Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא מבין את שר הפנים שלנו - שישלול לה את התעודת זהות, יש שכונות לא רעות בג'נין ברמאללה, כך לא יהיו לה תלונות לשלטון הנאור של פלסטין. גם שמעתי שבתי החולים שם לא רעים בכלל וסל הבריאות כולל הרבה תרופות.

 

צודק

 

+ 1

לא חותם

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אחחח...אם רק היטלר היה בחיים כדי לקרוא את זה. היית מסב לו המון נחת.

 

מאיפה הבאת את זה?

מה הקשר?

 

והשני שקל שלי, הם שאשה שעשתה ככל יכולה כדי להרגיז, לבעוט ולנופף לכולם בפנים כמה שהיא לא סופרת אף אחד, לא אמורה להתפלא שהאנטגוניזם שהיא מייצרת מגיע עד כדי כך.

 

צביקי

פורסם

נכון, היא מייצרת אנטיגוניזם.

נכון, לא צריך לתתלה במה.

מפה ועד טרנספר או סרטן בראש המרחק הוא גדול.

חופש הביטוי הוא אחד מאבני הייסוד של הדמקורטיה ורבים וטובים שלמו בחייהם עבורו.

זה המחיר שאנחנו צריכים ויכולים לשלם בשביל לא להפוך לדיקטטורה.

וזה לא משנה אם אני ימני אוש שמאלני בדעותיי (ואני בהחלט נוטה ימינה).

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עידן היא רחוקה מלהיות שמאלנית, היא מסיתה למרד, גם לדמקורטיה יש גבול בכל מה שקשור לכאלו שמחפשים להסית או למרוד, אני לא מכיר אף מדינה דמוקרטית בעולם שתסכים לתת לגטימציה לכאלו שמסיתים/ממרידים נגדה, היא בפירוש אמרה דברי הסתה בעצמי ראיתי ושמעתי.

פורסם

צודק איציק, אני עד כמוך לדברים.

 

ובגדול, לא צריך להיות מאושרים או מבואסים מכל העניין של ה"גידול" כי הריי זה עוד דרך

של חברת ההפקה "קופרמן", של ערוץ 2 ושל גברת קנטי ליצור ספין תקשורתי ורעש על מנת להעלות את הרייטינג

ולחשוף את עצמה עוד קצת.

 

ולכל הצופים בחדשות שראו את הכתבה לפני מספר דקות בחדשות ערוץ 2, צאו מהסרט שזוהי התנהגותן

האמיתית של הנשים האלו. אותה התנגות שמוצגת בכתבה הינה התנהגות שבוצעה לצורך הצילומים.

הרי בין לבין, גב' קנטי הספיק למלמל על פותנה (דיירת ערבייה מבית האח הגדול לאלה שלא יודעים), שהיא (פותנה)

"רוצה להיות יהודייה..." בצורה מזלזלת, כאילו יש פגם ורע בדבר.

אני יודע ממקור ראשון את התנהגותן של אותן נשים במחסומים וב-99% מהזמן היא לא תואמת את הכתבה.

 

חבל שיש אנשים שמזדהים עם התנהגותה המבישה של הדבר הזה שנקרא עדנה קנטי,

וזה לא קשור כרגע לשמאל וימין, אלא לדפוס התנהגותה המבוטא בביזוי צה"ל ותושבי מדינת ישראל.

 

 

אני מתבייש בה, ולא הייתי מרחם עליה אפילו רגע אחד לו באמת היא הייתה 'נענשת'.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

היום פותנה (דיירת ערביה) אמרה שהיא נעלבה כאשר עדנה אמרה לה "את האחרונה שאני רוצה לריב איתה" מעצם היותה ערביה כביכול.

פותנה אמרה שהיא לא רוצה אפליה או יחס מיוחד בגלל שהיא ערביה וזה בדיוק הדברים שהיא רוצה להימנע מהם, שימו לב כמה חולנית העדנה הזאת, לא איכפת לה לריב עם יהודים אבל בגלל שמישהי ערביה היא תקבל יחס מיוחד מצידה.

 

אתם שמים לב לדפוס התנהגות חולני?

