Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כתוכנה חיצונית, אני עובד במקביל עם התוכנה של הביט 1 והRTA

הרבה יותר נוח, לי לעבוד בסביבת הWINDOWS לצורך הכיוונים

 

 

אלי

 

פורסם

אלי,

 

בת'רד שפרסמתי את המדידת RTA שעשיתי (הת'רד שבנושא שלו רשום יריית הפתיחה) הראיתי שם שאני תופס תמונת מסך של שלושה שירים משלושה סגנונות מוזיקה שונים בעזרת תוכנה ללכידת מסך כזו או אחרת.

 

כיוונתי את הRTA שלי למדידה ונעילת פיקים - ככה יכלתי לראות פחות או יותר את הבורות בזמן השיא שלהם וקיבלתי מושג בעצם איפה יש לי בורות ופיקים לאורך זמן - את הדברים האלה תיקנתי.

 

התוצאה היתה שיפור אדיר.

 

בעצם מה שעשיתי זה לקחתי תמונת מצב ולפי הגרף של הRTA הבנתי כמה הנחתה או הגברה אני צריך לעשות באיזה תחומי תדרים באקולייזר של הביט1

 

היתרון של זה הוא שאני יכול להרשות לעצמי זמן לאבד את הנתונים בראש שלי מבלי להלחץ ומבלי לעשות טעויות.

 

לא מציע לך לעשות תיקונים בזמן אמת כשמדובר בתיקונים מאסיביים שנמשכים לאורך זמן.

 

אפרופו - ההערה שלי לגבי אורך החיים של המגברים היא בשבילך באיזשהו מקום שתוכל לאמר לחברי הפורום להרגע מהדאגה שלהם לחום העבודה של המגברים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הכיוונים שאני עורך עם RTA מבוססים בעיקר עם PINK NOISE בו כל התדרים מושמעים בעוצמה זהה. לדעתי מדידה זאת יותר מדויקת מאשר עם מוסיקה בה לא בהכרח כל התדרים יושמעו בעוצמה שווה ויתכן וחלק לא יושמעו בכלל.

 

גם אני עורך את המדידות במספר סשנים ויותר מכך, רצוי בזמן המדידה לא להשאיר את המיקרופון נייח אלא לטייל איתו מעט כדי לקבל מדידה יותר אמינה. לאחר מכן אני עורך את הממוצעים שגם אתה עורך.

 

שלב אחרון רצוי לבצע ללא RTA ולנסות לשמוע מוסיקה ולאכן פיקים או רזוננס שלא תמיד נקלטים בRTA.

 

מבחינת חימום המגברים כבר אמרתי שהחלל איננו סגור הרמטית אלא ישנו איוורור מחורי הרמקולים האחוריים על המגש. גם הבילט היה מורכב באופן דומה ועבד ללא רבב קיץ שלם.

 

 

אלי

 

פורסם

השיטה שלך לכוון RTA היא השיטה ה... בוא נקרא לזה אורתודוכסית

 

זה כמו לעשות כיוון לנשק עם כוונת מאסטר - תנאי מעבדה בקיצור.

 

השיטה שלי היא שיטה שמתבססת על פרקטיקה - זו המוזיקה שאני שומע, אני אתקן את הממוצע שיוצא לי ואני אקבל איזושהיא פשרה - שנראה שעובדת היטב.

 

זה כמו לעשות כיוון לנשק עם ירי מטווחים על איפוסון.

 

כל אחד ומה שטוב לו - בשיטה הראשונה אתה יודע שהמערכת שלך מכוונת לעקומה שטוחה ע"פ הספקטרום אבל מצד שני אין לך שמץ עד כמה טוב זה ישמע בפרקטיקה.

 

זה בדיוק כמו לירות בנשק שאופס לפי כוונת מאסטר - אתה יודע שהנשק מדוייק רק שאתה לא יודע איך זה משתלב עם העין שלך.

 

בשיטה השניה - אתה לא יודע אם הנשק שלך באמת מאופס כמו שהוא צריך להיות אבל אתה יודע פחות או יותר באיזה חלקים של המטרה אתה עלול לפגוע...

 

זה בדיוק כמו לאפס נשק על איפוסון במטווח.

 

עריכה - תוספת ששכחתי

 

אז בעצם מה שכוונת המאסטר - במקרה הזה מחזורי תדרים בקפיצות של 10 הרץ מדיסק בדיקה - נותנת לך זה ייחוס לנקודת מוצא טובה שממנה אתה כבר תכוון את המערכת שלך לפי הטעם האישי שלך - ירי מטווחים...

 

אז אם בכל מקרה זה יגמר בירי במטווח אני מעדיף לוותר על נקודת הייחוס ופשוט לראות איפה חסר לי איפה יש לי יותר מידי וזהו זה.

 

כל אחד ושיטתו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

השיטה הנכונה היא לכוון בצורה שאלי עובד - כדי להגיע לנקודת מוצא "נכונה" ככל האפשר,

ומשם להתחיל לשחק לפי האוזן, והאוזן שלך לא צריכה RTA, היא יודעת בדיוק מה אתה צריך.

 

כמובן ש - זאת דעתי בכל אופן

פורסם

כל הרעיון של המערכת באוטו הוא להנות . כל אחד נהנה מגוון אחר של צליל ודגשים אחרים של צליל. לכן כל אחד צריך לכוון לפי האוזניים שלו ולא לפי מקובעות כזאת או אחרת.

כיוון עושים עם האוזניים , או לא עושים בכלל :wink:

פורסם
השיטה הנכונה היא לכוון בצורה שאלי עובד - כדי להגיע לנקודת מוצא "נכונה" ככל האפשר,

ומשם להתחיל לשחק לפי האוזן, והאוזן שלך לא צריכה RTA, היא יודעת בדיוק מה אתה צריך.

 

כמובן ש - זאת דעתי בכל אופן

 

 

+1

אדי, 2 השיטות לא סותרות אחת את השניה, כיוון עם PINK NOISE יכול להיות כיוון ראשוני בלבד כדי לקבל מושג.

 

לאחר שהשגת אותו תעשה איזה כיוון שאתה רוצה, לפי טעמך האישי, אך כדי לקבל נקודת יחוס ראשונית יש צורך בכיוון מעמיק יותר, כמו שהגדרת את זה "בתנאי מעבדה".

 

 

אלי

 

פורסם

נשמע מגניב ה RTA הזה!

באמת אין לי כיוון מסויים ללכת אליו באקולייזר של האקליפס אחרי שהגדרתי את המערכת שלי על FLAT ואני די מרוצה מהתוצאות האמת ומצד שני בטוח שאפשר לשפר זאת.

 

כל מה שצריך את המיקרופון הזה ומחשב נייד? מה עם רעשי מנוע? המחשב מתחשב בזה? הוא יכול לדגום את הרעשים (תדרים ועוצמות) הללו ואז להחסיר אותם בבדיקה שנעשית עם מנוע דלוק (אני מניח)?

 

אפשר לעשות את זה במפגש או שזה לוקח זמן רב יחסית?


×
×
  • תוכן חדש...