Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצים רייטנינג? רוצים ליצור תסיסה ובלאגן שיהיה מעניין לצופים? אחלה! אבל למה בצורה הזאת שנקראת "עדנה קנטי" ? עדיף שתכניסו עוד בובליל ו"פרידמן מת" או ימני ושמאלני מובהקים ופחות קיצוניים.

אבל ימני ושמאלני פחות קיצוניים יעצבנו פחות אנשים, ויצרו דיונים פחות לוהטים באינטרנט שבתורם לא יביאו אותה כמות של רייטינג.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אבל ימני ושמאלני פחות קיצוניים יעצבנו פחות אנשים, ויצרו דיונים פחות לוהטים באינטרנט שבתורם לא יביאו אותה כמות של רייטינג.

 

לצערי הרב, אתה צודק ואנחנו האשמים העיקריים.

פורסם

אני תומך בפותח השרשור

בגלל אנשים כאלה לצערי לא תהיה לנו מדינה בעוד 20-30 שנה, החברה שגינו את מה רע בשביט, נתראה בעוד 30 שנה ונראה למה תגרום הגישה השמאלית שלכם

דוד

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אבל ימני ושמאלני פחות קיצוניים יעצבנו פחות אנשים, ויצרו דיונים פחות לוהטים באינטרנט שבתורם לא יביאו אותה כמות של רייטינג.

 

ימני ושמאלני פחות קיצוניים מתדיינים בניהם על העתיד המדינה זה "פופוליטיקה" וכולנו יודעים כמה אחוזי רייטינג יש לתוכנית הזאת :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני תומך בפותח השרשור

בגלל אנשים כאלה לצערי לא תהיה לנו מדינה בעוד 20-30 שנה, החברה שגינו את מה רע בשביט, נתראה בעוד 30 שנה ונראה למה תגרום הגישה השמאלית שלכם

דוד

 

רע בשביט לא שהוא נגד עדנה, רע בשביט שבגלל שהוא לא אוהב אותה, הוא מאחל/שמח לגידול בראשה.

 

רוני כבר הוציא לי את המילים, לגבי אהבת/שנאת אורכלוסיות מסוימות (מרוקאים/ הומואים/ לסביות/ צ'רקסים/ רוסים/ תימנים/ אשכנזים/ נרקומנים/ זונות/ שוטרים/ נהגי מוניות/ אתיופים/ וכד') זה לא אומר שבגלל שמישהו לא מגלה אמפטיה כלפיהם אזי צריך לאחל להם גידול בראש.

נניח שאני לא אוהב את דרך התבטאותך ומעשיך - האם זאת סיבה לאחל לך דברים רעים ? - לא.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני לא אצטט כל מיני הודעות כאן אלא אגיב באופן כללי על הדברים:

 

1. לכל שונאי הקבוצות כקבוצות אתם פשוט מפחדים להתמודד עם אותה הקבוצה במישור הרעיוני דיוני. זה ש X הוא מתנחל או Y מפגין בבלעין לא הופך אותם לאנשים פחות טובים או מוסריים. אם X יצא בלילה לפוגרומים בכפר השכן ו Y ירק על חייל זה כבר משהו אחר אבל את זה הם יעשו כפרטים ואין כאן אחריות קולקטיבית בדיוק כמו שאת רבין רצח יגאל עמיר ולא התימנים/דתיים/תושבי הרצליה/הסטודנטים בר אילן.

 

2. לגבי אהבת המדינה אני לא חושב שאיש שמאל אוהב פחות את המדינה מאיש ימין אלא פשוט רואה את הפתרון (שכולם רוצים למצוא) בדרך אחרת. אף אחד לא הוכיח שדרך אחת מהשתיים נכונה יותר או בכלל שיש דרך נכונה אז תקשיבו ותכבדו אנשים שחושבים אחרת.

 

3. לכל אלה שקפצו מהשימוש במילה שואה אני אספר בקצרה מה קרה בספר יהושוע. יהושוע שלח את אחד ממפקדי הצבא (לא זוכר את השם) להשמיד את אחד העמים וכשהם חזרו אחרי שחסו על הנשים והילדים שלחו אותם שוב להשלים את המלאכה.

 

4. כלוחם ששירת החל מהאינתיפאדה הראשונה ועד לפני 5 שנים היחיד שירק עליי היה מתנחל מכפר תפוח (וזה לא גורם לי לרצות שהם ימותו). מנגד קיבלנו קפה ואוכל גם מהמתנחלים וגם ממפגיני השמאל ההזויץ

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כמה שאני מתנגד לגברת הזאת אני חושב שאחת הבעיות החמורות היא הנפח שנתנו לה, נפח שממחיש עד כמה התקשורת בישראל היא חד צדדית.

