Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רמקול פיצוץ...

 

אבל בלי הגברה חבל לך על הזמן...עדיף כבר את הפיוניר 240...

 

ואדי אחי יש לי חבר שחיבר לרדיו דיסק שלו גם את ה300 האלו וגם את ה240

ואין מה לעשות-ה240 פשוט מתנצל יותר טוב על עוצמה של רדיו דיסק

פורסם
אחלה רמקולים אבל אם הרמקולים לא היו מחוברים לתיגבור חיצוני זה היה ביזבוז כסף

 

אחי אתה טועה בגדול !!

 

הוא עובד מצויין גם בלי תיגבור ..

 

מספיק לו 23RMS של הרדיו דיסק כדי שיעבוד ממש טוב..

 

 

וכמובן שה240 ילכו יותר טוב כי הם 40RMS אבל ברמקולים שאנחנו מדברים יש עוד מקום לתיגבור ...

אבל !!

אפשר בלי!

פורסם
אחלה רמקולים אבל אם הרמקולים לא היו מחוברים לתיגבור חיצוני זה היה ביזבוז כסף

 

אחי אתה טועה בגדול !!

 

הוא עובד מצויין גם בלי תיגבור ..

 

מספיק לו 23RMS של הרדיו דיסק כדי שיעבוד ממש טוב..

 

 

וכמובן שה240 ילכו יותר טוב כי הם 40RMS אבל ברמקולים שאנחנו מדברים יש עוד מקום לתיגבור ...

אבל !!

אפשר בלי!

 

אני מסכים עם אדי!

 

גם בלי הגברה חיצונית הם נשמעים נהדר.

 

לי יש את הדגם עם 330 וואט... לפני שקניתי מגבר הם היו מחוברים ל-HU ושמעו מצויין, חזק, בס נעים!

 

מצויינים ומומלצים גם ללא הגברה!

פורסם

קודם כל ה330 וה300 אלו שני דגמים שונים לגמרי...

ה300 יותר איכותי אבל זה לא קשור כרגע

 

אין לי שום וויכוח ששומעים את ה300 יפה מאוד בלי מגבר אבל אם כבר בלי מגבר אז ה240 נשמעים יותר טוב.

 

אני הייתי לוקח את ה300 רק אם תהיה אופציה לשדירוג ולהתקנת מגבר כי אז הרווחת בגדול...אני נגיד מתי שקניתי פעם את ה240 שלי הייתי בטוח שאני לא אשים מגבר...אבל הזמנים עברו וכבר הספיקו לגנוב לי אותם ואז כבר את ה260 עם מגבר אז תמיד כדאי לחשוב טוב על העתיד לפני שקונים!

×
×
  • תוכן חדש...