Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כוח סוס יקר, תשתמש בשכל שלך ותקרא שוב את הספר. הוא שלח את שר צבאו שחזר מנצח מהמלחמה אבל השאיר בחיים את הנשים והילדים ואז הוא נשלח שוב (אחרי שהמלחמה נגמרה בניצחון) להשלים את המלאכה ולהשמיד גם את הנשים והילדים (לפני שדיברנו על עמלק ששם הושמדו לא רק בני האדם אלא גם בעלי החיים שלהם.

שי , אין מה להשוות מלחמות מלפני אלפי שנים להיום , בכל העולם העתיק היה נהוג שמשמידים אויב עד הסוף או שלוקחים את כל הילדים והנשים לזנות ועבדות .

דווקא העם היחיד שקיבל מצווה לא לעשות כך אלא רק במחלמת מצווה זה עם ישראל, שנאסר עליו לקחת שלל במלחמה רשות.

 

אני לא טוען שעם ישראל הוא המוסרי בעמים, אבל לבוא ולטעון שאנחנו דומים לנאצים בגלל איך שפעם נלחמו כולם זה דמגוגיה זולה.

 

רוני, המרחק בין שמאלני שוחר שלום שרוצה הסכם לבין מפגינים בוגדניים נוסח נשות ווטש ובילעין לדעתי הוא גדול, האחרונים מבחינתי צריכים להיחשב כבוגדים ויש לשלול להם את האזרחות ( בניגוד לימין כמו כ"ך שממש לא מנסה להשמיד את המדינה).

לדעתי יש להעמיד לדין על רשלנות גם את יוצרי הסכמי אוסלו,וואי ודומיהם ,אבל זה לדיון אחר.

לשנוא אדם שבוגד בעמו רחוק אלף שנות אור משנאת הומו או בן עדה אחרת.

 

אגב הדרך היחידה להגיע לשלום היא שילוב כלכלי חברתי, בן אדם שבע שצריך לקום בבוקר לעבודה אין לו זמן וחשק למלחמות.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפותח השרשור - לאחל סבל לבנאדם אחר רק כי יש לו דיעה שונה משלך זה ילדותי לדעתי.

 

בקשר לשרשור שהתפתח, אני ליברל ותומך נלהב של זכויות אדם בסיסיות ושוויון בחברה. חלק מהזכויות גוברות על הזכויות האחרות, וכשהזכות לחיים נפגעת מול הזכות לכבוד, חופש וכו' - אני מעדיף להיות חי ושהצד השני יאבד חלק מהזכויות שלו.

 

כל עוד הם מצהירים בכל פה שמטרתם להשמיד אותי ואת שכמותי אני לא אהיה מוכן לחיות איתם בשלום. כשהם יהיו מוכנים לחיות לצידי בשלווה ולתת לי לחיות את חיי אני אשמח להיות שכן שלהם.

 

ובנוגע לערבים אזרחי מדינת ישראל - אז כמובן שחייבים שכל הזכויות והחובות יחולו גם עליהם, ואסור להפלות אותם בשום צורה שהיא.

 

אגב, אני גם שמאלני ומאמין שהפתרון יהיה שתי מדינות זו לצד זו. אבל זה בגלל שטרנספר, מחנות ריכוז וכו' לא עולים בקנה אחד עם הדיעות שלי אני מתנגד להם לחלוטין.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

שי ז. אני פשוט בשוק שאתה מנסה להסביר ולהצדיק את ההשוואה של עדנה, אתה משווה בין רצח עם מתועד על רקע גזעי של 6 מיליון יהודים, לאירוע בקרב שהתרחש לפני אלפי שנים שאף אחד לא ממש יודע מה היו מימדיו או פרטיו המדוייקים?!

 

אתה מבין בכלל מה אתה אומר?

 

הגברת עדנה נכנסה לדבר על האג'נדה שלה בשטחים וגלשה לזה שעם ישראל אשם בשואה כי הוא הראשון שעשה אותה, זה מראה את הקו מחשבה של עדנה, שהוא בעיקר שנאה עצמית, שימו רק לב איך הראש שלה עובד.

 

פשוט לא להאמין.

 

ד"א לא הייתי מאחל לעדנה גידול סרטני בראש, הייתי רוצה לשלוח אותה אחורה בזמן לחיות כיהודיה במחנה ריכוז, שם בתקופת השואה ואז לשאול אותה אם זה עדיין דומה למה שכתוב בספר יהושוע.

