Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שמבין ויוכל לעזור לי אז תודה רבה.

pego 206 cc

נפח מנוע: 1600

שנה: 2002\3

גיר: אוטומט

 

 

מה היתרונות של הרכב הזה?

ומה החסרונות שלך הרכב הזה?

 

 

מהי צריכת הדלק של הרכב בעיר? בניסעה יפה, ולא לחיצות.

ביטוח מקיף + ביטוח צעיר, כמה זה יוצא בשנה? (בערך)

האם צריך לטפל הרבה ברכב? כול כמה זמן הפגו 206 cc רואה מוסך? בתדירות גבוהה \ נמוכה?

 

 

תודה רבה לעוזרים :)

פורסם

לחבר שלי הייתה pego 206 cc מנוע 1600 אוטומט,כפי שזכור לי במשך החצי שנה שהרכב היה ברשותו

היה לו תיקונים רבים בסדר גודל של 3000 ש"ח,מלבד ההוצאות הרבות המנוע 1600 אוטומט עגלתי ביותר..

ואם כבר אתה נעול על הרכב הספציפי הזה עדיף ורצוי מנוע 2000 תיבת הילוכים ידנית!

SUZUKI JIMNY

פורסם

עדיף 2000 ידנית ולא 1600 אוטומט מפני שהגיר האוטומט בעייתי ברכב הנ"ל ומה גם

שהרכב לא זז, צריכת דלק ממוצעת: 10.6 ק"מ/ליטר מנוע 1600 אוטומט.

SUZUKI JIMNY

פורסם
מי שמבין ויוכל לעזור לי אז תודה רבה.

pego 206 cc

נפח מנוע: 1600

שנה: 2002\3

גיר: אוטומט

 

 

מה היתרונות של הרכב הזה?

ומה החסרונות שלך הרכב הזה?

 

 

מהי צריכת הדלק של הרכב בעיר? בניסעה יפה, ולא לחיצות.

ביטוח מקיף + ביטוח צעיר, כמה זה יוצא בשנה? (בערך)

האם צריך לטפל הרבה ברכב? כול כמה זמן הפגו 206 cc רואה מוסך? בתדירות גבוהה \ נמוכה?

 

 

תודה רבה לעוזרים :)

 

 

היה לי אחי CC מנוע 2000 טורבו אוטו חבל על הזמן אבל מלא בלאי אבל כבד יושב ממש טוב על הכביש ב1600 יש בעיה בגיר אחי באוטומט בכל פגו' .

 

בקשר לביטוח שלי הייתה שנת 2003 שילמתי ים כסף אחי מקיף בגלל שהיא גג ניפתח יש מלא בעיות בגג שלהם אחי מלא יש וילון כזה מאחורה אם הוא לא למעה הגג לא יפתח וגם בעיות בגומיות בגג שגורמות לנזילות תיבדוק את זה טוב לפני שאתה קונה כי אני החלפתי את כל הגומיות של הגג עלה לי הרבה כסף

עדיף קודם מנוע 2000 אחי וגיר רגיל מנוע 1600 גם בקושי זז זה 110 כח על מישקל אחי ממש והוא אוכל יותר דלק מ2000 וב2000 יש לך הכל עור שם במחיר כזה אבל תוסיף עוד קצת אתה יכול להביא או MX5 יותר טוב אחי יפני גם או TT אחי גרמני

 

ולידע כללי שלך אחי פגו' זה לא אוטו שסובל תילחץ לו תיקרע אותו הוא יקרע אותך אחי

בהצלחה אח שלי..

פורסם
היה לי אחי CC מנוע 2000 טורבו אוטו חבל על הזמן אבל מלא בלאי אבל כבד יושב ממש טוב על הכביש ב1600 יש בעיה בגיר אחי באוטומט בכל פגו' .

 

בקשר לביטוח שלי הייתה שנת 2003 שילמתי ים כסף אחי מקיף בגלל שהיא גג ניפתח יש מלא בעיות בגג שלהם אחי מלא יש וילון כזה מאחורה אם הוא לא למעה הגג לא יפתח וגם בעיות בגומיות בגג שגורמות לנזילות תיבדוק את זה טוב לפני שאתה קונה כי אני החלפתי את כל הגומיות של הגג עלה לי הרבה כסף

עדיף קודם מנוע 2000 אחי וגיר רגיל מנוע 1600 גם בקושי זז זה 110 כח על מישקל אחי ממש והוא אוכל יותר דלק מ2000 וב2000 יש לך הכל עור שם במחיר כזה אבל תוסיף עוד קצת אתה יכול להביא או MX5 יותר טוב אחי יפני גם או TT אחי גרמני

 

ולידע כללי שלך אחי פגו' זה לא אוטו שסובל תילחץ לו תיקרע אותו הוא יקרע אותך אחי

בהצלחה אח שלי..