הרי אם יכלו כל אירגוני ה"זכויות אדם" האלה- בצלם, מחסום ווטש וחבריהם להבחר לכנסת הם לפחות היו מנסים להיבחר. האמת העצובה, לפחות מבחינתם היא שהן קבוצות שוליים קיצוניות שאין להם סיכוי לעבור את אחוז החסימה לכנסת.

לפיכך, ניתן לתמוה מדוע הן מקבלות כל כך הרבה התייחסות וזמן מסך? אין יום שלא עובר ולא מתפרסמים "תחקירים" שלהם בתקשורת וכותרות של מבזקים בגלי צה"ל.

אני מנחש שערוץ 2 לא היה מכניס מישהו שהוא פעיל ימני לתכנית כזאת מדהים כמה חד צדדית יכולה להיות התקשורת וכמה במה היא נותת לאירגונים הקיצוניים האלה שהרעש שלהם הוא הרבה מעבר לכוחם בציבור.

אגב שמתם לב שבחדשות ובעיתונים היומיים אין אף פעם שמאל קיצוני? רק ימין.

ושאם חרדים מפגינים יאמרו "מהומות השבת של החרדים" אך לעולם לא יאמרו הפגנות יום השישי של הערבים אפילו על הטבח שביצעו באריק קרפ על הטיילת ברמת אביב נזהרת התקשורת מלומר כי הם ערבים.

כל יום שאני צופה בוואלה YNET או קורא את מאמר המערכת בהארץ אני חושב שאהחהו חיים במדינת כל אזרחיה כהשקפתו של אהרון ברק ולא במדינה יהודית ודמוקרטית. יותר דמוקרטיה מתאבדת.

חבל מאוד שהתקשורת הישראלית מייצגת שלושה אחוזים מהציבור אני מוכן לקבל עוד כמה עדנות אם יתנו לדודו אלהרר להיכנס לעונת הVIP של האח הגדול.

פורסם
...

3. לכל אלה שקפצו מהשימוש במילה שואה אני אספר בקצרה מה קרה בספר יהושוע. יהושוע שלח את אחד ממפקדי הצבא (לא זוכר את השם) להשמיד את אחד העמים וכשהם חזרו אחרי שחסו על הנשים והילדים שלחו אותם שוב להשלים את המלאכה.

...

 

ספר יהושע ידוע לכל אחד מאיתנו שעבר ולמד בבית-הספר היסודי.

יהושע שלח את שר צבאו להלחם ולכבוש כחלק ממלחמה, וזה לא שהוא קם פתאום בבוקר או ערך תיכנון מעמיק

של רצח עם המוני.

חבל שיש עוד אדם במדינתנו שחושב בצורתה של התת-רמה העונה לשם גב' קנטי.

למלחמה כמו למלחמה יש את ההשלכות שלה, ולא הכוונה להרג אנשים חפים מפדע סתם כי היה בא לו, א שהוא רצה לטהר

גזעים כמו שנעשה בשואה.

 

אתה עוד בא לנסות להסביר ולהצדיק את דברייה והסברייה?!

 

 

ו-hdal יקר,

ערוץ 22 הוא ערוץ שמאלני (ועל סף קיצוני) הבוחר בשנים האחרונות להציג את הצד הפלסטיני והערבי בכללו כצד מסכן.

סתם דוגמאות: הצגת נשות ווטצ' כגוף אירגוני הפועל בצורה נכונה ותקינה בשל עמדותיו, בכתבה ששודרה לפני שבועיים ביום שישי

על חילופי מורים ערבים ויהודיים הוצגו הערבים מסכנים ועם זאת הוצג הטבח בכפר-קאסם כנושא המרכזי - היכן הטבחים שביצעו

בנו כיהודים?! ושלא נדבר על המלחמה האחרונה שהתמונות, התגובות וכן חוות הדעת שהוצגה בערוץ "המרחם" - רק היא יכולה לשרת את

שאר מדינות העולם נגדנו, כי הרי לא הראו אפילו 'פיפס' אחד קטן ממה שקרה לנו, במדינתנו שלנו!

 

אין כבר מה להעביר ביקורת על הערוץ הזה, שכן זה מיותר, סתמי וחסר טעם.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
אני לא חובב גדול של כל הערבים, אני גר ליד עיר די גדולה של ערבים ויש לי מספיק מהם פה, אז מבחינתי גם אלה שלא מוגדרים אוייבים שלי כחייל, הם גם ממש לא קרובים להיות חברים שלי, וזה אפילו לא קשור לדעות הפוליטיות/דתיות שלהם, קשור להתנהגות שלהם נטו.

