Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני היתי מציע דבר פשוט. כל מי שתומך בפלסטינים כמו עדנה, שפשוט יעבור לגור איתם. לא צריך מעבר לזה כדי לגרום לה להבין כמה שהיא טועה.

 

אגב, הפלסטינים רוצים שטחים וכ"ו, תבדקו מה הם עשו עד היום עם השטחים של הפינוי האחרון ואז תבינו למה הם באמת רוצים עוד שטחים.

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רוני, אין צורך לרחם עליי, החיים שלי די טובים ואני שמח עם הדעות שלי.

 

בקשר לשאר התגובה שלך, יפה שאתה מסיק כלכך הרבה מסקנות לגביי רק מהדעות הפוליטיות שלי, אני חושב שבחרת תחום עיסוק שגוי, כאשר אתה בעל כישורים מופלאים כאלה.

תלמד להתמודד עם דעות בלי הצורך להדביק לאנשים תארים כאלו ואחרים, גורם לך להראות חלש וחסר אונים, כי זה בדרך כלל האופציה האחרונה.

הדעות הפוליטיות שלי די קיצוניות, ומה לעשות, אני לא אוהב אנשים שמחבבים את הפלסטינים.

פורסם

רוני, ברשותך אני אצטט מה עדנה אמרה ואתה תחליט אם זו הסתה:

 

"אני אומרת שאם כולם, מיליון וחצי איש (הכוונה לפלסטינים בשטחים), יקומו ביחד ויסתערו על הגדרות והמחסומים, פשוט יכנסו לאן שהם רוצים, מי יעצור אותם?"

 

בוא תסביר לי בבקשה, למה היא התכוונה?

פורסם
רוני, אין צורך לרחם עליי, החיים שלי די טובים ואני שמח עם הדעות שלי.

 

בקשר לשאר התגובה שלך, יפה שאתה מסיק כלכך הרבה מסקנות לגביי רק מהדעות הפוליטיות שלי, אני חושב שבחרת תחום עיסוק שגוי, כאשר אתה בעל כישורים מופלאים כאלה.

תלמד להתמודד עם דעות בלי הצורך להדביק לאנשים תארים כאלו ואחרים, גורם לך להראות חלש וחסר אונים, כי זה בדרך כלל האופציה האחרונה.

הדעות הפוליטיות שלי די קיצוניות, ומה לעשות, אני לא אוהב אנשים שמחבבים את ה"פלשטינאים".

 

אני מרחם על אנשים ששונאים אנשים אחרים רק בגלל הדעות שלהם בנושא מסוים. זה הרי בדיוק כמו שאשנא מישהו כי הוא מרוקאי, כי הוא אוהב חתולים או כי הוא אוהב את בני מינו. יש בזה משהו נבער, חמום מוח וחסר היגיון שמצטער - קשה לי לקבל.

לא הסקתי כלום עליך מעבר למה שהבהרת יפה מאוד - כל מה שיש לך לתרום לדיון הוא שאתה שונא קבוצה באוכלוסיה, סתם כי היא שם.

 

אני מתמודד יפה מאוד עם דעות אם משהו עומד מאחוריהם. אם תנסה להסביר לי, למשל, למה הדעות הפוליטיות שלך קיצוניות או למה אתה לא אוהב אנשים ש"מחבבים" פלסטינאים (מצטער, את המרכאות הפוך - מחבבים "פלסטינאים" - אני ממש לא מצליח להבין), אני אקשיב לך הרבה יותר מאשר אם תזרוק לחלל הפורום אמירה חסרת משמעות כמו "שונא שמאלנים".

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רוני, ברשותך אני אצטט מה עדנה אמרה ואתה תחליט אם זו הסתה:

 

"אני אומרת שאם כולם, מיליון וחצי איש (הכוונה לפלסטינים בשטחים), יקומו ביחד ויסתערו על הגדרות והמחסומים, פשוט יכנסו לאן שהם רוצים, מי יעצור אותם?"

 

בוא תסביר לי בבקשה, למה היא התכוונה?

