Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל החברים, אתמול קניתי לעסק רנו קנגו RN 1.9 דיזל.

הרכב נקנה ממכרז של הצבא, בכ-10 אלף שקל.

הבעיה היא שהרכבים עמדו כשנה וחודשיים ואני מפחד מבלאי שנוצר עקב העמידה הממושכת.

אז, מה צריך לעשות? יש איזה טיפול מיוחד? במה להתמקד?

שמעתי שיש להם בעיות של ראש מנוע, ש"הולך" בכל פעם שהרכב קצת מתחמם.

מישהו יכול לאשר?

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

לקחת האוטו למוסך, לעשות טיפול יסודי הכולל שמן מנוע + מסנן שמן, מסנן אויר, מסנן סולר, החלפת רצועת זימון ובדיקת מותחנים/משאבת מים, החלפת רצועת מנוע, בדיקת מצתי להט, בדיקה כללית לרכב (בלמים גומיות וכדומה), החלפת מצבר לחדש, בדיקה כללית למערכת הקירור והאוורור של המנוע, בדיקת צמיגים, בדיקת אורות

זהו בעקרון סע לשלום :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

  • ספונסר פורום
פורסם

אין לך שום סיבה לדאוג מזה שהאוטו עומד שנה וחודשיים,זה רק נתן לו זמן לנוח אחרי מה שהחיילים עשו לו..:wink:

 

בעקרון,אין תחליף לבדיקה מעמיקה על ליפט,וישור קו כדי לנסוע בשקט לאחר מכן.

אורן

פורסם

מנסיון אני יכול להגיד לך נהגים שאני מכיר היו אונסים את הקנגואים האלה, בקיצור יצא הרבה עשן מהצמיגים, והם ראו הרבה מוסכים .

 

ושכחתי לציין הרבה נהגים חדשים .

פורד פיאסטה שנת 97 מנוע - יוטה 1.3

פורסם

מצד שני, קח בחשבון שהרכב היה מטופל טיפ טופ במוסכים הצבאיים, כל דבר שהיה מצייץ בלאי היה מוחלף.

 

כמו כן הרכב נרכש בזיל הזול, עכשיו יש לו עוד 10 אלף ש"ח ליישור קו עצבני עם המון חלקים חדשים ברכב.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מצד שני, קח בחשבון שהרכב היה מטופל טיפ טופ במוסכים הצבאיים, כל דבר שהיה מצייץ בלאי היה מוחלף.

 

אני נהגתי מספר פעמים בפונטו צבאית של היחידה, התלוננתי לחריקות מוזרות מתא המנוע, אמרו לי שהכל בסדר מספר פעמים -> באמצע נסיעה ברמת הגולן נפל לי המנוע על הכביש תו"כ נסיעה, חשוב לציין שממש לא שחטנו את הרכב, והיו לו חיים קלים יחסית לשאר הרכבים הצבאיים שהכרתי (קלים מבחינת נהגים, לא מבחינת ק"מ).

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

×
×
  • תוכן חדש...