 

אז אתם מבינים איזה חומר אנושי מאכלס את "השמאל הרדיקלי"?

פורסם

בסך הכל בחורה שמזדהה עם המיעוט כאן במדינה שחייו אינם קלים כמו שלנו.

לא צריך לקחת אותה ברצינות.

 

איזה מיעוט בראש שלך?!

תחבר את הכל הפלסטינאים והערבים ישראלים ותראה מהר מאוד מי המיעוט האמיתי בארץ ישראל...

פורסם
מה אתה אומר?

 

בוא נראה תקציר מ"הדעות" של עדנה:

- ישראל הראשונה שעשתה שואה לפני הנאצים, כלומר שואה זה קונספט שלנו.

- אנחנו אחראים לכשל המשא ומתן לשלום, לא הפלסטינים (למרות שקלינטון אמר במפורש שהפלסטינים קיבלו רגליים קרות, אבל מי זה קלינטון בכלל יש את עדנה).

- אנחנו אחראים לפשעי מלחמה בשטחים (למרות שכל מה שאנחנו רוצים זה שלא יתפוצצו לנו אוטובוסים ברחובות).

- המחסומים מיותרים והם נוצרו רק למרר לפלסטינים את החיים (השב"כ ומערכת הביטחון חושבים אחרת אבל יש את עדנה, היא יודעת הכל).

- הוילה שלה ברמת השרון לא על אדמה כבושה, אבל חלקים אחרים על אדמה "כבושה" וכל מי שגר שם פושע ומתנחל מצורע (צביעות חסרת תקדים).

 

הגזמנו אה?

 

אין לה אפילו גידול סרטני, וזה ממש מגעיל שהיא מנסה באמצעות ה"גידול" לרכוש את רחמיהם של דיירי הבית ועם ישראל אחרי כל השטויות שהיא פלטה, גועל נפש.

 

כל מה שאמרתי למעלה שמעתי באוזניים שלי באח הגדול, שום דבר לא הגיע ממנוע חיפוש כלשהו.

 

שאלת אם הגזמנו? בטח, בטח הגזמת.

לקחת דעות של בנאדם, שנאמרו בקונוטציה כזו או אחרת, והפכת אותם למה שמגדיר אותו. נכון, היא השוותה את השואה לספר יהושע וזה היה מטופש - היא הודתה בכך בעצמה והתנצלה. כשל המשא ומתן - תאמין לי, לא קרה רק בגללם. לכל דבר יש שני צדדים. פשעי מלחמה בשטחים - רק אגיד שגם אנחנו לא נופת צופים (ולא, אני לא מגדיר זאת "פשעי מלחמה" - זו מילה קשה מדי, אבל זה חלק מהאג'נדה של השמאל הקיצוני, בדיוק כמו שהימין הקיצוני עושה). המחסומים מיותרים? שוב, אתה לא יכול לבטל בנאדם רק בגלל נאיביות. וכן, זה נאיבי לחלוטין לחשוב שהפלסטינאים צריכים למרוד ולהגיד "גם אנחנו רוצים לחיות פה" - כי מה לעשות ובין האנשים הנורמטיביים שבהם נמצאים גם מחבלים ורוצחים רבים. אז היא נאיבית - תסקול אותה?

 

ותסלח לי, היא לא "ניסתה" לרכוש את רחמיהם של דיירי הבית. היא בכלל התייחסה לגידול עם מעט הומור וללא שום רחמים עצמיים. אתה מזכיר לי את סער - רואה רק מה שאתה רוצה לראות...

 

לכל המתחסדים למינהם, אתם מוזמנים להצטרף אלייה בגועל נפש שהיא פועלת בו.

אלוהים משלם למי שצריך.

 

שבת שלום.

 

תגדיל, תגדיל עוד את הכתב. זה בטח יהפוך אותך לצודק ואת כל מי שאומר ההפך למתחסד.

 

לא סובל שמאלנים.

אפילו שונא.