 

הסברתי כבר בשרשור הזה, אבל אסביר שוב: עדנה היא, להבנתי, בנאדם נאיבי מאוד. זה או זה, או שהיא פשוט דמגוגית שלא בוחלת באמירות בוטות בכדי שאנשים יקשיבו לה. אני אלך בינתיים עם ה"נאיבי", אז נסה ללכת איתי: יכול להיות שהאישה באמת חושבת ומאמינה שכל האנשים בצד השני הם שוחרי שלום וחסרי תאוות נקם כלפי העם היושב בציון. היא רואה את הסבל שלהם, רואה את התנאים הקשים וחושבת לעצמה "למה הם לא מתמרדים? במקומם אני כבר הייתי עושה משהו". אולי היא מסוג האנשים שחושבים שאם הם היו בשואה, הם היו מצליחים להמריד את כל היהודים נגד הנאצים ולברוח ממחנות הריכוז. אז מה עובר לה בראש? שאם כל הפלסטינאים שוחרי השלום יעיזו להגיד לחיילים "לא", אז לא תהיה למדינת ישראל ברירה והיא תהיה חייבת לתת להם להכנס, ואז כולנו נחייה פה ללא גבולות, בשמחה ובאושר, זה לצד זה. כמובן שהיא מצליחה לשכוח באופן נוח מאוד את כל הסיבות (הלגיטימיות!) לכך שאיננו מאפשרים להם לבוא עימנו במגע, ואת כל המחבלים בפוטנציה שבוודאי נמצאים שם ורק מחכים להכנס.

 

ודבר אחרון - אתה שוכח שמה ששמעת אותה אומרת עבר לא מעט פילטרים בדרך, ושהציגו אותה באופן מאוד חד-צדדי בטלוויזיה. אני משוכנע שבשיחה פנים מול פנים היא תודה גם בפניך שהתקוות שלה "קצת" מנותקות מהמציאות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תקרא שוב, אין צורך במרחאות (ערכתי מיד אחרי פרסום ההודעה המקורית, כנראה שלא מספיק מהר), הכוונה הייתה לכאלה שבאמת מחבבים אותם.

 

אין לי שום סיבה לחבב אנשים שמלכלכים על המדינה שלהם, ועל הצבא שלהם ובמקרים מסויימים אוהבים את הפלסטינים יותר מהעם שלהם, שמזדהים איתם.

אני אפילו הייתי מגדיר אותם אויבים, בדיוק כמו הפלסטינאים.

אני נגעל מהם, מהטמטום שלהם.

בזכות מי הם חושבים שהם חיים פה?

מבחינתי זה יריקה בפנים שלי, כשאני נותן 3 שנים (גם) בשביל אותם אנשים.

ואני לא אוהב שיורקים לי בפנים.

לא טוב להם? שיעברו לעזה, אין להם מה להיות פה.

יום יבוא ואולי יידחפו לים, ביחד עם כל עזה.

פורסם
הסברתי כבר בשרשור הזה, אבל אסביר שוב: עדנה היא, להבנתי, בנאדם נאיבי מאוד. זה או זה, או שהיא פשוט דמגוגית שלא בוחלת באמירות בוטות בכדי שאנשים יקשיבו לה. אני אלך בינתיים עם ה"נאיבי", אז נסה ללכת איתי: יכול להיות שהאישה באמת חושבת ומאמינה שכל האנשים בצד השני הם שוחרי שלום וחסרי תאוות נקם כלפי העם היושב בציון. היא רואה את הסבל שלהם, רואה את התנאים הקשים וחושבת לעצמה "למה הם לא מתמרדים? במקומם אני כבר הייתי עושה משהו". אולי היא מסוג האנשים שחושבים שאם הם היו בשואה, הם היו מצליחים להמריד את כל היהודים נגד הנאצים ולברוח ממחנות הריכוז. אז מה עובר לה בראש? שאם כל הפלסטינאים שוחרי השלום יעיזו להגיד לחיילים "לא", אז לא תהיה למדינת ישראל ברירה והיא תהיה חייבת לתת להם להכנס, ואז כולנו נחייה פה ללא גבולות, בשמחה ובאושר, זה לצד זה. כמובן שהיא מצליחה לשכוח באופן נוח מאוד את כל הסיבות (הלגיטימיות!) לכך שאיננו מאפשרים להם לבוא עימנו במגע, ואת כל המחבלים בפוטנציה שבוודאי נמצאים שם ורק מחכים להכנס.

