Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל עדיין לא מוכן להתעלם מדברים שאנחנו עשינו בעברנו רק בגלל שגם אחרים עשו דברים דומים.

 

 

דברים דומים?! איזה דברים דומים? מה דומה בכלל? אתה באמת מאמין שזה דומה?

 

 

וכן אני מוכן לחזור לזמן עמלק, רוב הסיכויים שאני אמות בקרב על אדמה, אבל בשואה אני אחפש קליפות תפוחי אדמה כדי לשרוד ואמתין לתורי במשרפות רק כי אני יהודי, עדיין זה דומה לדעתך?

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איציק, אני לא אכנס לדיון על השואה כי כמו שכבר כתבתי זה מחוץ לתחום מבחינתי.

 

דברים דומים זה לא השואה אלא כמו רואנדה, ארמניה וכו'.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בדיוק הפוך - בגלל החוסר ריאליסטיות שלך הדעות שלך הן קיצוניות יחסית ימינה. הרי בסופו של דבר יהיה צורך בפתרון "אמצעי". לא תהיה ברירה. אי אפשר לפתור את הסכסוך ללא משא ומתן והחלטות משותפות. זו גם הסיבה שכל ראש ממשלה שנבחר בעשורים האחרונים הלך למשא ומתן - בין אם הוא ימני או שמאלני. כולם מתכנסים בסוף לנקודת אמצע מסוימת.

 

זאת בדיוק הבעיה, אי אפשר לנהל משא ומתן איתם.

זה שהפוליטיקאים מתקפלים מהלחץ של שאר העולם ומתכנסים לנקודת אמצע ומנסים לנהל משא ומתן לא אומר שזו הדרך הנכונה.

אולי במקומות אחרים זה כן, אבל לא איתם.

פורסם

לתת להם מדינה עם זמן מוגבל על מנת להלחם באירגונים הנלחמים כנגד ישראל.

לא עמדו ביעדים ובזמנים שיוצבו להם (ואני לא מדבר על חודש מן הסתם), להפוך את המדינה למפורזת או/ו לתקוף בהתאם.

מה שכן, כאשר הם הופכים למדינה הם מנותקים מכל מגע, רשת חשמל ומים, ותנאים כאלה ואחרים ממדינת ישראל.

שביל המוביל לירושלים וכל הבבל"ט מסביב לא נכנס לשולחן הדיונים כלל וכלל. אם הם מדינה, שימצאו את עיר בירתם

בתוך שטחם ולא יחפשוה במדינת ישראל.

 

לגבי שאר מדינות ערב מסביב, האופציה היחידה היא לעשות שלום בגבולות האלה.

הרי מה שמתחיל עם רמת הגולן, ירושלים וכד' נגמר ב-'שחמונס' (רמת-אביב).

שום שטח לא יוחזר, כי אם יוחזר אפילו מילימטר אחד, זוהי רק פרצה להמשכיות הדרישה לשטחים והשתלטות כוללת על המדינה.

 

הרי אם יוחזרו רמת-הגולן, ירושלים, ועוד שטחי מחלוקת (ביהודה ושומרון וכו') בנוסף לכל הכפרים וערים הערביות הקיימות היום בישראל,

זהו הרי עניין של זמן עד לכיבוש מוחלט.

 

קודם כל שיראו נכונות וילחמו בארגוני הטרור, אח"כ שיבואו בדרישות וימרחו את העולם.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
איציק, אני לא אכנס לדיון על השואה כי כמו שכבר כתבתי זה מחוץ לתחום מבחינתי.

 

דברים דומים זה לא השואה אלא כמו רואנדה, ארמניה וכו'.

 

ברגע שניסית לתרץ את דבריה של עדנה נכנסת לזה, כי היא דיברה על השואה.

פורסם
לתת להם מדינה עם זמן מוגבל על מנת להלחם באירגונים הנלחמים כנגד ישראל.

לא עמדו ביעדים ובזמנים שיוצבו להם (ואני לא מדבר על חודש מן הסתם), להפוך את המדינה למפורזת או/ו לתקוף בהתאם.