פורסם
שי ז. אני פשוט בשוק שאתה מנסה להסביר ולהצדיק את ההשוואה של עדנה, אתה משווה בין רצח עם מתועד על רקע גזעי של 6 מיליון יהודים, לאירוע בקרב שהתרחש לפני אלפי שנים שאף אחד לא ממש יודע מה היו מימדיו או פרטיו המדוייקים?!

 

אתה מבין בכלל מה אתה אומר?

 

הגברת עדנה נכנסה לדבר על האג'נדה שלה בשטחים וגלשה לזה שעם ישראל אשם בשואה כי הוא הראשון שעשה אותה, זה מראה את הקו מחשבה של עדנה, שהוא בעיקר שנאה עצמית, שימו רק לב איך הראש שלה עובד.

 

פשוט לא להאמין.

 

פשוט לא להאמין שאתה ככל הנראה צופה אדוק של האח הגדול, אבל איכשהוא עדיין הצלחת לפספס את ההתנצלות המאוד פומבית שלה על ההשוואה שהיא עשתה, ואת האמירה החד-משמעית שההשוואה הזאת הייתה טעות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לאירוע בקרב שהתרחש לפני אלפי שנים שאף אחד לא ממש יודע מה היו מימדיו או פרטיו המדוייקים?!

 

איציק, בלי שום קשר לנושא הדיון (אני לא נכנס פה יותר לפוליטיקה ובכלל, לדעתי השרשור היה צריך להנעל מזמן),נכנסת לשדה מוקשים אז אל תזוז מ"מ ותחשוב על זה שאם אתה מערער על אמינות ונכונות התנ"ך, אז בבקשה תחזיר את האדמה לערבים ותחזור למאיפה שההורים שלך הגיעו כי אין לך שום זכות אבות על האדמה.

 

מצד שני, אם כמוני, אתה תומך נלהב של זכות השיבה שלנו לארץ אבותינו, שמבוססת על זכות אבות מלפני 2000 השנה, עפ"י התנך, אז קח גם את עניין עמלק כלשונו.

 

אבל אני לא יודע למה אתם מתפלאים, התנ"ך עמוס בסיפורי נקמנות, רצח, תככים, מניפולציות ועוד (דוד ובת שבע, דוד ואוריה החיתי, כרם נבות, עמלק, האחים של דינה ששיקרו ונשבעו שבועת שקר ורצחו חפים מפשע)אז למה להתפלא על עמלק ולפקפק באמינות הסיפור כאשר כל התנך בסיפורים דומים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כח-סוס:

השרטון (הטעות בכוונה) הראשונה שהעלית מלא בנתונים שגויים במקרה הטוב, וקצת שקרים במקרה הרע.

 

כבר היה פה שרשור שעסק בהפרכת ה"מידע" שיש בו.

 

באגירה - נתוני האוכלוסין מהמאה ה-19 מראים שרוב הערבים שחיו בשטח מדינת ישראל עלו לארץ באותו הזמן של העליות היהודיות. הם היו "מהגרי עבודה" שעברו לפה בגלל הזדמנויות ופיתוח שנוצרו פה.

 

אם תקרא כתבים הסטוריים מהמאה ה-19 על ישראל, אז היא מתוארת בתור מדינה שוממת מאנשים כמעט לחלוטין. אפילו מארק טוויין כתב ככה (באופן ציני ומריר ביותר).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אומרים שצריך לתת לזמן לעשות את שלו.

במקרה הזה אני לא מסכים עם זה, אבל לי כנראה אין ולא תהיה את יכולת ההשפעה על הנושא.

 

אני לא מאחל לך (אבל זה מה שיקרה כנראה..) לצפות במתרחש בעוד מספר שנים, לא גדול בכלל.

 

הבאסה הכי גדולה בסוף שאתה נזכר בצמד המילים: "אמרתי לך", או במקרה הזה - בצמד המילים: "אמרו לי".

ימים יגידו.

 

 

ולדברייך האחרונים, היא הייתה שוממת לחלוטין כי גורשת מכאן מספר פעמים. ממדינתך שלך.

אז פה אני אשאל אותך, איפה היו אותם ערבים צדיקים שלא התנהלו וגרו במדינה באופן חופשי שהייתה להם היכולת?!

מספיק עם הבולשיט.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אני מניח ששנינו יודעים למי ניתנה הנבואה. אני רק אציין שהנבואה שיש בסרטון שהעלית לא מציאותית לפי הנתונים האמיתיים על לידות וכו'.

