל אין כרגע שאלת חוקיות) אז היא מפריעה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
גם אני יכול להבין את השוטר, בתור נהג שנע בד"כ יותר מהר משאר התנועה, אין דבר מעצבן יותר ממישהו/מישהי שיצאו לעקיפה בנתיב השמאלי במהירות זחילה ולוקח לו/לה שעתיים להשלים את העקיפה.

 

כל זמן שהרכב בשמאל עוקף, אתה תזדיין בסבלנות, כמו בנאדם תרבותי, ותחכה שישלימו עקיפה. זה שלך מתחשמק לנוע מהר זו לא בעיה של הסביבה.

 

מגיע רכב מאחוריך כשאתה בנתיב עקיפה (במיוחד אם זה לא לצורך) תן לו לעבור

 

על איזה חוק האמירה הזו מתבססת?

כל זמן שאני בשמאלי ואני עוקף, יזדיין הממהר בסבלנות עד שאשלים את העקיפה ואזוז לימין. אין עליי שום חובה לפנות דרך לרכב שמתחשמק לו לעקוף יותר מהר ואין לו זכות לדרוש שיפנו לו את הדרך.

 

כמובן שהשיא הם אלו שמהבהבים לך לפנות את הנתיב כשיש עוד רכב-שניים לפניך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

רובנו לא מדברים פה על החוקים אלא על תרבות נהיגה.

מוזר מאוד איך לי אף פעם לא היבהבו שאני מפריע למישהו לנסוע מהר ממני :roll:

 

אני נוסע בשמאלי אך ורק לצורך עקיפה וגם אותה אני משלים כמה שיותר מהר וחוזר לימני.

כמו כן אם אני רואה שיש מישהו שרוצה לנסוע מהר ממני ואני מתכנן לעקוף כמה מכוניות אני ארד לרגע לימין, אתן לו לעקוף גם אותי ויחזור לעקוף.

 

לדעתי מי שנוסע סתם בשמאלי ומעקב תנועה לא צריך להיות על הכביש כי ברגע שהוא החליט לגזול את זמני ללא תשלום זו גניבה ממני (כן כן, אני יודע שאני קיצוני) ולכן במקרים חריגים וקיצוניים אין לי גם שום בעיה גם לחתוך אותו כאילו אין אף אחד בשמאלי. מבחינתי הוא לא צריך להיות קיים על הכביש.

פורסם

falou-זה יותר עניין של יחסים בין נהגים בכביש מאשר חוק יבש. למה לעכב אותי? תהיה קצת "על הכיפאק" ותן לנסוע.

 

 

עריכה:fish הקדים אותי, אבל הרעיון הכללי הוא דומה.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
רובנו לא מדברים פה על החוקים אלא על תרבות נהיגה.

מוזר מאוד איך לי אף פעם לא היבהבו שאני מפריע למישהו לנסוע מהר ממני :roll:

 

אני נוסע בשמאלי אך ורק לצורך עקיפה וגם אותה אני משלים כמה שיותר מהר וחוזר לימני.

כמו כן אם אני רואה שיש מישהו שרוצה לנסוע מהר ממני ואני מתכנן לעקוף כמה מכוניות אני ארד לרגע לימין, אתן לו לעקוף גם אותי ויחזור לעקוף.

 

לדעתי מי שנוסע סתם בשמאלי ומעכב תנועה לא צריך להיות על הכביש כי ברגע שהוא החליט לגזול את זמני ללא תשלום זו גניבה ממני (כן כן, אני יודע שאני קיצוני) ולכן במקרים חריגים וקיצוניים אין לי גם שום בעיה גם לחתוך אותו כאילו אין אף אחד בשמאלי. מבחינתי הוא לא צריך להיות קיים על הכביש.

 

fish שים נא לב - מה שאתה מציין בסוף דבריך (קרא אותם שוב) - זו ממש לא תרבות נהיגה. זו נהיגה מסוכנת.

 

תודה על התגובות.

 

מישהו יכול להתייחס בבקשה לאי מתן הדו"ח ביד ? (ומה זה אומר?)

alfa 156 2.5.

פורסם
לדעתי מי שנוסע סתם בשמאלי ומעקב תנועה לא צריך להיות על הכביש כי ברגע שהוא החליט לגזול את זמני ללא תשלום זו גניבה ממני (כן כן, אני יודע שאני קיצוני) ולכן במקרים חריגים וקיצוניים אין לי גם שום בעיה גם לחתוך אותו כאילו אין אף אחד בשמאלי. מבחינתי הוא לא צריך להיות קיים על הכביש.

 

אתה לא יכול לחתוך מישהו רק בגלל שהוא עוקף יותר לאט ממה שהיית רוצה. אי אפשר להכריח אף אחד להאיץ יותר מהר או להגיע למהירות יותר גבוהה. לפעמים צריך להתאזר בסבלנות.

 

falou-זה יותר עניין של יחסים בין נהגים בכביש מאשר חוק יבש. למה לעכב אותי? תהיה קצת "על הכיפאק" ותן לנסוע.

 

עריכה:fish הקדים אותי, אבל הרעיון הכללי הוא דומה.

 

מה זה "תהיה על הכיפאק"? ואם בנתיב הימני נוסעים 95 קמ"ש ואני רוצה לנסוע רק קצת יותר מהר? אז אני אעקוף אותם על 100 ואחזור לימני. ומי שרוצה לנסוע מהר יותר, יחכה עוד כמה שניות עד שאסיים את העקיפה ואז יאיץ. זה פשוט מאוד.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...