 

מעניין. לא , באמת, אמירה כל כך מעניינת ורבת משמעות לא שמענו כל כך הרבה זמן. בבקשה, אנא ממך, תרחיב עוד. ספר לנו בבקשה אם אתה שונא גם הומואים, אנשים חולים, זקנות שנוסעות 60 קמ"ש, אנשים שמרוויחים 100 אלף שקל בחודש, מי שלא אוהב כדורגל, אנשים שאוהבים לשמוע מוזיקה קלאסית וילדים שנוסעים על אופניים ביום כיפור. נו, אני מת לשמוע עוד מהפנינים שיש לך להוציא מהפה! הייתי אומר שאני שונא טיפשים, אבל האמת היא שעליך אני פשוט מרחם...

 

 

עידן היא רחוקה מלהיות שמאלנית, היא מסיתה למרד, גם לדמקורטיה יש גבול בכל מה שקשור לכאלו שמחפשים להסית או למרוד, אני לא מכיר אף מדינה דמוקרטית בעולם שתסכים לתת לגטימציה לכאלו שמסיתים/ממרידים נגדה, היא בפירוש אמרה דברי הסתה בעצמי ראיתי ושמעתי.

 

היא אמרה את דעתה, ולא זכור לי שזה אסור במדינה דמוקרטית. אם לקחת ברצינות את האמירות על הפלסטינאים שצריכים להגיד לחיילים לא, אז באמת שמצבך קשה. קל לראות שהאישה דמגוגית, וכחנית בלתי נלאית ונאיבית באופן כללי. אבל מסיתה למרד? נו באמת.

 

(ובהזדמנות זו, אנא, הצמדו לעובדות שידועות לנו עד כה. תודה)

 

מי שמדבר...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני היקר,

 

התרגלנו לקבל את זה שאתה לא מסכים עם דעות האחרים וחייב להוכיח את צידקתך.

כל הזמן אתה מנסה להוכיח לרבים ממך שהם טועים, אבל אולי כדאי להסתכל בראי לפעמים.

מספיק כבר עם כל האג'נדות והיחס הסופר-ליברלי שלך אל מול דברים קיצוניים וחסרי שחר

של 'דבר' תת-רמה שקיבל זמן שידור בטלויזיה והביע את דעותיו הקיצוניות והמגעילות (ואין מילים אחרות).

 

אני כבר מודע לזה שאקבל ממך תגובה ברמתך הגבוהה + ציטוט של דבריי, וכרגיל

תוכיח את צידקתך ואת טעותם של אחרים (במקרה זה שלי).

בהצלחה, אני גמרתי לענות לך.

אין סיכוי ולנהל דיון תקין ברגע שאתה לא מקבל את דעת האחר.

(ולא, דעותיה של עדנה הן כבר אינן רק דעות! הן התנהגויות בוטות, חסרות שחר, קיבול והבנה)

 

שבוע נעים.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

מעניין. לא , באמת, אמירה כל כך מעניינת ורבת משמעות לא שמענו כל כך הרבה זמן. בבקשה, אנא ממך, תרחיב עוד. ספר לנו בבקשה אם אתה שונא גם הומואים, אנשים חולים, זקנות שנוסעות 60 קמ"ש, אנשים שמרוויחים 100 אלף שקל בחודש, מי שלא אוהב כדורגל, אנשים שאוהבים לשמוע מוזיקה קלאסית וילדים שנוסעים על אופניים ביום כיפור. נו, אני מת לשמוע עוד מהפנינים שיש לך להוציא מהפה! הייתי אומר שאני שונא טיפשים, אבל האמת היא שעליך אני פשוט מרחם...

 

ואני אומר שאתה מתנשא.

לא כל מי שלא אוהב אנשי שמאל, שונא את כל העולם ו\או מתאים לסטריאוטיפ הימני שאתה כ"כ מתאמץ לדחוף בסאב-טקסט שלך כאן. פותח השרשור ביקש דיעות והבחור הביע את דעתו.

 

באשר לי, אני לא בוכה בלילה על מר גורלה. היא באמת מוזמנת לעבור מעבר לגדר.

 

ליאור.

פורסם
כך גם פותח השרשור.

 

נכון, ומכיוון שגם לי מותר, אמרתי לו את דעתי על מה שהוא כתב.

 

רוני היקר,

 

התרגלנו לקבל את זה שאתה לא מסכים עם דעות האחרים וחייב להוכיח את צידקתך.

