Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא רץ לאחל לאף אחד גידולים במוח. אבל האמת היא ששמאלנים קיצוניים מעצבנים אותי, ומעצבנים אותי אפילו מאוד. 

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה רע בשביט?

 

רע שאתה חושב בצורה כזאת ומחפש חיזוקים.

רע, שגם אם יש לך מחשבה כזאת, לא פורסים אותה בפומבי.

 

בתנ"ך נאמר "בנפול אויבך אל תשמח".

לפי ההלכה היהודית, אנחנו לא עושים את החשבונות של הקב"ה ולכן לא אתה תקבע אם מישהו החזיר לה ריבית דריבית או לא.

 

http://www.nrg.co.il/online/7/ART2/048/848.html

את הטיפולים הרפואיים והנטל הכלכלי על מערכת הבריאות משלמים גם אתה ואני. מוטב שכולם יהיו בריאים ותקציב המדינה ילך למטרות טובות אחרות, למשל חינוך...

.

 

מחזק.

 

נ.ב

מה רע בשביט? כנראה שהרבה, יא מסכן

 

ואם אתה מצטט בסמלון שלך שיר של שוטי הנבואה זה גם מראה שהמוח שלך לא עובד נכון עם היד, תנו לשלום להגיע הא?

ואל תדאג אתה בחברה טובה של מהנדס מהאוניברסיטה

כמעט שכחתי , .

פורסם

מה שלא יהיה לשמוח במישהו שיש לו גידול סרטני בין אם זה יהודי,נוצרי,או מסולמי או אפילו הבן אדם הכי רע בעולם

זה פשוט מזעזע.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

על סמך דעות של אדם לא מאחלים לו דברים כאלה. על סמך מעשים, לעומת זאת, מאחלים גם דברים גרועים יותר.

זכותה של עדנה להחזיק בדעה קיצונית ככל שתהיה, אולם כל זמן שהיא לא מתרגמת אותה למעשים, היא לא פשעה.

גם כאן בפורום יש מגיבים ניצים ומגיבים יונים. אז מה, צריך לאחל לכל הניצים דברים רעים? הרי זה מה שיפה פה: מגוון הדיעות מאפשר לקורא להיחשף לגווניה השונים של החברה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בלי קשר לדעות פוליטיות, אני אגיד לך ככה, כמו שאמרתי גם לחבר שלי בצבא.

אל תוציא מילים כאלה מהפה שלך.

בחיים אל תאחל לבן אדם, לאף בן אדם ולא משנה מה הדעות שלו דברים כאלה.

יש אלוהים בשמיים והוא ישפוט כל אחד ולא אתה.

 

גם אני נגד הדעות שלה ומתנגד למה שהיא חושבת (ממה שסיפרו לי, כי אני לא צופה בתוכניות האלו), אבל לא מאחל לה דבר כזה.

דבר רע וכואב כזה, לא צריך.

 

שבת שלום וכל טוב.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

תסלח לי אבל אתה פשוט בהמה.

 

ראשית אף אחד לא אמר שדעתך היא הנכונה ומה שהמדינה עושה הוא הנכון וזכותו של כל אדם להביע את דעתו גם אם היא מנוגדת לשלך. אם היית יהודי איראני בטח היית קורה להשמיד את כל המפגינים נגד המשטר שם.

 

לגבי כל השאר אני לא אפרט ורק אציין שאני מסכים עם רוני.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

:mm_nah: אחד גדול לפותח השרשור.

אנחנו אוהבי יהודים ובני עמינו גם אם דעותיהם מנוגדות לנו.

אני חושב שהסיפור עם עדנה הוא פשוט יצא מגדרו.

בסך הכל בחורה שמזדהה עם המיעוט כאן במדינה שחייו אינם קלים כמו שלנו.

לא צריך לקחת אותה ברצינות.

172

פורסם

בתור אחד שפגש את עדנה באיזה הפגנה של השמאל באבני חפץ לפני בערך שנה, ושמע את המילים שהיא אומרת ואת הצורה שהיא מתנהגת, לא ממש עצוב לי עליה.

קצת הגזימו שהיא יורקת על חיילים אני אישית לא ראיתי את זה אבל מולי היא שמה מסיכה על האף ואמרה שהיא לא רוצה לנשום את האוויר מהכיוון שלי כי אנחנו החיילים והמתחלים מזהמים אותו.

 

לאחל לבן אדם סרטן במוח זה קצת מוגזם אבל לטעמי אין מקום לאנשים כמו גברת עדנה בארצנו.

mercdes-benz E350,jaguar xj, audi a3 sortback, seat leon 1.8tsi. gmc sonoma 92- my sweets

פורסם
עם כל הכבוד, אני לא מדבר על דרך פוליטית אלא על דרך אנושית

לדרוך על היבלות של העם הישראלי כשאתה בעצמך כזה, זה צביעות ובגידה בערכים ובדרך ארץ שהנחילו לה.

זה לא אמפתיה לסבל העם הפלסטיני.

 

אחחח...אם רק היטלר היה בחיים כדי לקרוא את זה. היית מסב לו המון נחת.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם
אני חושב שהסיפור עם עדנה הוא פשוט יצא מגדרו.

