Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זאת הקקפוניה האינפורמטיבית הזאת?!

למה לעזאזל הקשר בין נפח המנוע לכדאיות הגדישה? מחר דווקא אני שם על המכסת דשא שלי גדישה של 3 באר

 

ולעניינו,

 

ה206 סיסי סך הכל הרכב אופנתי חביב בעל מראה בולט,אני אישית לא מת על הצורה שלה מאחר וקו השמשה הקידמית מתעגל מידי על מנת לאפשר גם 4 מושבים וגם גג קשיח שיכול להתקפל בחתיכה אחת.

ודבר נוסף הוא שלרכב יש תדמית כמו לשם שלו....סי סי....

 

 

לגבי המנועים והתנהגות הרכב,סך הכל מדובר ברכב ששוקל המון יחסית לגודלו בשל מרכב הגג המסובך וחיזוקי השלדה,

כל מה שקשור להתנהגות ספורטיווית לא ממש מאפיין את הרכב הזה,כמו שצויין מעלי מנוע ה1.6 חלש מידי עבור רכב במשקל הזה ולכן עדיף ללכת על מנוע 2.0 עם הספק של 140 כוחות סוס (אם אני לא טועה) אבל שוב שזה לא יטעה אותך,גם 140 סוסים הללו

לא ההיו מרוגשים באופן יוצא דופן בשל המשקל הרב.

 

פרקטיות,סך הכל מדובר ב קבריולט עם 4 מושבים אך בפועל אין ממש מקום מאחור מה שאומר שתוכל לקחת רק כוסיות רזות מאחור.:evil:שאגב מאוד יתרשמו מעיצוב הפנים המשודרג.:)

מחירי הביטוח עשויים להיות יקרים אך לא כמו ברודסטרים בעלי גג רך.

 

לסיכום,רק אם אתה ממש אוהב את המראה של הרכב,ומעבר מלהגיע מנקודה אל נקודה אין לך ממש עניין בנהיגה עצמה,הרכב יכול להיות פיתרון שפוי לקצת רוח בשיער ומבטים ברמזור.

Porsche 944 turbo

×
×
  • תוכן חדש...