מה שכן, כאשר הם הופכים למדינה הם מנותקים מכל מגע, רשת חשמל ומים, ותנאים כאלה ואחרים ממדינת ישראל.

שביל המוביל לירושלים וכל הבבל"ט מסביב לא נכנס לשולחן הדיונים כלל וכלל. אם הם מדינה, שימצאו את עיר בירתם

בתוך שטחם ולא יחפשוה במדינת ישראל.

 

לגבי שאר מדינות ערב מסביב, האופציה היחידה היא לעשות שלום בגבולות האלה.

הרי מה שמתחיל עם רמת הגולן, ירושלים וכד' נגמר ב-'שחמונס' (רמת-אביב).

שום שטח לא יוחזר, כי אם יוחזר אפילו מילימטר אחד, זוהי רק פרצה להמשכיות הדרישה לשטחים והשתלטות כוללת על המדינה.

 

הרי אם יוחזרו רמת-הגולן, ירושלים, ועוד שטחי מחלוקת (ביהודה ושומרון וכו') בנוסף לכל הכפרים וערים הערביות הקיימות היום בישראל,

זהו הרי עניין של זמן עד לכיבוש מוחלט.

 

קודם כל שיראו נכונות וילחמו בארגוני הטרור, אח"כ שיבואו בדרישות וימרחו את העולם.

 

נהדר בתיאוריה, לא שווה הרבה במציאות.

מזמן למדתי שאין דבר יותר קבוע ממשהו זמני.

 

אתה לא יכול לתת לה מדינה ולבקש אותה אחרי זה בחזרה - ברגע שנתת משהו, גמרנו.

 

לגבי הויתורים, אני מסכים איתך, אבל לצערי אני אומר שלעולם לא נגיע לעמק השווה.

ואני לא מדבר על שטחי המחלוקת כמו רצועת עזה, איו"ש ורמת הגולן ומזרח ירושלים.

אני גם מדבר על מקומות כמו יפו, שהם בטוחים שהיא שלהם.

 

אין לזה סוף, אני לא רואה פתרון אמיתי באופק.

אני מקווה ששקט יחסי ימשיך לשרור פה עוד כמה שניתן.

פורסם

כוח סוס - מדינה עם זמן מוגבל? מה זה בליסינג? שים את עצמך במקומם - התנאים האלו נראים לך הגיוניים? היית מסכים למשהו כזה? נראה לך שהקהילה העולמית תסכים למשהו כזה? (=אם לא עמדו בזמנים - לתקוף). נראה לך שהם מסוגלים להתמודד בלי סיוע מישראל? נראה לך שהם יוותרו סתם כך על כל הדרישות שלהם? אתה בעצם רוצה לתקוע אותם בתוך גטו ושיסתדרו, ואם הם לא יסתדרו אתה תתקוף אותם - נראה לך שמישהו היה מסכים לכזה סידור?

 

כמו שאמרתי קודם - זה יפה מאוד לדרוש ולדרוש, וקל מאוד לשכנע את העם כשאומרים דברים כאלה - זו הסיבה שממשלות הימין האחרונות נבחרו. אבל גם הן מבינות היטב שאין פתרון אחר חוץ ממשא ומתן, שיש ויתורים לעשות גם מצידנו ושיש שטחים מסוימים שצריך להחזיר.

 

אל תבין אותי לא נכון, גם אני הייתי מאוד רוצה שנוכל לעשות שלום בלי להחזיר כלום, בלי לוותר על כלום ובלי שתישפך טיפת דם אחת. אני פשוט מבין שזה לא ריאלי. אתה עדיין לא...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני רק רוצה להגיד משו קטן...

 

אני לא תומך בדיעות שלה,אני לא מחבב אותה בתור בן אדם, יכול להיות שיש לי אפילו סלידה חזקה רק מלראות אותה...

 

א-ב-ל, להזכירכם!

 

זאת אמא של מישהו/מישהי.

 

וזה לדעתי אומר הכל.

 

ואגב, להכנס לפורום באינטרנט ולהראות כמה אתה חמום מח זה לא גדולה.

