Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
2) אם הבנתי נכון היא באח הגדול, מה שמעיד על רמת האינטליגנציה שלה (הנמוכה).

6) לאחר קריאה קצרה במקומות אחרים אני יכול לומר שהנאשמת (כי ככה זה נשמע בשרשור הזה) היא סתומה ביותר.

 

מתפלא שלא אמרת שגם כל מי שצופה באח הגדול סובל מאינטיליגנציה נמוכה. עשה לי טובה... תתקדם :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא אמרתי את זה כי זו לא דעתי.

 

אבל ברור שהם בוחרים את האנשים הכי דפוקים בעולם בשביל להיכנס לשם כדי שיהיה מעניין.

אם יכניסו לשם אנשים נורמטיביים וחכמים, אף אחד לא יראה את זה.

 

כל הרעיון הוא לעשות מניפולציות לשחקנים כדי שיהיה מעניין ושיצאו הכי מפגרים שאפשר.

פורסם

שוב, רוני היקר,

 

אם תקרא שוב את מה שכתבתי, תוכל להבין ולהגיב כראוי ולא סתם.

לא אמרתי שמדינה תהיה לזמן מוגבל, אלא, צורת השלטון וההתייחסות למלחמה אל מול ארגוני הטרור.

במדינה ולא כמו שכבר כתבתי, לא להפסיק את קיומם כמדינה, אלא להפוכה למפורזת או להתקיפה כראוי

ובהתאם לנסיבותכחלק ממלחמה שכבר שוררת היום.

עכשיו זה יותר ברור?

(כי אני ממשיך לחזור על עצמי, שתגובותייך לא תואמות את הכתוב עליהן אתה מגיב)

 

ונ.ב. אתה רוצה לוותר על מה?! על מה בדיוק?! כי הוויתור היחידי שנעשה הוא יהיה הוויתור על זכות הקיום שלנו.

אני לא אמין לעודף התמימות וליברליות של אנשים. אתה פשוט סומך על כל אחד.

בטח אפשר למרוח אותך בכמויות.

 

יוסי פרנקוס, לאחל, לא כולם איחלו זה דבר ראשון. אבל אני מסכים איתך.

דבר שני בהמשך לתגובתך, לסתום פיות אני לא רוצה אלא למנוע הסתה (מה שגב' קנטי עושה), ועל רקע דתי?

ממש לא, זה שאני אדם מאמין לא אומר שאני דתי או/ו בעד הדת.

אני מאמין מבעד כורחי כיהודי ומכבד את המסורת שלי.

זה שאני מאמין שמי שצריך נענש, אמונה שלי. אף אחד לא חייב להסכים איתה, כי היא לא עובדתית.

 

ואחרון, צביקי,

אין שום בעיה עם חופש הביטווי והזכות לומר את העולה על רוחתך, יש בעיה עם נושא ההסתה.

יש דברים שגובלים בחופש הביטוי ואף מגיעים להסתה שמקומה אינה בקרב תושבי מדינת ישראל.

מה שהוצג בחדשות ערוץ 2 או בקמצוציות בתוכנית "האח הגדול" הינם כעין וכאפס לעומת האמת.

אנשים כמו גב' קנטי ופעילותם בשטח הינם פעילויות שגורמים זרים ואף עויינים לא נוקטים בהם.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
לא אמרתי את זה כי זו לא דעתי.

 

אבל ברור שהם בוחרים את האנשים הכי דפוקים בעולם בשביל להיכנס לשם כדי שיהיה מעניין.

אם יכניסו לשם אנשים נורמטיביים וחכמים, אף אחד לא יראה את זה.

 

כל הרעיון הוא לעשות מניפולציות לשחקנים כדי שיהיה מעניין ושיצאו הכי מפגרים שאפשר.

יש לך עוד מה ללמוד על ריאליטי.

 

כל הקטע הוא שכביכול האנשים ממוצעים,מכל הסוגים,ומכל המינים...

 

ע"ע בובליל, מה שכבש את המדינה בו היה מה?

 

בן אדם עם הח' וה ע' שאוהב חומוס ומזרחית :wink:

פורסם
מתפלא שלא אמרת שגם כל מי שצופה באח הגדול סובל מאינטיליגנציה נמוכה. עשה לי טובה... תתקדם :wink:

כמו שחברה שלי מגדירה את הצפייה בזה "אני נותנת לאיי קיו לנוח " אני אישית לא צופה ובהחלט חושב שזה ביזבוז זמן לא נורמאלי ורמה מאוד ירודה.

