Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו זונחים את הדיון הבטחוני.

 

יש מישהו שעדיין לא מבין אחד מהשניים:

 

1. אין להיות בנתיב שמאלי (או אמצעי) כאשר לא עוקפים רכב.

2. אין לזרז בשום אמצעי רכב הנמצא בנתיב עקיפה, בזמן שהוא מבצע עקיפה.

 

אם כן, הוא מוזמן לחזור לדיון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אנחנו זונחים את הדיון הבטחוני.

 

יש מישהו שעדיין לא מבין אחד מהשניים:

 

1. אין להיות בנתיב שמאלי (או אמצעי) כאשר לא עוקפים רכב.

2. אין לזרז בשום אמצעי רכב הנמצא בנתיב עקיפה, בזמן שהוא מבצע עקיפה.

 

אם כן, הוא מוזמן לחזור לדיון.

 

 

3-באם הרכב נוסע מעל 20 דק על השמאלי במהירות של 80 קמ"ש אז ניתן להבהב פעם אחת אך לא באטרף כי זה יכול מאוד להלחיץ את הנהג שלפניכם וזה יגרום תאונה או סיכוי לתאונה.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

דדי, אני ממש לא מהלחוצים אבל מעל 20 דקות?

בזמן הזה כבר הגעתי לאן שרציתי (ואני מאוד מקווה שלא נתקעתי על 80 קמ"ש כל הדרך מאחורי איזו "עגלה עם סוסים [מתים]".)

 

בשיוט אני לא מוריד את הרגל מהגז גם לא ל3 שניות אחרת יחטפו עצבים אלה מאחוריי וfish כבר יעקוף אותי מימין (ובצדק, הכביש זה לא מקום להרדם בו), אז 20 דקות All hell breaks loose והסבירות לתאונה טיפשית מכפילה את עצמה מרגע לרגע.

 

בכל מקרה אני מוריד את הכובע לפני אלה שמחכים 20 דקות לפני הבהובים ותחושת עצבנות באופן כללי, סחטיין על האיפוק.

 

שיהיה פסח שמח ורגוע. :)

פורסם

היא הייתה צריכה לתת קצת יותר גז בשביל לפנות למשטרה את הכביש.

אבל עדיין כל עוד לא הייתה סירנה ו\או צופר של ניידת היא לא מחוייבת.

 

השוטר סתם הוציא אגרסיות.

יוסי,

mazda 323 glx 1997

פורסם

אין לי הרבה מה לחדש בדיון הזה.

 

נראה שזאת הפעם הראשונה שאני מסכים ב-100% עם במבי. אין שום תירוץ לבריונות על הכביש, בין אם מעכבים אתכם או לא. בכל אופן, מהירות של 90 קמ"ש בכביש של 70 היא לא עיכוב ממשי, ולא אכפת לי לאן בדיוק מיהר השמוק בטנדר. אני מכיר היטב את הקטע המדובר, נסעתי בו פעמים רבות, וגם 70 זה לא תמיד מהירות המתאימה לתנאים שם, קל וחומר +90 על רכב גבוה שמתהפך בקלות.

 

לראיה, בכבישי אירופה שאני כ"כ אוהב להביא בתור דוגמה, לא נדיר לראות נהגים מהבהבים באורות כאות לפינוי הנתיב השמאלי. נדיר מאד עד לא קיים לראותם עושים זאת כשיש רכב נוסף שנע במקביל ולא מאפשר השתלבות חלקה בנתיב הימני. הבודדים שכן מהבהבים במצבים כאלה הם בד"כ צוענים, או ישראלים בחופשה.

 

לעניין השני שנדון פה, משעשע לראות כיצד גם אנשם שקולים ורציניים נוטים לפתח תסביך אלוהים אחרי שמישהו הסמיך אותם לפעולה זו או אחרת במסגרת השירות הצבאי. אין טעם לפתח את הדיון הזה, אבל התופעה החברתית הנ"ל עומדת בבסיסן של בעיות רבות בארץ, בתרבות החיים והנהיגה שם, ובאופן עקיף גם בתדמית שיש לנו בחו"ל.

 

בכל אופן, במקומו של פותח השרשור לא הייתי דואג יותר מדי. כל עוד אין בישראל חוקה שמגנה על זכויות האזרח, שמורה לכולנו הזכות להיעצר ע"י עובד ציבור הפועל בגלוי או במסווה, ולקבל יחס של עבריין מורשע. במקרה הזה, אני בספק אם יהיה לארוע המשך כלשהו.

פורסם

לעניין השני שנדון פה, משעשע לראות כיצד גם אנשם שקולים ורציניים נוטים לפתח תסביך אלוהים אחרי שמישהו הסמיך אותם לפעולה זו או אחרת במסגרת השירות הצבאי.

 

נחמד (NOT) לראות נימת זלזול בדברים שכפי הנראה (לפי צורת כתיבתך)אין לך ולו שמץ של מושג במה מדובר ולכן המנע לזלזל בדבריהם של אחרים ואף לנסות לכתוב את התורה מחדש.