כל הזמן אתה מנסה להוכיח לרבים ממך שהם טועים, אבל אולי כדאי להסתכל בראי לפעמים.

מספיק כבר עם כל האג'נדות והיחס הסופר-ליברלי שלך אל מול דברים קיצוניים וחסרי שחר

של 'דבר' תת-רמה שקיבל זמן שידור בטלויזיה והביע את דעותיו הקיצוניות והמגעילות (ואין מילים אחרות).

 

אני כבר מודע לזה שאקבל ממך תגובה ברמתך הגבוהה + ציטוט של דבריי, וכרגיל

תוכיח את צידקתך ואת טעותם של אחרים (במקרה זה שלי).

בהצלחה, אני גמרתי לענות לך.

אין סיכוי ולנהל דיון תקין ברגע שאתה לא מקבל את דעת האחר.

(ולא, דעותיה של עדנה הן כבר אינן רק דעות! הן התנהגויות בוטות, חסרות שחר, קיבול והבנה)

 

שבוע נעים.

 

אני מצטט את דבריך כדי שידעו למי אני מתייחס. מצטער, יש לי בעיה עם סיסמאות שנזרקות לחלל האוויר ועם מילים שנכתבות מבלי שום מחשבה מאחוריהן. מה לעשות שגם אתה מספק לי דוגמאות. למשל שאני לא מסכים עם דעות האחרים. סליחה? אני לא מסכים עם חלק מהדעות כאן, ועם אחרות כן. מותר לי, כמו שמותר לך לא להסכים לדבריי וכמו שמותר לי להגיד לך למה אני לא מסכים עם דבריך.

ולענייננו - אני מסכים שהיחס שלי ליברלי יחסית. אני מאוד מאמין בגישה כזאת. מאוד קשה לי לראות אנשים שחיים בפחד מן האחר או במין בועה, כאילו הם היחידים בעולם (או במדינה שלנו, לצורך ההשוואה). אני גם נגד קיצוניות באופן כללי, כך שחשוב לי להבהיר שלא ישתמע כאן שאני בעד השמאל הקיצוני. ובקשר לזמן שידור בטלוויזיה - יש דברים הרבה יותר גרועים שמשודרים, מלתת לאיזו פעילת שמאל טרחנית לפלוט כמה דברים בשידור.

בינתיים, אני כמעט היחיד כאן שמגיב עניינית לדברים ולא זורק סיסמאות לאוויר. דיון תקין אני מוכן לקיים תמיד - נסה אותי.

 

ואני אומר שאתה מתנשא.

לא כל מי שלא אוהב אנשי שמאל, שונא את כל העולם ו\או מתאים לסטריאוטיפ הימני שאתה כ"כ מתאמץ לדחוף בסאב-טקסט שלך כאן. פותח השרשור ביקש דיעות והבחור הביע את דעתו.

 

באשר לי, אני לא בוכה בלילה על מר גורלה. היא באמת מוזמנת לעבור מעבר לגדר.

 

ליאור.

 

קראו לי כבר בדברים גרועים יותר, אני לא מתרגש.

אני לא מכניס אג'נדות פוליטיות לסטריאוטיפים, ובניגוד לבחור שונא השמאלנים, אין לי כלום נגד ימנים, נניח. אין לי בעיה עם דעות של אנשים אחרים, כל עוד הדעות הללו נובעות ממניעים הגיוניים/מוסריים. אז כן, קשה לי לקרוא שמישהו "שונא שמאלנים", כי זו הכללה מטופשת כמו כל הכללה אחרת שכתבתי בתגובה שלי לו. תאמין לי שאם הייתי קורא שמישהו "שונא ימניים" הייתי מגיב באותה הצורה. טיפשות מכעיסה אותי.

 

ואגב - גם אני לא בוכה על מר גורלה, היא לא מעניינת אותי מספיק כבנאדם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

"כוח סוס" קבל ח"ח על תגובה יפה ולעניין שנהנתי לקרוא.

 

מדובר באשה מגעילה בעלת דיעות מגעילות.

מי שלא ראה אותן (נשות ווטש) בפעולה,לא יודע גועל נפש מהו.

Nothing runs like a Deere.


×
×
  • תוכן חדש...