 

ודבר אחרון - אתה שוכח שמה ששמעת אותה אומרת עבר לא מעט פילטרים בדרך, ושהציגו אותה באופן מאוד חד-צדדי בטלוויזיה. אני משוכנע שבשיחה פנים מול פנים היא תודה גם בפניך שהתקוות שלה "קצת" מנותקות מהמציאות.

 

רוני

 

רוני, הגברת הזאת לא נאיבית, הגברת הזאת תוקפת את כל מי שלא מסכים איתה (כולל ערבים), אי אפשר לקבל את ההסתה שלה בטענה שהיא "נאיבית", אם כל אדם יוכל לתרץ את מעשיו בכך שהוא "נאיבי", לאן נגיע?

 

אדם נאיבי מקשיב ונסחף אחרי המונים, הגברת עדנה מנהלת מונולוגים בלבד והיא תמיד זו "שמבינה", ככה אדם נאיבי לא מתנהג.

 

שנית את האימרה הזאת דווקא ראיתי בשידור חי, כנראה שלא הספיקה לעבור סינון, כמובן שאת האימרה הזאת לא הציגו בתוכנית בערוץ 2, לאחר שאמרה זאת עברו מצלמה.

פורסם
תקרא שוב, אין צורך במרחאות (ערכתי מיד אחרי פרסום ההודעה המקורית, כנראה שלא מספיק מהר), הכוונה הייתה לכאלה שבאמת מחבבים אותם.

 

אין לי שום סיבה לחבב אנשים שמלכלכים על המדינה שלהם, ועל הצבא שלהם ובמקרים מסויימים אוהבים את הפלסטינים יותר מהעם שלהם, שמזדהים איתם.

אני אפילו הייתי מגדיר אותם אויבים, בדיוק כמו הפלסטינאים.

אני נגעל מהם, מהטמטום שלהם.

בזכות מי הם חושבים שהם חיים פה?

מבחינתי זה יריקה בפנים שלי, כשאני נותן 3 שנים (גם) בשביל אותם אנשים.

ואני לא אוהב שיורקים לי בפנים.

לא טוב להם? שיעברו לעזה, אין להם מה להיות פה.

יום יבוא ואולי יידחפו לים, ביחד עם כל עזה.

 

מצטער, אבל אתה רק ממחיש את דבריי. אמירות כגון "מלכלכים על המדינה שלהם" או "אוהבים את הפלסטינים יותר מהעם שלהם" - מאיפה הן מגיעות? אני טוען שהן מגיעות מחוסר הקשבה - מבחינתך הפלסטינאים מוקצים, אז מי שאומר עליהם משהו טוב גם מוקצה. לא מעניין אותך באמת להקשיב למה או לנסות ולהבין את שני צדדי המטבע.

הנה - עובדה שאתה מגדיר את הפלסטינאים כאויבים. כולם אויבים? כולם שונאים אותנו? כולם רוצים להרוג אותנו או לגרש אותנו מאדמתנו? ברור שלא. בדיוק כמו שלא כולנו רוצים לעשות אותו הדבר להם.

אני מבטיח לך - קח כל שמאלני קיצוני לשיחה והוא יגיד לך שהוא אוהב את עמו יותר (טוב, חוץ מאנשים כמו טלי פחימה, אבל היא באמת עוף מוזר). אותם שמאלנים קיצוניים (ושוב - זוהי הבנתי האישית) פשוט לקחו את הרגישות שלהם לסבלו של האחר לקיצוניות. עבורם, הסבל של הפלסטינאים מספיק גדול בכדי שהמוסריות לא מאפשרת מהם התעלמות. זה היה יכול להיות אפילו אצילי, אלמלא הדרך שבה הם ממחישים את דעתם הייתה כל כך בזויה לעיתים (וכן, גם אני ראיתי תמונות מהפגנות כאלה).