 

נ.ב

 

תתפלא לגלות שאתה ישן דיי טוב בלילה בגלל אותם יחידות שאנשים כמוך מזלזלים בהם! (בושה)

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

השושו שלך לא מרשים אותי, עם כל הכבוד לצה"ל וכוחות הבטחון (ויש כבוד, למרות שהוא הולך ואוזל).

אתם רוצים הערכה? צאו מהסרט אקשן שאתם חיים בו ותסבירו למשלם המיסים למה מגיעה לכם הערכה.

אנחנו כבר לא בשנות השישים, ו"אנשי הצפרדע אנשי הדממה" וחבריהם הם כבר לא הגיבורים של אף אחד.

 

בקיצור, אני הלכתי להתבייש בפינה, ואתה יכול להמשיך להציל את העולם.

פורסם
השושו שלך לא מרשים אותי, עם כל הכבוד לצה"ל וכוחות הבטחון (ויש כבוד, למרות שהוא הולך ואוזל).

אתם רוצים הערכה? צאו מהסרט אקשן שאתם חיים בו ותסבירו למשלם המיסים למה מגיעה לכם הערכה.

אנחנו כבר לא בשנות השישים, ו"אנשי הצפרדע אנשי הדממה" וחבריהם הם כבר לא הגיבורים של אף אחד.

 

בקיצור, אני הלכתי להתבייש בפינה, ואתה יכול להמשיך להציל את העולם.

 

 

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

הרגת אותי עם השושו שמושו ואנשי הדממה וכד'.

 

רק בריאות ואריכות ימים לך ידידי,

 

ד.

"איש הדממה והלוחם" בדרכים (שירתתי כנהג ולא מתבייש בזה לרגע )

 

 

 

 

 

 

 

:roflmao::roflmao::roflmao:

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
אז תחליט, פתאום כולם צדיקים או שזה רשום בחוק?

ונעזוב את החוק, מבחינה תרבותית, זה מנומס "לדחוף" מאן דהוא לנתיב הימני רק כי הוא לא עוקף מהר מספיק בשבילך? להבדיל, גם כשאתה הולך במדרכה אתה מאיץ במי שלא נע מהר מספיק ומפנה לך את הדרך?

 

 

המדרכה היא לא הכביש, מה לעשות במדרכה אין חוקים ובכביש יש, יש צורך לדון למה יש בכביש ובמדרכה אין כל כך הרבה חוקים? נראה לי שלא צריך להסביר, זאת בדיוק מאותה סיבה שכמות התאונות במדרכה לא רבות כמו בכביש.

מבחינה תרבותית אתה צודק ולא צודק - מבחינה תרבותית לא נאות לשהות על נתיב שמאלי במשך שעתיים(לא שעתיים אבל את הכוונה הבנת) בלי לזוז ממנו, לא נאות להציק לאנשים שנוהגים לתומם לעבודה/בית מכיוון שהחלטת שמותר לך לנסוע איפה שאסור, נראה לי שכולם פה מיתממים יתר על המידה - הדו"ח מוצדק בעייני וחבל שאנשים לא מקבלים יותר דו"חות על דברים כאלו, אולי הגיע הזמן שגם יעלו את המהירות המותרת בכבישים, משום מה נראה לי שיהיו פחות תאונות.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם
אני שם פס על אותם כאלו שחושבים את עצמם שיכולים להזיז אותי מהנתיב השמאלי, אני יבצע עקיפה במהירות הנוחה לי והבטוחה אשר לא עוברת מעל למהירות החוק ושאכן אלו שמהבהבים וצופרים יזדיינו בשקט עד שהעקיפה תסתיים, רוב האנשים פשוט לא יודעים לנהוג פה במדינה, ואת זה אומר אחד שמבלה מעל לארבע שעות בכביש ביום.

 

 

לפני שתגיד שאנשים לא יודעים לנהוג במדינה, תגיד בכמה מדינות בעולם נהגת ובאיזו מדינה זה נראה ככה, וכן אתה ועוד כמוך הם אלו שהורסים את תרבות הנהיגה בישראל.

 

נהגתי כמעט בכל מדינות אירופה, לא אגיד לך שראיתי ששומרים על המהירות המותרת, אבל כ"א בשניה שמסיים את העקיפה חוזר לימני.

פורסם
המדרכה היא לא הכביש, מה לעשות במדרכה אין חוקים ובכביש יש

 

נכון, והחוק אומר שרכב יכול להיות בנתיב השמאלי, כל זמן שהוא עוקף. זה קודם כל, ואם היית קורא ומבין את מה שנכתב היינו כבר יכולים לסגור את הדיון.