אגב צרפת כבר התאוששה פעם אחת מרמת ילודה נמוכה (נמוכה יותר מרמת הילודה הקריטית בסרטון שלפיה היא הייתה אמורה להיעלם מהעולם).

 

מה שאמרתי לגבי הארץ השוממה, בא לומר שלערבים אין זכות על הארץ הזאת יותר מאשר לנו. ועדיין אנחנו צריכים להתנהג כבני אדם גם כשהצד השני מחליט לנהוג בבריונות. יש לנו את הכלים והיכולת להביס אותו בלי להיגרר להתנהגות ברברית, פאשיסטית, או סתם חסרת צלם אנוש.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
איציק, בלי שום קשר לנושא הדיון (אני לא נכנס פה יותר לפוליטיקה ובכלל, לדעתי השרשור היה צריך להנעל מזמן),נכנסת לשדה מוקשים אז אל תזוז מ"מ ותחשוב על זה שאם אתה מערער על אמינות ונכונות התנ"ך, אז בבקשה תחזיר את האדמה לערבים ותחזור למאיפה שההורים שלך הגיעו כי אין לך שום זכות אבות על האדמה.

 

מצד שני, אם כמוני, אתה תומך נלהב של זכות השיבה שלנו לארץ אבותינו, שמבוססת על זכות אבות מלפני 2000 השנה, עפ"י התנך, אז קח גם את עניין עמלק כלשונו.

 

אבל אני לא יודע למה אתם מתפלאים, התנ"ך עמוס בסיפורי נקמנות, רצח, תככים, מניפולציות ועוד (דוד ובת שבע, דוד ואוריה החיתי, כרם נבות, עמלק, האחים של דינה ששיקרו ונשבעו שבועת שקר ורצחו חפים מפשע)אז למה להתפלא על עמלק ולפקפק באמינות הסיפור כאשר כל התנך בסיפורים דומים.

 

אני לא מערער על אמינות התנ"ך חלילה, התיאורים בתנ"ך מאוד ציוריים וכלליים, הם לא יורדים לפרטים הקטנים, אי אפשר בכלל לקרוא למה שכתוב שם "שואה" או ג'נוסייד, כי זה לא, ההשוואה הזאת הגיעה בכלל מצד אישה שרק מחפשת איך להצדיק את השנאה לעם שלה, ואיך להראות לנו כביכול שאנחנו אלו שהכי גרועים ואשמים בהכל.

 

 

ורוני ההתנצלות שלה נבעה מכך שהיא ייצגה את האירגון ואת האג'נדה שלה, היא חשפה עוד צדדים לפרצוף שלה והתחרטה כי היא הרגישה שהיא "התפזרה", עובדה שבראיון שהיה איתה בערוץ 2 לאחר יציאתה מבית האח הגדול, היא שוב טענה שכן יש מקום להשוואה, ההתנצלות שלה נועדה רק מפחד לפגיעה ביחסי הציבור של האירגון שהיא חברה בו, היא עדיין דבקה במה שאמרה.

פורסם

Arilou, בנוגע לפסקה השניה שכתבת - אני מסכים עם כל מילה, ולדעתי עד כה לא נהגנו בדרך לא נהותה,

ואף האיפוק היה מוגזם לדעתי. יותר מדי מוגזם.

ההפך, היינו נהותיים מדי.

 

אבל ברגע שמדובר בחיי אדם, אין שום דרך התנהגותית ברת הגיון שמתקבלת על הדעת, חוץ מהשבת מלחמה

על זכות קיומנו.

 

לא רק זה איציק, אתה שוכח להזכיר שזה גורם לאנשים קטנים, חסרי מוח, יכולת התבטאות וזילזול עצמי בהם, בדתם

ובתושבי מדינת ישראל שמעיזים להצדיק את ההשואה ואף להזכיר אותה. כן גם פה בפורום.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
שי ז. אני פשוט בשוק שאתה מנסה להסביר ולהצדיק את ההשוואה של עדנה, אתה משווה בין רצח עם מתועד על רקע גזעי של 6 מיליון יהודים, לאירוע בקרב שהתרחש לפני אלפי שנים שאף אחד לא ממש יודע מה היו מימדיו או פרטיו המדוייקים?!

 

אתה מבין בכלל מה אתה אומר?

 

הגברת עדנה נכנסה לדבר על האג'נדה שלה בשטחים וגלשה לזה שעם ישראל אשם בשואה כי הוא הראשון שעשה אותה, זה מראה את הקו מחשבה של עדנה, שהוא בעיקר שנאה עצמית, שימו רק לב איך הראש שלה עובד.