 

נסה לחשוב על האנשים האלה כמו על מתנדבים למען הומלסים, נניח. המדינה מתעלמת, זורקת אנשים לרחוב ולא דואגת להם, אבל יש אנשים שמספיק אכפת להם בשביל לקום ולעשות מעשה. השמאלנים הקיצוניים פשוט עושים את זה לקבוצה באוכלוסיה שקל לשנוא...

 

ולסיום - אני לא מרגיש צורך להגדיר את היחס שלי לפלסטינאים באופן מובהק: "שונא", "מחבב" וכדומה. מבחינתי הם קודם כל אנשים. נסה לחשוב על זה ככה ואולי תבין שלא הכל שחור ולבן.

 

רוני, הגברת הזאת לא נאיבית, הגברת הזאת תוקפת את כל מי שלא מסכים איתה (כולל ערבים), אי אפשר לקבל את ההסתה שלה בטענה שהיא "נאיבית", אם כל אדם יוכל לתרץ את מעשיו בכך שהוא "נאיבי", לאן נגיע?

 

אדם נאיבי מקשיב ונסחף אחרי המונים, הגברת עדנה מנהלת מונולוגים בלבד והיא תמיד זו "שמבינה", ככה אדם נאיבי לא מתנהג.

 

שנית את האימרה הזאת דווקא ראיתי בשידור חי, כנראה שלא הספיקה לעבור סינון, כמובן שאת האימרה הזאת לא הציגו בתוכנית בערוץ 2, לאחר שאמרה זאת עברו מצלמה.

 

שוב, היא לא טוענת שהיא נאיבית. אני טוען כך. ואפילו אם היא לא נאיבית אלא סתם דמגוגית - אז מה? שתגיד מה שהיא רוצה. לך ולי יש זכות לענות לה. שמעתי אנשים אומרים דברים גרועים הרבה יותר. אז את כולם צריך לזרוק לים?

 

דווקא את האמירה אני ראיתי בערוץ 2 למיטב זכרוני (לא רואה ערוץ 20). ובכל מקרה - לא נראה לי שהבנת למה התכוונתי כשטענתי שהיא נאיבית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני לא חובב גדול של כל הערבים, אני גר ליד עיר די גדולה של ערבים ויש לי מספיק מהם פה, אז מבחינתי גם אלה שלא מוגדרים אוייבים שלי כחייל, הם גם ממש לא קרובים להיות חברים שלי, וזה אפילו לא קשור לדעות הפוליטיות/דתיות שלהם, קשור להתנהגות שלהם נטו.

פה ושם יש יוצאים מן הכלל שאני מסוגל לסבול.

כנראה שאני גזען.

 

מבחינת תושבי עזה, אני לא יכול לחשוב עליהם כהומלסים.

המדינה לא זרקה אותם, אם כבר היא עושה יותר מדי בשבילם (חשמל/כספים).

רציתם אוטונומיה? קיבלתם.

תאכלו את הח*א שבישלתם לעצמכם.

 

שחבריהם הערבים במדינות השכנות ידאגו להם.

כשתושבי עזה ניסו לרוץ לעבר מצרים - המצרים לא כלכך שמחו לקבל אותם.

ז"א שהם כולם אוהבים לדבר על כמה שאנחנו רעים, אבל לא לעשות משהו כדי לעזור לחברים שלהם שתקועים שם.

אף אחד לא רוצה אותם (ובצדק).

פורסם

נחמד היה לקרוא את התגובות, אני מסכים עם הדעה שהגברת נאיבית (מאוד מאוד), אבל אני לא חושב שיש מקום לנאיביות כזאת במדינה שלנו.

Jealousy is misery, suffering is grief

פורסם

רוני שוב, לאדם מותר לאמר את דעתו גם אם היא נאיבית לכאורה או סתם דמגוגית, אבל יש נקודה שדעה חופשית או הבעת דעה הופכת להיות הסתה/המרדה ונזק ממשי למדינה או לכוחות הביטחון, מבחינתי אדם שעבר את הגבול הזה אינו ראוי לשום רחמים, ויש לפעול נגדו בכל מישור שהחוק מאפשר.

