Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר ביקש יעוץ בקשר לרכב חדש שסבא שלו מתכנן לקנות, הוא מתכנן לקנות רכב בסכום של עד 130K, הוא ביקש ייעוץ.

 

הוא בן אדם מבוגר, המהירות לא חשובה לו כ"כ, הוא מחפש נוחות ואיכות.

 

לפי מה שהבנתי הוא תכנן לקנות טיוטה קורולה, אך אני מבין שיש רכבים עדיפים בטווח המחיר הזה.

 

תודה ולילה טוב.

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=293665&highlight=%D7%A1%D7%91%D7%90

 

:lol:

 

אני חושב שקורולה לא ממש נוחה, לדעתי היא לא נוחה בכלל ביחס לפיג'ו 308, למשל.

אבל, כמו שרשום בלינק, ציטוט:

"אמינות: סליחה חברים, אבל יפנית-יפנית-יפנית. אין מה לעשות. סבא.סבתא יהיו הכי רגועים בתוך קורולה משעממת, ניסן מרדימה, סוזוקי "שקופה... אלה רכבים שפשוט לא מתקלקלים ואפילו הנורה לא נשרפת, ממש פלא שמיני.

 

לכן, אפשר לעשות סיבוב באולמי התצוגה של:

מיצובישי (לנסר חדשה)

ניסן (טיידה)

סובארו (B3)

וטויוטה (קורולה).

סוזוקי SX4 - אם אין צורך ברכב גדול, גם האצ'בק יכולה לבוא בחשבון.

 

מתוך מבחני דרכים ופרסומים, דווקא סובארו B3 מצטיינת בנוחות (חשוב) ולוקה במחסור כח (פחות עקרוני לסבא)..

 

ואם סבא בכל זאת פתוח ליותר - פי'גו 308 או מגאן חדשה שוות בדיקה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני חושב שגם אוקטביה, ג'טה וגולף מתאימות לנוחות ואיכות.

ואני מציע לבדוק גם את יונדאי I30 שמוצעת בדגמים המאובזרים יותר בכ-130 אלף שקל.

 

בהצלחה ושבוע טוב!

פורסם

גם קיה סיד עם 7 שנות אחריות יכולה להיות אופציה מעניינת.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לא חייבים להוציא את כל התקציב, אתם יודעים. הסבא המצוי יסתפק ואף מעבר לכך בסקודה פאביה או פולקסוואגן פולו, ואם מדובר באחד שבילה את רוב ימיו על גיר ידני אז גם פיאט גרנדה פונטו תעשה את העבודה מצוין (ב-EVO החדשות רמת הגימור משופרת מאוד).

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

אוקטביה לא נוחה במיוחד, והמושבים שלה מעצבנים.

הגולף החדשה נוחה ואיכותית מאוד.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

הגולף החדשה נחמדה מאוד.

 

לטעמי המושבים שלה מעט יותר טובים משל האוקטביה (אך נופלים משמעותית משל הפביה "ספורט" שלי) והנוחות נסיעה די דומה (לפחות בגרסאות הבסיס).

 

אם אין צורך בתא מטען אימתני - הייתי שוקל היטב את הגולף (וממתין ל-1.2TSI).

בהחלט אופציה טובה ומאוד בטוחה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
:lol:

 

מתוך מבחני דרכים ופרסומים, דווקא סובארו B3 מצטיינת בנוחות (חשוב) ולוקה במחסור כח (פחות עקרוני לסבא)..

 

 

 

בתקציב הנתון נכנסת B3 עם מנוע שני ליטר ועוד ישאר עודף לגרעינים..... :)

 

בתקציב הזה אני הייתי קונה אוקטביה 1.4TSI

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...