 

פשוט לא להאמין.

 

ד"א לא הייתי מאחל לעדנה גידול סרטני בראש, הייתי רוצה לשלוח אותה אחורה בזמן לחיות כיהודיה במחנה ריכוז, שם בתקופת השואה ואז לשאול אותה אם זה עדיין דומה למה שכתוב בספר יהושוע.

 

ממש לא מצדיק וכבר כתבתי שאין שוםן לגיטימציה להשוות משהו לשואה כל עוד הניצולים ואלה שהכירו אותם חיים אבל עדיין לא מוכן להתעלם מדברים שאנחנו עשינו בעברנו רק בגלל שגם אחרים עשו דברים דומים.

 

אני גם לרגע לא אמרתי שאני מסכים עם מעשיה או דיעויה אלא שזכותה לעשות ולהגיד אותם. משום מה אני מקבל את הרושם שהמתנגדים לדיעותיה ולפתרון מדיני שכולל ויתורים מפחדים לשמוע את הצד השני שמא הם ישתכנעו בצדקתו.

 

לפני שאתה שולח אותה למחנות ריכוז, אתה תסכים ללכת במקביל לחיות עם העמלקים בתקופת יהושדוע כדי לראות אולי היא צודקת?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
Arilou,

 

אבל ברגע שמדובר בחיי אדם, אין שום דרך התנהגותית ברת הגיון שמתקבלת על הדעת, חוץ מהשבת מלחמה

על זכות קיומנו.

 

לא רק זה איציק, אתה שוכח להזכיר שזה גורם לאנשים קטנים, חסרי מוח, יכולת התבטאות וזילזול עצמי בהם, בדתם

ובתושבי מדינת ישראל שמעיזים להצדיק את ההשואה ואף להזכיר אותה. כן גם פה בפורום.

 

 

כוח סוס יקר, אף אחד כולל בשמאל השפוי לא חושב אחרת ממך בכל הקשור ללהגיב ולהגן על עצמנו אבל כשמגינים על עצמנו אפשר לפגוע בתוקפים וןאפשר לחסל את כולם. זה ההבדל היליד בין הימין הקיצוני לרוב השפוי מכל הזרמים.

 

לגבי השואה או שאתה לא יודע לקרוא או שאתה בוחר לראות מה שאתה רוצה בלי קשר לכתוב. אף אחד לא מצדיק את ההשוואה אלא טוענים שאנחנו לא נקיים ממעשי זוועה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אז אני אעדכן אותך, אנחנו נקיים. נקיים מאוד.

"הבא להורגך, השקם להורגו", מכיר?!

לא זוכר לי שאף אחד קם בבוקר והחליט להתקיף או להרוג כל אדם ערבי/פלסטינאי כזה או אחר.

הכל נוצר כתגובות על מעשים חסרי שחר ומחייבי תגובה.

 

אלו הרי הייתה תגובתך:

...

אני לא מצדיק אותה (ההשוואה) וחושב שכל זמן שניצולי שואה ואנשים שהכירו אותם חיים אסור להשוות אותה לכלום אבל אני גם חושב שכל אחד צריך לראות גם את הגיבנת של עצמו וללמוד מטעויות שעשה בעבר.

...

 

לא מצדיק?!

לטענתך, לאחר שאותם ניצולים יסיימו את חייהם יש מקום להשוואה, אלא אם כן בחרת גם אתה להתנסח לא נכון.

הזוי.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

ממש לא מקום להשוואה אלא רק אחרי שיתחלף עוד דור אחד לפחות אפשר יהיה בכלל לדון בזה וזה שדנים לא אומר שמשווים או שמסכימים עם אלה שמשווים. עד אז כל הדיון הוא מחוץ לתחום לפחות מבחינתי.

 

לגבי "הקם להורגך" השאלה היא מי קם להורגך. אני בטוח שאתה מסכים איתי שאותו תינוק רעב בעזה או אותו ילד בן שנתיים שלא יכול לקבל טיפול רפואי בגלל שהוא לא יכול להגיע לבית החולים לא קמים להורגך וכנ"ל גם הזקן בן ה 90.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

עם כל ההבנה, אני מצטרף לאלה הפוסלים את דברי פותח הטרד.

 

אבל אני מוכן להילחם על זכותו להביע את דבריו.

 

ובמאמר מוסגר - זה פורום מכוניות לא פוליטקה עכשיו.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב


×
×
  • תוכן חדש...