בסך הכל בחורה שמזדהה עם המיעוט כאן במדינה שחייו אינם קלים כמו שלנו.

.

 

מה אתה אומר?

 

בוא נראה תקציר מ"הדעות" של עדנה:

- ישראל הראשונה שעשתה שואה לפני הנאצים, כלומר שואה זה קונספט שלנו.

- אנחנו אחראים לכשל המשא ומתן לשלום, לא הפלסטינים (למרות שקלינטון אמר במפורש שהפלסטינים קיבלו רגליים קרות, אבל מי זה קלינטון בכלל יש את עדנה).

- אנחנו אחראים לפשעי מלחמה בשטחים (למרות שכל מה שאנחנו רוצים זה שלא יתפוצצו לנו אוטובוסים ברחובות).

- המחסומים מיותרים והם נוצרו רק למרר לפלסטינים את החיים (השב"כ ומערכת הביטחון חושבים אחרת אבל יש את עדנה, היא יודעת הכל).

- הוילה שלה ברמת השרון לא על אדמה כבושה, אבל חלקים אחרים על אדמה "כבושה" וכל מי שגר שם פושע ומתנחל מצורע (צביעות חסרת תקדים).

 

 

הגזמנו אה?

 

אין לה אפילו גידול סרטני, וזה ממש מגעיל שהיא מנסה באמצעות ה"גידול" לרכוש את רחמיהם של דיירי הבית ועם ישראל אחרי כל השטויות שהיא פלטה, גועל נפש.

 

 

בכל דמוקרטיה יש ימין ויש שמאל, עדנה וחברותיה הן ממש לא שמאל, הן קבוצה הזויה שמסיתה למרד נגד המדינה ורשויות הביטחון, הן משמשות כנשק מצויין בידי אלו שמנסים לעשות לנו דה-לגיטימציה בעולם.

 

 

ואם פותח השירשור מרגיש שמח על כך שאישה כזאת קיבלה "עונש" מכוח עליון (למרות שהיא סתם בוכה), אז זו זכותו ואני לא שופט אותו, אחרי דברים שאמרה אין לי ולו טיפת רחמים עליה.

 

 

כל מה שאמרתי למעלה שמעתי באוזניים שלי באח הגדול, שום דבר לא הגיע ממנוע חיפוש כלשהו.

פורסם

לכל המתחסדים למינהם, אתם מוזמנים להצטרף אלייה בגועל נפש שהיא פועלת בו.

אלוהים משלם למי שצריך.

 

שבת שלום.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

לא מבין את שר הפנים שלנו - שישלול לה את התעודת זהות, יש שכונות לא רעות בג'נין ברמאללה, כך לא יהיו לה תלונות לשלטון הנאור של פלסטין. גם שמעתי שבתי החולים שם לא רעים בכלל וסל הבריאות כולל הרבה תרופות.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם
אבל מדהים אותי כמה אטימות יש בבנאדם שמשוכנע שאם מישהו מראה שמץ של אנושיות לסבל של עם אחר, אז הוא צריך להיחשב בוגד.

יש המון מרחק בין להראות סימפטיה לסבל של אחר לבין מה שקורה בהפגנות של השמאל הקיצוני .

אינני יודע מי זו העדנה הזו, ולא אליה אני בא בטענות, בית המשפט לדעתי הוא זה שלא מתפקד כאן.

הרסת גדר ביטחונית ? יצרת קשר עם גורם עויון ? שב בכלא. (ולא,זה לא מעניין אותי באיזה צד פוליטי אתה ).

אתה מתבטא נגד זכות הקיום של מדינת ישראל ? שלילת אזרחות , מי שלא רוצה להיות חלק מאיתנו לא חייב .

 

לגבי הסרטן ומר שביט, אני מכיר כמה אנשים שנחשבים לצדיקים גדולים שגם קיבלו סרטן, זה כנראה יותר קשור לסטיסטיקה, גנטיות והרגלי חיים מאשר לאלוהים ומכיוון שלדעתי הוא לא שם אז לא סומך עליו שיטפל בעינייני, אני מקווה שבית המשפט יתעורר ויעשה את זה במקומו.

 

ולכל אלה שעושים השווה בין שנאת בוגד לשנאת האחר, אני אומנם לא הייתי מתבטא כמו שביט אבל יש הבדל גדול בין מי שחושב אחרת מזדיין אחרת וכו' לבין מי שפועל נגד קיום מדינת המפלט שלנו .

 

להזכירכם במזרח התיכון אנחנו המיעוט, ואין לנו מקום אחר, ולכן מגיעה לנו הפלייה מתקנת בשטח מדינתינו .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
לכל המתחסדים למינהם, אתם מוזמנים להצטרף אלייה בגועל נפש שהיא פועלת בו.

אלוהים משלם למי שצריך.

 

שבת שלום.

 

מחזק,

 

העובדות מדברות בעד עצמן, לא צריך לאחל לאף אחד שום דבר, הכל מגיע בעת שצריך למי שצריך,

ואני לא אומר שאלוהים אחראי לכך.

למרות שאיני צופה בתכנית בושה וחרפה מה שיוצא מפיה.

Build your own dreams or someone will hire you to build theirs.


×
×
  • תוכן חדש...