Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה? אמרת שאני רואה את התכנית.

אני ממש לא.

לא ראיתי יותר מדקה וחצי מהפרק הראשון של התכנית, וגם זה היה כי הכריחו אותי אז קמתי והלכתי לחדר הסמוך.

 

טוב, אני רואה שיש צורך להסביר. הנה מה שכתבתי:

 

"ברור" אה? חשבתי שאתה לא רואה את התוכנית. תן לי לחדש לך - הם בוחרים אנשים שהם חושבים שיהיו מעניינים. הם יכולים להיות טמבלים, הם יכולים להיות גאונים, הם יכולים להיות ממוצעים. הם בהחלט לא חייבים להיות דפוקים או לא נורמטיביים. זה כל העניין - שים חבורת אנשים בתוך בית סגור ולא משנה כמה הם נורמטיביים, משהו מעניין יקרה.

 

והנה מה שהתכוונתי:

 

"ברור" אה? חשבתי שאתה לא רואה את התוכנית. אי לכך ובהתאם לזאת, כיצד בדיוק אתה יודע שהם בוחרים את האנשים הכי דפוקים בעולם? תשובה: אתה לא יודע! אתה מנחש. אז בתור מישהו שכן רואה את התוכנית תן לי לחדש לך - הם בוחרים אנשים שהם חושבים שיהיו מעניינים. הם יכולים להיות טמבלים, הם יכולים להיות גאונים, הם יכולים להיות ממוצעים. הם בהחלט לא חייבים להיות דפוקים או לא נורמטיביים. זה כל העניין - שים חבורת אנשים בתוך בית סגור ולא משנה כמה הם נורמטיביים, משהו מעניין יקרה.

 

קאפיש?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רגע, אני חייב לרדת לעומק השריטה.

 

מדובר בשני איטמים :

1. מלפפונים חמוצים.

2.קורנפלקס עם שוקו וגרעיני חמניה.

 

או שמדובר ב 4 אייטמים שונים שאתה מערבב:

1. מלפפונים חמוצים.

2.קורנפלקס.

3. שוקו.

4. גרעיני חמניה.

 

1) קורנפלקס עם שוקו.

2) חמוצים.

3) גרעיני חמניה.

 

ורוני, אני ראיתי חלקים מהעונות של האח הגדול בשבדיה, ארצות הברית ולצערי גם רוסיה בשביל עבודת סמינריון שהתעסקה בריאליטי ובנאראטיב שלו.

שם ניתחתי את התופעה הזו וראיתי שזה מה שהם בוחרים בדרך כלל.

אלו שהם גאונים בתוכנית הזו הם גם בדרך כלל לא אנשים ממש נחמדים, או שהם מאותגרים חברתית מאוד, ככה שקונפליקט רציני עם האידיוטים זה עניין של זמן.

פורסם
ורוני, אני ראיתי חלקים מהעונות של האח הגדול בשבדיה, ארצות הברית ולצערי גם רוסיה בשביל עבודת סמינריון שהתעסקה בריאליטי ובנאראטיב שלו.

שם ניתחתי את התופעה הזו וראיתי שזה מה שהם בוחרים בדרך כלל.

אלו שהם גאונים בתוכנית הזו הם גם בדרך כלל לא אנשים ממש נחמדים, או שהם מאותגרים חברתית מאוד, ככה שקונפליקט רציני עם האידיוטים זה עניין של זמן.

 

לא יודע מה קורה באח הגדול בחו"ל, אבל להסיק מזה על מה שקורה בארץ? זה לא רציני.

אתה יודע, בעולם אין רק גאונים וטיפשים. 99% מהאוכלוסיה נמצאת איפהשהוא באמצע.

מה שאתה עשית זה להסיק מיידית מכך שעדנה השתתפה באח הגדול, את זה שהיא בוודאי טיפשה כמו נעל. ההסקה הזאת, תסלח לי, די דבילית. זה הכל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה שאני אומר זה שהמשתתפים באח הגדול לא מייצגים בכלל את האוכלוסיה.

אני לא רואה איפה הבנת שאמרתי משהו כזה.

למעשה הם לוקחים את הקיצוניים, אלו שלא נמצאים ב99.9% שבאמצע, אלא אנשים שבדרך כלל לא היית מסתובב איתם.

 

לא אמרתי שהיא בהכרח טיפשה כמו נעל. אמרתי שהיא או טיפשה מאוד או גאונה שלא יודעת לדבר עם אנשים ותמיד יוצרת קונפליקט.

פורסם

עשה טובה. אמרת בפירוש שיש לה רמת אינטיליגנציה נמוכה ושהיא סתומה ביותר. אתה צריך תזכורת?

אח"כ כתבת שהם מכניסים את האנשים "הכי דפוקים בעולם". צריך תזכורת גם לזה?

 

עכשיו - מכיוון שקבענו כבר שאתה לא רואה את התוכנית, אתה מוזמן להסביר לי מאיפה המסקנה החד-משמעית שהמשתתפים באח הגדול לא מייצגים בכלל את האוכלוסיה? מאיפה המסקנה שהם לוקחים את הקיצוניים? מאיפה הקביעה שאלה אנשים שלא הייתי מסתובב איתם? אני יכול להגיד לך מאיפה הגעת למסקנה הזאת, אבל זה יכלול מילים שלא נעים לכתוב בפורום פתוח...

ולסיום - כתבת שהיא סתומה. אז תסביר - זה יותר או פחות מ"טיפשה כמו נעל"? ואיפה בדיוק אמרת שאולי היא גאונה?