פה ושם יש יוצאים מן הכלל שאני מסוגל לסבול.

כנראה שאני גזען.

 

מבחינת תושבי עזה, אני לא יכול לחשוב עליהם כהומלסים.

 

אולי יפתיע אותך, אבל למרבית השמאלנים אין אפילו חבר ערבי אחד. חלקם גם לא ממש אוהבים ערבים. הם פשוט מסתכלים על הדרך לפתרון הסכסוך בצורה אחרת, זה הכל. מה שאנשים כמוך עושים (ואני לא מתכוון לימניים) זה לשכוח לחלוטין שבצד השני יש גם אנשים וגם להם מגיע לחיות. לאותם אנשים יש המון בעיות, הרבה מעבר לצפיפות ועוני - יש להם "ממשלה" לא פעילה, אנשים עם אג'נדות נוראיות שמושכים בחוטים, "צבא" אגרסיבי וטרוריסטי ובעיקר ייאוש אחד גדול שמונע מהם להתקדם לקראת פתרון.

תושבי עזה? חיים בצפיפות הכי גדולה בעולם, חסומים מכל הכיוונים, סכנת חיים יומיומית. תאר לעצמך איך אתה היית מרגיש לחיות ככה.

 

רוני שוב, לאדם מותר לאמר את דעתו גם אם היא נאיבית לכאורה או סתם דמגוגית, אבל יש נקודה שדעה חופשית או הבעת דעה הופכת להיות הסתה/המרדה ונזק ממשי למדינה או לכוחות הביטחון, מבחינתי אדם שעבר את הגבול הזה אינו ראוי לשום רחמים, ויש לפעול נגדו בכל מישור שהחוק מאפשר.

 

לתת לדבר כזה במה ופירסום כמו שקופרמן הפקות נתנו לה היא תעודת עניות, הם הפכו להיות מכלי בידור לערוץ תעמולה של עדנה וחברותיה.

 

ורוני, אין גרוע מזה, אם מישהו מגיע לרמות כאלו דינו כדין עדנה.

 

אני מסכים איתך שהסתה היא מסוכנת, וזה בכלל לא משנה לאיזה כיוון (זוכר את תנועת כ"ך?). העניין הוא שיש הבדל ע-נ-ק בין להקים תנועה שמטרתה, נניח, להמריד את כל הפלסטינאים נגד מדינת ישראל, ובין אמירות כגון אלו של עדנה.

 

אתה מזכיר לי את סער באמירות האלה שלך. הוא הרי מפרש כל דבר נגדו, הופך הכל לדרמה ומקצין כל אמירה. אז היא אמרה חמש דקות בפריים-טיים שהערבים מסכנים ושהמדינה מתעללת בהם - אז פאקינג מה? היה ונשכח. נאמרו דברים גרועים הרבה יותר בעבר. "ערוץ תעמולה של עדנה וחברותיה" - נו באמת...

 

ואגב - למען הסר ספק, אני לא מכיר את עדנה ולחלוטין לא שמאלני-קיצוני.

 

ואני רק אשאל לסיום,

 

היכן הייתה אותה קבוצה שמאלנית שנפלו כ-6,000 מטחים וטילים על יישובי ותושבי הדרום וגם הצפון, מהקטן לגדול?!

איפה?!

היכן הייתה אותה קבוצה שמאלנית כשהתפוצצו אוטובוסים וקווים מרכזיים בכל חלקי הארץ ואנשים וילדים קיפחו את חייהם?!

איפה?!

היכן הייתה אותה קבוצה שמאלנית שמרכזי בילוי, מסעדות ומלונות עלו בלהבות, ושוב אנשים מבוגרים וטף קיפחו את חייהם?!

איפה היא הייתה לעזאזל?!

 

קודם רחם על עצמך, על משפחתך, על חברייך ועל הקרובים אלייך - אזרחי מדינתך שבה אתה חיי ובה תגדל את ילדייך.

לאחר מכן - התחל לרחם על השאר, במידה ויש צורך בכך בכלל.

 

אתה לא זה שמכתיב את דרך חייהם ואת המתרחש בעזה ודומייה, הם האחראים הבלעדיים למעשיהם ולתוצאות הנגררות בכך.