 

הגדולה היא לדעתך להסביר את עצמך בצורה שכולם יבינו מה אתה אומר בכמה שפחות דיבור של משחק של בית"ר.

 

" ******* תקבל סרטן!!!" מוכר לך?

פורסם

כמה נקודות שאני רוצה לחדד מדעתי לפני שאני מתקפל מהוויכוח הזה (נמנעתי מלהגיב עד עכשיו).

 

1) אני לא מכיר את הגברת הזאת וגם לא רוצה להכיר.

2) אם הבנתי נכון היא באח הגדול, מה שמעיד על רמת האינטליגנציה שלה (הנמוכה).

3) לאחל סרטן למישהו זה ילדותי ודבילי, שלא לומר ממש פוגעני ותוקפני בצורה מעליבה.

4) לאחל סרטן למישהו לא גורם לזה שיהיה לו סרטן, כי אין עניין של פעולה-תוצאה. אין כוח עליון שנותן סרטן למי שאתה מחליט שיהיה סרטן, וגם לא שופט לפי ערכים אנושיים או אתניים מי טוב ומי רע. אם אתה טוען משהו כזה, תוכיח אותו מבחינה סטטיסטית.

5) מי שמתייג את כל השמאלנים כקבוצה אחת הוא פשוט אידיוט ולא מבין שזו קבוצה הטרוגנית* שבה יש המון דעות.

6) לאחר קריאה קצרה במקומות אחרים אני יכול לומר שהנאשמת (כי ככה זה נשמע בשרשור הזה) היא סתומה ביותר.

7) זוהי מדינה דמוקרטית ואפשר לומר מה שרוצים בה, למרות מה שהחבר'ה הימניים פה בשרשור חושבים. בגלל דעות היא לא יכולה ללכת לכלא כי מילים הן כלי מאבק לגיטימי ואם יש משהו שכדאי להילחם עליו היא הזכות לביטוי והחופש למידע.

9) שמתם לב שאותם אנשים שרוצים לסתום לכולנו ולה את הפה הם אלו שמביאים לנו דעות עם בסיס דתי?

10) ברשימה זו אין סעיף 8.

 

*הטרוגנית = לא אחידה.

פורסם
שמת לב שהשרשור התחיל מכך שמישהו ניצל את זכותו לחופש הביטוי?

 

יש לו זכות מלאה לחופש ביטוי כמו לכל אחד אחר וזכותנו לא להסכים איתו.

 

גם חופש הביטוי לא מאפשר לקרוא לפגוע באחרים או לאחל פגיעה בהם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לאחל פגיעה כן, לקרוא לפגוע לא.

אני לא מסכים אתו אבל מקבל את העובדה שהוא אומר את זה במסגרת הזכות שלו לעשות זאת.

כמו שהוא אמר את מה שהוא אמר, אני יכול להגיד שאני חושב שהדעה שלו היא ילדותית ומטופשת. זאת הזכות לביטוי.

 

(צריך לזכור שיש הבדל בין זכות לביטוי באופן כללי והזכות לביטוי פה בפורום, שמעדיף להתרחק מנושאים מסוימים).

 

עריכה:

זה מזכיר לי ויכוח שהיה לי השבוע עם מכר חרדי ששאל אותי על הספר שלי ואפילו כעס שאני מוכן לכתוב ולפרסם משהו בלי להתייעץ קודם עם חכמים ועם אנשים עם סמכות וידע בתחומים שעליהם אני כותב. הוא אמר שיש לי חוצפה שלא תאמן ושאסור לפרסם דברים בלי להתייעץ עם מישהו שמבין יותר ממני.

הוא בעצם לא מאמין בזכות הביטוי העצמי של אנשים וחושב שכל רעיון צריך לעבור דרך מישהו חכם יותר ומרכזי יותר, ואם לא אז זה פשוט נגד חוקי התורה (וזה בולשיט, כי גם בהלכה זה לא כתוב).

(באופן אירוני, הספר מדבר על איך סמכות מנטרלת את יכולת המחשבה של רוב האנשים).


×
×
  • תוכן חדש...