 

חוצמיזה (יענו, בנוסף), זו גם בהמתיות ישראלית מצויה להאיץ באחר כדי שיפנה לך את הדרך, כי הוא לא זז מהר מספיק לטעמך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כל מי שמצוי בכללי הנהיגה בכבישים מהירים באירופה, מכיר את התופעה שרכב מהיר במסלול השמאלי יתקרב לאחוריך ויאותת באורות גבוהים כדי שתפנה את המסלול. מדובר בהתנהגות נורמלית ותקינה לחלוטין שלא נועדה להטריד או להרגיז, אלא להזכיר לך היכן אתה צריך להמצא. כמובן שלכך מצטרפת ההנחה, שהיא כמעט עובדה לפיה איתות כזה יבוא רק כשהמסלול לימינך פנוי ולכן אין שום סיבה שתמצא במסלול המהיר. בארץ קיים גם איתות כזה אלא שכרגיל הוא נמרץ ועצבני יותר ככל שיכולתך לפנות את המסלול נעשית יותר קשה ובעיקר מסוכנת.

פורסם
נכון, והחוק אומר שרכב יכול להיות בנתיב השמאלי, כל זמן שהוא עוקף. זה קודם כל, ואם היית קורא ומבין את מה שנכתב היינו כבר יכולים לסגור את הדיון.

 

חוצמיזה (יענו, בנוסף), זו גם בהמתיות ישראלית מצויה להאיץ באחר כדי שיפנה לך את הדרך, כי הוא לא זז מהר מספיק לטעמך.

וואלה? מתי עקפה אותך TT בגרמניה על יותר מ260 כשאתה נוסע עם VR6 על המהירות הזאת והבהבה לך 2 קילומטר לפני שהגיעה אליך וכל זה כשאתה על הנתיב הכי שמאלי? גם זה היה ישראלי?

 

לדיוננו - פותח ההודעה רשם במפורש היא שהתה שם לצורך פניה! ולא עקיפה! כי רצתה לפנות שמאלה עוד אילו ואילו קילומטרים מה עוד שנסעה במהירות מתחת למצוין, יש כאן כדי הפרעה לתנועה, חבל שהויכוח הזה מתנהל בכלל - עד שאוכפים חוקים במדינה הזאת וגם זה לא טוב.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם
וואלה? מתי עקפה אותך TT בגרמניה על יותר מ260 כשאתה נוסע עם VR6 על המהירות הזאת והבהבה לך 2 קילומטר לפני שהגיעה אליך וכל זה כשאתה על הנתיב הכי שמאלי? גם זה היה ישראלי?

 

הדבר היחיד שקובע הוא אם אתה עוקף או לא, ונכון, בהמות יש גם בחו"ל.

 

לדיוננו - פותח ההודעה רשם במפורש היא שהתה שם לצורך פניה! ולא עקיפה!

 

פותח השרשור ציין שלא היה ביכולתה לנוע לימין. דרך אגב, בחירה בנתיב השמאלי מבעוד מועד כדי לפנות שמאלה, גם היא מותרת. הכל בהתאם לתנאי הדרך והכביש.

 

בכל מקרה, אין לנו אלא להסתמך על עדות השמיעה שבפתיחת ההודעה, אבל אם היית קורא את שאר הדיון היית מבין את ההקשר. ואם עדיין קשה התפיסה: לא מהבהבים לרכב עוקף בשמאלי. זכותו לעקוף במהירות סבירה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הדבר היחיד שקובע הוא אם אתה עוקף או לא, ונכון, בהמות יש גם בחו"ל.

 

 

 

פותח השרשור ציין שלא היה ביכולתה לנוע לימין. דרך אגב, בחירה בנתיב השמאלי מבעוד מועד כדי לפנות שמאלה, גם היא מותרת. הכל בהתאם לתנאי הדרך והכביש.

 

בכל מקרה, אין לנו אלא להסתמך על עדות השמיעה שבפתיחת ההודעה, אבל אם היית קורא את שאר הדיון היית מבין את ההקשר. ואם עדיין קשה התפיסה: לא מהבהבים לרכב עוקף בשמאלי. זכותו לעקוף במהירות סבירה.

 

אני לא חושב שזה בהמתיות, אני חשוב שזאת נורמה להבהב ואני מוצא בה משהו נכון, צריך דרך לסמן למישהו המהווה מטרד, בדיוק כמו שמהבהבים ב4 אורות כשיש מפגע על הכביש או כשמסמנים שאתה במצוקה.

ומה תגיד על כך שמהבהבים לאנשים בנתיב הנגדי כדי להתריע על מכמונת של משטרה? גם זה בהמתיות?

 

האמת קראתי את כל הדיון, השוטר פה ונוריד את הקטע של הקללות שכנראה מעט נופח כמו עצם העובדה שהיא נסעה בנתיב השמאלי ולא שהתה בו לצרכי פניה או עקיפה כי הרי ביננו - כל הישראלים צודקים ואף פעם לא טועים, הדו"ח מוצדק לחלוטין, כן יירבו, אני חושב שיש התייחסות בחוק על הפניה ימינה ושמאלה, הרי לפעמים צריך לחצות נת"צ כדי לפנות ימינה/שמאלה והולכים לפי הסימונים בכביש, לא חושב שזה כזה מסובך לעמוד בזה.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701


×
×
  • תוכן חדש...