 

כמו שאמרה גברת קנטי, שמיליון וחצי פלסטינאים יכולים לקום ולהפרץ אל עבר הגבול ו"לפלוש" למדינתנו, אני אשאר על אותו

גל ואשאל - מדוע לא יכולים לקום מיליון וחצי איש כנגד אירגון הקורא לעצמו 'חמאס' ובמידה מסויימת (לפחות בשטחם)

הוא קטן יותר ממדינת ישראל ולנסות ולעצורו. פחד?! לא קונה את זה. בנתיים, זה משרת את מטרותיהם יופי.

 

מספיק לנסות ולמרוח, ההזדמנות ניתנה עשרות ואף מאות פעמים, ומה - כלום אחד גדול.

 

אז גם אני אשאל - איפה אתה היית כשנפלו טילים? כשהתפוצצו אוטובוסים? איפה אני הייתי? איפה מרביתם המוחלטת של גולשי הפורום היו? בבית, במילואים, בעבודה, בצבא - המשיכו את חייהם. בנאדם לא יכול להלחם את כל המלחמות. למה זה גורם לך לחשוב שהיא לא מרחמת על בני עמה או מפחדת לחייה? או שאתה באמת מאמין שהיא חושבת שהמחבלים המתאבדים הם בעצם חברים שלנו...

 

בנוגע ל"הם האחראים הבלעדיים למעשיהם" - טעות חמורה. קבוצה קטנה מתוכם היא האחראית למצב הזה בו כולנו שרויים עכשיו. מרביתם המוחלטת רוצים לחיות כאן בשלום. זה שהם לא מצליחים להתגבר על אותה קבוצה זו בעיה אחרת. אתה שוכח שלקבוצה הזו יש צבא והיא משליטה טרור על האזרחים. באותה המידה היית יכול להגיד "למה כל העמים שנכבשו על ידי הנאצים לא השיבו מלחמה והצליחו לעצור את הצורר?"

 

אני גם לא רוצה שילדיי ונכדיי ילחמו.

פשוט אני מעדיף להגיע לפתרון בדרך אחרת.

 

כנראה גם בגלל שאני קצת יותר ריאליסטי ומבין שאין ולא יהיה משא ומתן איתם.

 

בדיוק הפוך - בגלל החוסר ריאליסטיות שלך הדעות שלך הן קיצוניות יחסית ימינה. הרי בסופו של דבר יהיה צורך בפתרון "אמצעי". לא תהיה ברירה. אי אפשר לפתור את הסכסוך ללא משא ומתן והחלטות משותפות. זו גם הסיבה שכל ראש ממשלה שנבחר בעשורים האחרונים הלך למשא ומתן - בין אם הוא ימני או שמאלני. כולם מתכנסים בסוף לנקודת אמצע מסוימת.

 

אני תומך בפותח השרשור

בגלל אנשים כאלה לצערי לא תהיה לנו מדינה בעוד 20-30 שנה, החברה שגינו את מה רע בשביט, נתראה בעוד 30 שנה ונראה למה תגרום הגישה השמאלית שלכם

דוד

 

הנה עוד דוגמה מצוינת למה שקורה יותר מדי בשרשור הזה - שליפה מהמותן, בלי מחשבה, שמובילה לכתיבה לא הגיונית:

1. פותח השרשור אמר שהוא שמח שלפעילת שמאל קיצוני יש גידול במוח.

2. אנשים גינו אותו בגלל שלשמוח לאידו של אדם בגלל דעותיו זה מעשה נבזי וילדותי.

3. מ-1 ו-2 אתה, משום מה, הסקת שמי שמאחל לאנשים רק בריאות על-אף וללא קשר לדעותיהם הפוליטיות, יביא לחורבן המדינה בעוד 30 שנה, כי הוא 100% שמאלני.

 

מה אני אגיד לך, יכולת הסקת מסקנות מרשימה מאין כמוה. כל הכבוד. :-P

 

(תסלחו לי, חלקכם מזכירים לי טוקבקיסטים בויינט).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כוח סוס יקר, תשתמש בשכל שלך ותקרא שוב את הספר. הוא שלח את שר צבאו שחזר מנצח מהמלחמה אבל השאיר בחיים את הנשים והילדים ואז הוא נשלח שוב (אחרי שהמלחמה נגמרה בניצחון) להשלים את המלאכה ולהשמיד גם את הנשים והילדים (לפני שדיברנו על עמלק ששם הושמדו לא רק בני האדם אלא גם בעלי החיים שלהם.

 

אני לא מצדיק אותה וחושב שכל זמן שניצולי שואה ואנשים שהכירו אותם חיים אסור להשוות אותה לכלום אבל אני גם חושב שכל אחד צריך לראות גם את הגיבנת של עצמו וללמוד מטעויות שעשה בעבר.