 

וואלה אחשלי עזרת לי, גם חידשת לי לגבי הגג שהוא עושה ככה בעיות. הבדיקה שאני עושה על הרכב במוסך מראה לי את כול הדברים הקשורים לזה לא?

פורסם

ביצעתי לפני יומיים בדיקה ל 206CC ובמכוני הבדיקה לא נוגעים בכלל בגג!!

 

לא בודקים אותו אפילו לשנייה.

 

שוב פעם כסת"ח...

פורסם
היה לי אחי CC מנוע 2000 טורבו אוטו חבל על הזמן .

 

אצלך כל רכב הוא טורבו.

אתמול זאת היתה אלפא GTV טורבו והיום פג'ו CC טורבו.

לא לכל רכב יש שבלול "אח שלי"(המאוד חורג כנראה)

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אם כבר 206cc אז 2.0, תסע הרבה יותר טוב, לא הייתי מודאג מצריכת הדלק.

מעבר לגג שצריך לבדוק והגיר האוטומטי המרגיז הרכב אמור להיות די אמין אם טופל כהלכה.

 

הייתי מתרחק כמו מאש מרכבים כמו שתוארו פה מוגדשי טורבו ושאר ירקות.

רכב מקורי שמטופל טוב יכול להיות מהנה מאד, קבריולה במחיר שווה לכל נפש, לא בעל גיל אפשר. אם בא לך על זה.

 

תוכל לספר לנכדים שלסבא היה רכב עם גג נפתח :wink:.

פורסם
אצלך כל רכב הוא טורבו.

אתמול זאת היתה אלפא GTV טורבו והיום פג'ו CC טורבו.

לא לכל רכב יש שבלול "אח שלי"(המאוד חורג כנראה)

 

עידן

:roll: העניין הוא שיש אלפא GTV טורבו מנוע 2000 סמ"ק V6(נמכרה בשנים 96-97).

לפחות בזה הילד צודק.

turboy

פורסם
היה לי אחי CC מנוע 2000 טורבו אוטו חבל על הזמן אבל מלא בלאי אבל כבד יושב ממש טוב על הכביש ב1600 יש בעיה בגיר אחי באוטומט בכל פגו' .

 

בקשר לביטוח שלי הייתה שנת 2003 שילמתי ים כסף אחי מקיף בגלל שהיא גג ניפתח יש מלא בעיות בגג שלהם אחי מלא יש וילון כזה מאחורה אם הוא לא למעה הגג לא יפתח וגם בעיות בגומיות בגג שגורמות לנזילות תיבדוק את זה טוב לפני שאתה קונה כי אני החלפתי את כל הגומיות של הגג עלה לי הרבה כסף

עדיף קודם מנוע 2000 אחי וגיר רגיל מנוע 1600 גם בקושי זז זה 110 כח על מישקל אחי ממש והוא אוכל יותר דלק מ2000 וב2000 יש לך הכל עור שם במחיר כזה אבל תוסיף עוד קצת אתה יכול להביא או MX5 יותר טוב אחי יפני גם או TT אחי גרמני

 

ולידע כללי שלך אחי פגו' זה לא אוטו שסובל תילחץ לו תיקרע אותו הוא יקרע אותך אחי

בהצלחה אח שלי..

 

מישהו יכול בבקשה לתרגם את מה שכתוב פה?

 

חוץ מ "מלא מלא אחי אחי" לא הבנתי כלום :roll::roll:

פורסם
רגע אחי,

ב 1600 יש גם טורבו או שרק ב 2000?

 

מ' מה אתה ילד? מי הטמבל שייגדוש 1.6?! זה אידיוטי כמעט כמו לגדוש 1.4 :wink:

 

אתה אמיתי?

 

הבחור דיבר בציניות...

 

דווקא זכורה לי 206 GTI שגדשה פה בארצנו הקטנטונת.

זה היה בשנת 203 מעניין מה קרה לה מאז :roll:

×
×
  • תוכן חדש...