 

רד, רד מהעץ בבקשה (ולא, היא לא באמת מעניינת אותי, וגם לא ניתוח חלקם באוכלוסיה של האנשים בבית האח הגדול - מעניין אותי שאנשים כאן לא יכתבו שטויות).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כתבתי שיש שם אנשים שהם טיפשים מאוד או כאלו שהם גאונים אבל מאותגרים חברתית.

 

אם אתה מסתכל על האוכלוסיה של כל מדינה שהיא וגם מסתכל על מי שמרכיב את המשתתפים של האח הגדול באותן מדינות, אתה רואה שאין ייצוג של האוכלוסיה.

 

הם בכוונה שמים אנשים שיהיו מעניינים, ואחת האסטרטגיות שלהם היא לשים אנשים מנוגדים שיעשו קונפליקט ביניהם, כלומר אנשים חכמים ואנשים טיפשים ברמות קיצוניות (למשל יוסי בובליל).

 

בזה אני עוסק וזה מה שאני רואה כשאני קורא את המחקרים של אחרים שחוקרים את התופעות האלו כבר הרבה זמן.

מן הסתם, ההפקה גם לא מכחישה את זה ועושה את זה בצורה מודעת.

 

אני לא אמשיך את הדיון הזה כי שמתי לב שכל מה שאני אומר מכעיס אותך, כמו בכמה שרשורים בעבר. אין לי כוח לשטויות האלו כי אני מנסה לפתח דיון כמו שצריך ואתה רק תוקף.

 

יום טוב!

פורסם

איך אתה לא מתבייש?

אתה הרי לא מנסה לפתח דיון, אתה מנסה להגיד דברים חסרי ביסוס בתור עובדות, ולצפות שאנשים לא יראו מעבר לבולשיט. אני, לעומת זאת, עונה במדויק לכל הטענות שלך - ומפריך אותן אחת אחת. (ואגב, אני לא באמת כועס - אני אפילו נהנה מהשרשור).

 

נכון, כתבת שיש שם אנשים טיפשים מאוד או גאונים מאותגרים חברים. בפועל, יש שם בעיקר אנשים ממוצעים כמוני וכמוך, מי יותר מי פחות. אתה כמובן לא יודע את זה - כי כבר הבנו היטב שאתה לא רואה את התוכנית!

בנוסף, אני מוכן להתערב שבין מאות המחקרים שערכת, הספרים שכתבת והדוקטורט שלך שפיצח את הגנום האנושי, לא עברת אחת אחת על כל עשרות המדינות שבהן משודר האח הגדול, הצלבת את איכויות המשתמשים עם החתך הסוציופסיכולוגי של האוכלוסיה והוכחת מעבר לכל ספק שאין שום קורלציה סטטיסטית בין השניים.

פשוט החלטת שבשביל שייוצר קונפליקט, אין מנוס אלא לשים אנשים טיפשים בקיצוניות מול חכמים בקיצוניות. זו, כמובן, שטות מוחלטת, אבל היי - אתה בטוח יודע! אתה הרי עוסק בזה, וקורא עשרות מחקרים של אנשים על תופעת "האח הגדול"! טוב, אחרי שהוכחת כל זאת מעבר לכל ספק, אין לי אלא להתנצל. ועכשיו, ברשותך, יש לי משהו לחקור בשירותים, חוזר עוד כמה דקות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני אנחנו מחכים לעידכון מה קרה בשירותים , אם אפשר עם אבטיח ....

 

לגבי האנשים באח הגדול, עקב כך שהייתה שמועה שבן כיתה מהקיבוץ של חברה שלי יהיה באח הגדול נאלצתי לשבת ולראות את רוב הצגת המשתתפים בתוכנית הראשונה(מההתחלה הצלחתי להיתחמק) .(הוא לא משתתף).

תשמע רוני החבר'ה יש שם בהחלט טיפוסים אחד אחד , אולי פיספסתי איזה נרמאלי אחד או שניים , אבל הרוב לא בדיוק כאלה.

 

אה וגם ראיתי את הקטע שהחירש מדבר למיני מיינור ושהם אכלו ברכב של גידי ("אוווווומי בו מהר יש באח הגדול רכב ישן גדול" ו"אווומי בו מהר יש שוב רכב ישן באח הגדול ").

אני לא אכחיש שיוצא לי לדבר עם רכבים ( מי שיכחיש שיעזוב את הפורום לאתלר) אבל החירש הזה גנוב על כל השכל .

וגם אלה שאכלו באוטו שרופים מבחינתי ...

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אומי - ברור שמכניסים לאח הגדול גם טיפוסים מוזרים כמו ארז או לחילופין מעיין ומוטי חודדה, זה חלק מהעניין. פרנקוס פשוט טען שכולם ככה - וזה באמת לא נכון.

ואגב - אם אני זוכר נכון, כולם היו צריכים לאכול באוטו, זה היה חלק מהמשימה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

קראתי, התעצבנתי מאד, שקלתי אם להעלות את השרשור מהאוב והחלטתי שלא.

אבל אם כבר, אז אני אגיב.

 

היא אישה הזויה. הקונטרסט של החיים שלה לא ברור בכלל. יש לה בעיות עמוקות משחשבתי.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

נו, ואני דווקא קראתי שם מחשבה מפוכחת ורציונלית של אחר מעשה ועם הרבה הגיון. מה שהיא כתבה שם הוא הרבה פחות קיצוני והרבה יותר עדין ממה שאנשים כמוך מנסים להציג אותה. אני לא טוען שהיא עצמה לא קיצוני במידה זו או אחרת, אבל מהטקסט הזה - בטח אי אפשר לטעון את זה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...