 

(אני חושב שכל אחד צריך קצת הומור ירוד כדי לשרוד, אני מעדיף למצוא אותו בסאוטפארק ודברים בסגנון)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
לא אמרתי את זה כי זו לא דעתי.

 

אבל ברור שהם בוחרים את האנשים הכי דפוקים בעולם בשביל להיכנס לשם כדי שיהיה מעניין.

אם יכניסו לשם אנשים נורמטיביים וחכמים, אף אחד לא יראה את זה.

 

כל הרעיון הוא לעשות מניפולציות לשחקנים כדי שיהיה מעניין ושיצאו הכי מפגרים שאפשר.

 

"ברור" אה? חשבתי שאתה לא רואה את התוכנית. תן לי לחדש לך - הם בוחרים אנשים שהם חושבים שיהיו מעניינים. הם יכולים להיות טמבלים, הם יכולים להיות גאונים, הם יכולים להיות ממוצעים. הם בהחלט לא חייבים להיות דפוקים או לא נורמטיביים. זה כל העניין - שים חבורת אנשים בתוך בית סגור ולא משנה כמה הם נורמטיביים, משהו מעניין יקרה.

 

 

שוב, רוני היקר,

 

אם תקרא שוב את מה שכתבתי, תוכל להבין ולהגיב כראוי ולא סתם.

לא אמרתי שמדינה תהיה לזמן מוגבל, אלא, צורת השלטון וההתייחסות למלחמה אל מול ארגוני הטרור.

במדינה ולא כמו שכבר כתבתי, לא להפסיק את קיומם כמדינה, אלא להפוכה למפורזת או להתקיפה כראוי

ובהתאם לנסיבותכחלק ממלחמה שכבר שוררת היום.

עכשיו זה יותר ברור?

(כי אני ממשיך לחזור על עצמי, שתגובותייך לא תואמות את הכתוב עליהן אתה מגיב)

 

ונ.ב. אתה רוצה לוותר על מה?! על מה בדיוק?! כי הוויתור היחידי שנעשה הוא יהיה הוויתור על זכות הקיום שלנו.

אני לא אמין לעודף התמימות וליברליות של אנשים. אתה פשוט סומך על כל אחד.

בטח אפשר למרוח אותך בכמויות.

 

כוח סוס - הגבתי כראוי, אתה זה שלא מתייחס. אתה יכול לחזור על עצמך עשרים פעם אבל הבנתי מצוין למה אתה מתכוון. אתה מדבר על שליטה שלנו בהם, אם הם לא יצליחו לשלוט על עצמם. תאמין לי - אף אחד לא רוצה דבר כזה. לא אנחנו ולא הם. זה פשוט לא יקרה.

 

ההערה על "למרוח אותי", תסלח לי, לא קשורה לכלום. אם אתה באמת מאמין שאפשר להגיע להסדר סופי איתם מבלי לוותר על משהו, אחרי כל כך הרבה שנים - אז אתה זה שמישהו מרח אותו...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מתפלא שלא אמרת שגם כל מי שצופה באח הגדול סובל מאינטיליגנציה נמוכה. עשה לי טובה... תתקדם :wink:

 

לא סובל, נהנה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני ממש לא רואה אותה.

 

ואו. או שיכולת ההבעה בכתב שלי נדפקה סופית, או שהבנת הנקרא שלך מה-זה לוקה בחסר...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
למה? אמרת שאני רואה את התכנית.

אני ממש לא.

לא ראיתי יותר מדקה וחצי מהפרק הראשון של התכנית, וגם זה היה כי הכריחו אותי אז קמתי והלכתי לחדר הסמוך.

 

 

מתחסד!

 

בטח בלילה אתה יושב עם אוזניות וצ'וריסוס ואמפנאדס ורואה במחשב האח הגדול

פורסם
האמת היא שבלילה אני יושב עם פחית שימורים של מלפפונים חמוצים, צלחת קורנפלקס עם שוקו וגרעיני חמניה ומשחק FALLOUT 3....

 

 

רגע, אני חייב לרדת לעומק השריטה.

 

מדובר בשני איטמים :

1. מלפפונים חמוצים.

2.קורנפלקס עם שוקו וגרעיני חמניה.

 

או שמדובר ב 4 אייטמים שונים שאתה מערבב:

1. מלפפונים חמוצים.

2.קורנפלקס.

3. שוקו.

4. גרעיני חמניה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...