 

עריכה:

 

לשאלתך איפה הייתי כשהתפוצצו אוטובוסים ואיפה הייתי כשנפלו טילים אז כשהאוטובוסים התפוצצו אני נסעתי מאחורי אחד כזה ולמזלי לא נפגעתי (אבל המראות והריחות יהיו חקוקים אצלי לעד), כשמחבלים תקפו במלון פארק הם פגעו בקרובי משפחה שלי ,כשנפלו הטילים בדרום אני הייתי בממ"ד והם התפוצצו סביבי ואצלי בכניסה לבנין (אשתי והילדות היו פליטות במרכז) וכשנפלו הטילים בצפון הבית שלי אירח שתי משפחות. למרות זאת אני חושב שצריך להגיע להסדר ושהפתרון לא יהיה צבאי.

 

ועכשיו איפה אתה היית כל התקופה הזו?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

רוני, אתה פשוט מסלף אמת ולא עונה אפילו על מה שאתה מצטט, אלא מציג מידע שגוי ואת אמירותך בלבד.

אני סיימתי לענות ל"מיעוט" כמותך.

(ושוב מיעוט אינו הכוונה לשמאלנים, אם כי לשמאלנים-קיצוניים כן ולאנשים עם ליברליזם מוגזם מאוד)

 

שי ז.,

אין מה ללמוד מטעויות כי הן לא נעשו.

במהלך מלחמה קורים דברים וכך גם עם העמלקים.

אתה ידוע בוודאות מה עשו הנשים והילדים?! ומדוע אנו צריכים לטפלם?! אתה יודע אם החיות לא היו נטל?!

אינך יודע פרטים מלאים ואל תשווה לי מלחמה להשמדה המונית, גם אחרי שאותם ניצולי שואה יסיימו את חייהם.

תתבייש.

 

שבוע טוב שיהיה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

כוח סוס, תמשיך לטמון את הראש בחול ולהגיד לעצמך שאנחנו מושלמים ואף פעם לא טועים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

והנה, חסו על אגג מלך עמלק.

ואחרי לילה של אגג בכלא עם איזו אישה אחת, הספיק לשלח בה את זרעו, והנה אנו כאן היום עם שלל בניו.

 

תוכלו בכללי לקרוא עוד כאן.

פורסם
כוח סוס, תמשיך לטמון את הראש בחול ולהגיד לעצמך שאנחנו מושלמים ואף פעם לא טועים.

 

לטמון את ראשי בחול?! ראשך הוא זה שטמון בחול ולא מוכן להשלים עם האמת והן עם המצב.

 

אני אמליץ לך ולכולם לצפות בשני הקטעים הבאים הן בשביל השכלה כללית והן בכלל:

 

http://www.youtube.com/watch?v=yFhj-dMlSok דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

http://www.youtube.com/watch?v=RQSfeNkJgBI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

ובנוסף אמליץ לך לראות את הסרטון הקצר 'Fitna' שהוכן ע"י במאי הולנדי (ולא יהודי) שמספר את הסיפור האמיתי על הקוראן.

לצערי סרטון זה אינו מוצג באף מדייה דיגטלית לצפייה ישירה באינטרנט עקב איומים על חייהם של המפרסמים בחשיפת האמת.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
רוני, אתה פשוט מסלף אמת ולא עונה אפילו על מה שאתה מצטט, אלא מציג מידע שגוי ואת אמירותך בלבד.

אני סיימתי לענות ל"מיעוט" כמותך.

(ושוב מיעוט אינו הכוונה לשמאלנים, אם כי לשמאלנים-קיצוניים כן ולאנשים עם ליברליזם מוגזם מאוד)

 

מסלף אמת? איזו אמת אני מסלף?

לא עונה על מה שאני מצטט? עניתי על ה"איפה" המודגשים שלך, עניתי על ה"קודם רחם על עצמך" וכולי, עניתי על ה"הם האחראים הבלעדיים" ועניתי על ה"מדוע לא יכולים לקום מיליון וחצי איש...". השאלה צריכה להיות - על מה לא עניתי (או בעצם - מתי תתחיל לקרוא את מה שאני כותב ולא רק לזרוק סיסמאות).

 

ובאשר ל"מיעוט" - חס וחלילה שאנשים ליברליים יהפכו למיעוט. ברגע שיהיה כך, יחזור חוסר השיוויון לשלוט, החופש האישי של האזרחים יקטן ופתח מסוכן ייפרץ לעליית משטרים חשוכים.

 

רוני

 

עריכה: יופי של סרטונים - רק מה הקשר בדיוק? (ושים לב מי הכותב של הטקסט בסרטון השני - אתה באמת רוצה להביע בו תמיכה?)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...