 

לתת לדבר כזה במה ופירסום כמו שקופרמן הפקות נתנו לה היא תעודת עניות, הם הפכו להיות מכלי בידור לערוץ תעמולה של עדנה וחברותיה.

 

ורוני, אין גרוע מזה, אם מישהו מגיע לרמות כאלו דינו כדין עדנה.

פורסם

ואני רק אשאל לסיום,

 

היכן הייתה אותה קבוצה שמאלנית שנפלו כ-6,000 מטחים וטילים על יישובי ותושבי הדרום וגם הצפון, מהקטן לגדול?!

איפה?!

היכן הייתה אותה קבוצה שמאלנית כשהתפוצצו אוטובוסים וקווים מרכזיים בכל חלקי הארץ ואנשים וילדים קיפחו את חייהם?!

איפה?!

היכן הייתה אותה קבוצה שמאלנית שמרכזי בילוי, מסעדות ומלונות עלו בלהבות, ושוב אנשים מבוגרים וטף קיפחו את חייהם?!

איפה היא הייתה לעזאזל?!

 

קודם רחם על עצמך, על משפחתך, על חברייך ועל הקרובים אלייך - אזרחי מדינתך שבה אתה חיי ובה תגדל את ילדייך.

לאחר מכן - התחל לרחם על השאר, במידה ויש צורך בכך בכלל.

 

אתה לא זה שמכתיב את דרך חייהם ואת המתרחש בעזה ודומייה, הם האחראים הבלעדיים למעשיהם ולתוצאות הנגררות בכך.

 

כמו שאמרה גברת קנטי, שמיליון וחצי פלסטינאים יכולים לקום ולהפרץ אל עבר הגבול ו"לפלוש" למדינתנו, אני אשאר על אותו

גל ואשאל - מדוע לא יכולים לקום מיליון וחצי איש כנגד אירגון הקורא לעצמו 'חמאס' ובמידה מסויימת (לפחות בשטחם)

הוא קטן יותר ממדינת ישראל ולנסות ולעצורו. פחד?! לא קונה את זה. בנתיים, זה משרת את מטרותיהם יופי.

 

מספיק לנסות ולמרוח, ההזדמנות ניתנה עשרות ואף מאות פעמים, ומה - כלום אחד גדול.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
הדעות הפוליטיות שלי די קיצוניות, ומה לעשות, אני לא אוהב אנשים שמחבבים את הפלסטינים.

 

אתה שונא שמאלנים כי אתה פשוט לא מכיר שמאלנים והדעה שלך עליהם מוזנת מסטראוטיפים ירודים.

 

שמאלנים זה לא "אוהבי ערבים", שמאלנים זה אנשים שלא רוצים שהילדים והנכדים שלהם יאלצו להלחם, אז הם מנסים להגיע לפתרון הבעיה.

 

לעומת זאת, שמאלנים קיצוניים הם בזויים ועלובים בדיוק כמו קיצוניים ימניים ובדיוק כמו כל הקיצוניים באשר הם ולא משנה באיזה אג'נדה (אפילו אם זאת אג'נדה שמקובלת עליי).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אותי מרגיז מאוד שערוץ 2 וההפקה של "האח הגדול" ידעו שעדנה נכנסת לבית הזה רק כדי להציג לכל את דעותיה הפוליטיות בריש גלי.

הם גם בוודאי עשו לה מבחני אודישין וידעו על היותה קיצונית בדעותיה ויכלו גם לשער איזה אמרות הסטה יצאו לה מהפה.

 

רוצים רייטנינג? רוצים ליצור תסיסה ובלאגן שיהיה מעניין לצופים? אחלה! אבל למה בצורה הזאת שנקראת "עדנה קנטי" ? עדיף שתכניסו עוד בובליל ו"פרידמן מת" או ימני ושמאלני מובהקים ופחות קיצוניים.

פורסם

אני גם לא רוצה שילדיי ונכדיי ילחמו.

פשוט אני מעדיף להגיע לפתרון בדרך אחרת.

 

כנראה גם בגלל שאני קצת יותר ריאליסטי ומבין שאין ולא יהיה משא ומתן איתם.


×
×
  • תוכן חדש...