Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שאם יש לו כסף לכזה רכב אז יש לו גם עורך דין טוב מאוד,ככה שלא ניראה לי שהוא הולך לשלם אפילו חצי מהסכום ההזוי הזה.

פורסם

מעניין לדעת אם אדם מהשורה גם יכל להקנס בסכומים אלו.

או שהקנסות שם ניתנים לאוכלוסיה לפי ההכנסה והממון שיש ברשותם.

כנראה שהחוק אינו שווה לכולם.

:roll:

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לפעמים זה גם מוצדק ונכון לתת קנס לפי יכולת כספית.

 

האם רק במס הכנסה ראוי לעבוד כך?

 

בכל אופן בשוויץ הכל מסודר ומתוקתק ולכן הם גם נראים כך.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

איזה שטויות במיץ, 136 במקום 75, זו בדיחה עצובה.

לפי הכותרת והסיפור שנעשה מזה הייתי בטוח זה יהיה לפחות 300 ליד גן ילדים.

פורסם

אם הייתם קוראים את כל הכתבה הייתם רואים שהקנס כל כך גבוה מכיוון שהוא עירער על הקנס המקורי (100K דולר) בטענה שהוא דיפלומט.

כשהם גילו שהוא לא, הוא נשפט בהתאם.

 

בכל מקרה קנסות בסכומים כאלה לא הגיוניים (גם בשוויץ) לעבירות מהירות, בטוח יש כאן משהו שאנחנו לא יודעים

פורסם

זה דווקא הגיוני.

המטרה של העונש היא להרתיע את מי שעובר עבירה מלעבור אותה שוב.

קנס של 200$ למיליונר זה לא באמת מרתיע ואז נוצר מצב שמי שיש לו מספיק כסף יכול להתעלם מהחוק. (למרות שבארץ יש חוקים שפועלים לפי התפיסה הזאת)

Seat Leon 1.4TSI, Manual

--

Will Vag-Com For Food

פורסם

נשמע מה-זה מופרך. קנס ראשוני של 100000 דולר על 136 במקום 75? מי שמע על דבר כזה? זה לא פרופורציונלי לכלום. ואיזה מין שופטים נותנים קנס כל כך גדול בגלל שהבנאדם עשיר? תיכף יקבעו שקנס על מהירות יעלה לך 0.1 אחוז מההון שלך, או מהכסף בבנק... "התעלם מכללי תנועה בסיסיים עם רכב חזק רק מתוך תשוקה למהירות"? זה 136, לא 236...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אכן מסכים על SRONIS. הקנס ממש מוגזם ולא פרופורציונאלי למהירות.

מה שכן, הכתבה מתחילה בצורה מוגזמת לחלוטין. כבר באמתי חשבתי הוא דהר על מהירות הגבוהה מ200.

פורסם

הדוח באמת גבוה, אבל פה בשוויץ הם מקפידים ברמה גבוה מאוד לגבי נסיעה בתוך העיר.

יש לך הרבה מקומות שמותר 30 ואם תופסים אותך על 40 שלילת רישיון על המקום.

פורסם
תיכף יקבעו שקנס על מהירות יעלה לך 0.1 אחוז מההון שלך, או מהכסף בבנק...

הלוואי זה היה כך, כי אם יש לי מינוס בבנק אני יכול להרוויח כסף ע"י נהיגה ב-200 קמ"ש ליד גן ילדים.

 

כי אם יש מינוס, אז המשטרה תשלם לי 8). ואם אנהג בשכרות, ייתנו לי רישיון דרגה אחת מעל (לדוגמא, אם יש לי B, אקבל C1). ואם אדרוס מישהו, אז הוא יישב בכלא ואני אקבל הנחה בביטוח. ואם אתפס על שיפורים לא חוקיים, אקבל אוטו חדש...

 

עולם מושלם... :twisted:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אל תסמכו על אף מילה שרשומה בוואלה. תמיד תטילו ספק קל עד בינוני.

זה המקור, על פי וואלה, עיתון "טאגס אנצייגר":

http://www.tagesanzeiger.ch/panorama/vermischtes/299000FrankenBusse-Die-Ausrede-des-FerrariRasers/story/23545238

אני לא ממש במצב של לפענח גרמנית כרגע, אבל ממה שאני כן מצליח לפענח,

לא מדובר ב-75 אלא 80 קמ"ש, והסיבה לקנס הכל כך גבוה,

היא שהוא תופח באופן אוטומטי מדי יום - כל יום שאתה לא משלם נוספים 3,000 פרנקים. :o

299,000 פרנקים שוויצרים אכן שווים ל-290000 דולר, אבל מי בשוויץ משתמש בדולרים?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אני חושב שאם יש לו כסף לכזה רכב אז יש לו גם עורך דין טוב מאוד,ככה שלא ניראה לי שהוא הולך לשלם אפילו חצי מהסכום ההזוי הזה.

 

אם שמתם לב, כל פעם שמדברים על קנסות ועל אכיפת החוק ע"י המשטרה, אני מעלה את שוויץ (המופרעת לחלוטין) בתור דוגמא.

 

אין לי בכלל ספק שהסיפור נכון, אין לי גם שום ספק (שוב, בהכרות די טובה של שויץ) ששום עוכר-דין לא יחלץ אותו מהעניין, פה לא מדובר במערכת המשפט המצוקמקת של אמריקה/ישראל.

 

אני בכלל לא בטוח שיתנו לו לערער לאחר שהוא שיקר בשבועה לבית המשפט.

 

מה תגידו על אח שלי שלא היה לו כסף מזומן לשלם קנס אז הוא בילה 24 שעות במעצר עד שהורי שלחו דרך ווסטרן יוניון כסף בכדי לשלם קנס מטורף של950 פרנק על 10 קמ"ש מעל המותר באוטוסטרדה???

 

מה תגידו על חבר טוב (שכולה היה תייר, לא אזרח)שנסע 80 במקום 70 באוטוסטרדה באזור שבו עבדו פועלים והוגש נגדו כתב אישום פלילי על סיכון חיי אדם בדרך?

 

אני כבר מזמן למדתי, בשוויץ אני לא נוסע קמ"ש אחד מעבר למותר ואם תסתכלו מסביבכם על איך השוויצרים נוהגים, תבינו שגכם רובם המוחלט למד את זה (כנראה בדרך הקשה).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מעניין לדעת אם אדם מהשורה גם יכל להקנס בסכומים אלו.

או שהקנסות שם ניתנים לאוכלוסיה לפי ההכנסה והממון שיש ברשותם.

כנראה שהחוק אינו שווה לכולם.

:roll:

ל'

 

למה לעשות פרצוף? תמיד אמרתי שקנסות צריכים לתת בהתאם לרמת הכנסה של העבריין.

פורסם

בכתבה מקורית כתוב שהקנס נקבע לפי רמת הכנסה של 850K פרנק שנתי ואומדן סך שווי נכסים של 23 מיליון פראנק.

אכן כנסות פרוגרסיביים.

מה שלי הפריעה זה שבוואלה עשו מטסטארוסה קשישה פיורנו.

×
×
  • תוכן חדש...