Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם,

 

 

לקחתי לנסיעת מבחן את הסקודה סופרב ומאד התפעלתי. הסקודה מאובזרת בשלל תוספות, זריזה עם מנוע מצוין, בנויה היטב ואיכותית.

מנגד, הקאמרי, עליה אני נוהג עכשיו, נוחה ונעימה לנהיגה ואני מרוצה ממנה באופן כללי.

הבחירה בהחלט קשה, אך מה שאינני מבין הוא כיצד הסופרב, שאינה נופלת מהקאמרי כמעט בכל קטגוריה - עולה כ- 50 אלף שקל פחות?! האם יש משהו שאני מפספס?

 

אשמח לדעותיכם המלומדות באשר למכונית המומלצת בין השתיים (כשגם הפאסאט היא אופציה).

 

תודה,

נדב.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה שאתה מפספס זה כמו לפספס את השלט החדש של בר רפאלי בתחתוניה באיילון.

 

על טויוטה משלמים. בין אם מוצדק ובין אם לא, השוק אומר את דברו (בואו נחסוך בתיאורי "עמחה-ישראל-עדר-טיפש-קונה טויוטה חושב שזה אמין". ישנה השקעה רבת שנים שאינה נראת לעין ומתבטאת במה שמייצג המותג "טויוטה". סקודה צריכה לעבוד בשביל להגיע לשם, אולי עוד 10-20 שנה)

הרי אם לאף אחד לא היה אכפת היינו מדינת סקודה סופרב- רכב שלכאורה בשתי רמות מחיר גבוהות יותר ממה שהוא נמכר. אבל העובדות מדברות.

פורסם

נראה לי שהוא מדבר על מכוניות חדשות, כך שכל מה שאמרת, Z4, בין אם נכון ואם לא, לא קשור.

 

למה סקודה עולה פחות? תמחור של היצרן שמגובה בתמחור תואם של היבואן. אתה לא מפספס כלום - היא אכן מאוד משתלמת ועדיפה על הקאמרי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

טויוטה קאמרי מתומחר יקר בישראל, משיקולי היבואן.

 

בארה"ב למשל, גרסת 2.5 ליטר מתומחרת בדומה לרכבים משפחתיים גדולים אחרים (שבי מליבו, יונדאי סונטה, מזדה 6, סובארו לגאסי ועוד). כנראה שאחת הסיבות לתמחור הגבוה היא שבארץ הוא מייבא גם את האוונסיס.

פורסם
טויוטה קאמרי מתומחר יקר בישראל, משיקולי היבואן.

נראה שאלו שיקולים של הרבה יבואנים בארץ, משום מה כל יבואן חושב שהוא מייבא את הרכב הכי טוב בעולם בלי איבזור כלל (לדוגמא: צ'מפין, מאיר, יוניון) ומרשה לעצמו לתת מחיר לא פרופורציונלי כי הוא "מותג יוקרתי".

מצחיק אותי העניין הזה, ממש מגמה :lol: LOL

:evilbat:
פורסם
מה שאתה מפספס זה כמו לפספס את השלט החדש של בר רפאלי בתחתוניה באיילון.

 

על טויוטה משלמים. בין אם מוצדק ובין אם לא, השוק אומר את דברו (בואו נחסוך בתיאורי "עמחה-ישראל-עדר-טיפש-קונה טויוטה חושב שזה אמין". ישנה השקעה רבת שנים שאינה נראת לעין ומתבטאת במה שמייצג המותג "טויוטה". סקודה צריכה לעבוד בשביל להגיע לשם, אולי עוד 10-20 שנה)

הרי אם לאף אחד לא היה אכפת היינו מדינת סקודה סופרב- רכב שלכאורה בשתי רמות מחיר גבוהות יותר ממה שהוא נמכר. אבל העובדות מדברות.

 

תרשה לי לחלוק על דעתך, המוניטין של סקודה באירופה הוא בין הטובים שקיימים, יש להם רוח גבית מכל מיני סקרי אמינות שמראים שהרכבים מתוצרתם הם האמינים בקונצרן VAG.

 

כמה קאמרי אתה רואה בארץ ?

מדובר על רכב שמתומחר בצורה מופרזת לחלוטין, וסה"כ הדבר מתבטא במחירו כמשומש.

הסקודה עדיפה בלפחות 2 רמות מהקאמרי החיוורת.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

הקאמרי רכב טוב במיחד עם מנוע v6,אבל מחירו מוגזם,יש גבול כמה מתח שיווק אפשר לחתוך.

אתה לא תצטער אם תיקח את הסופרב,באמת רכב מצויין עם תמורה טובה מאד.

Guest ספורטמוטורי
פורסם

אני הייתי הולך על קאמרי,לפי דעתי היא יותר יפה.

 

בטוח יותר אמינה עם שוק הרבה יותר חזק וגם ירידת ערך פחות דראסטית מזו של הסופרב,וגם בגלל שהיא "טויוטה".:-D

פורסם
תרשה לי לחלוק על דעתך, המוניטין של סקודה באירופה הוא בין הטובים שקיימים, יש להם רוח גבית מכל מיני סקרי אמינות שמראים שהרכבים מתוצרתם הם האמינים בקונצרן VAG.

 

כמה קאמרי אתה רואה בארץ ?

מדובר על רכב שמתומחר בצורה מופרזת לחלוטין, וסה"כ הדבר מתבטא במחירו כמשומש.

הסקודה עדיפה בלפחות 2 רמות מהקאמרי החיוורת.

 

אני מסכים איתך לגבי הקאמרי מול הסופרב. בעיני זה כמעט no-brainer.

אבל... טויוטה בנו את המותג שלהם במשך שנים כמכונית אמינה, אפרורית וחסרת סיכון בזמן שסקודה היתה מושא לבדיחות נוסך דאצ'יה.

אז נכון שסקודה של פולקסוואגן אינה סקודה של העידן הקומוניסטי, ונכון שהסופרב עדיפה בהרבה על ספינה אמריקאית עם סמל "נכון" בחזית. אבל תדמית לא שוברים בכמה שנים, אפילו לא בעשור.

פורסם
אני מסכים איתך לגבי הקאמרי מול הסופרב. בעיני זה כמעט no-brainer.

אבל... טויוטה בנו את המותג שלהם במשך שנים כמכונית אמינה, אפרורית וחסרת סיכון בזמן שסקודה היתה מושא לבדיחות נוסך דאצ'יה.

אז נכון שסקודה של פולקסוואגן אינה סקודה של העידן הקומוניסטי, ונכון שהסופרב עדיפה בהרבה על ספינה אמריקאית עם סמל "נכון" בחזית. אבל תדמית לא שוברים בכמה שנים, אפילו לא בעשור.

 

 

אולי בישראל לא שוברים תדמית בכמה שנים, באירופה סקודה כבר מזמן אינה נושא לבדיחות , מדובר ביצרן לגיטימי לחלוטין ובעל מוניטין טוב מאוד ומעלה.

דרך אגב אותו הסיפור עם דאציה, כאשר לוקחים בחשבון את מחיר הרכב והתמורה אותה הוא מספק באירופה, מדובר על יצרן רכב לגיטימי לחלוטין לפלח השוק אליו הוא מיועד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אני הייתי הולך על קאמרי,לפי דעתי היא יותר יפה.

 

בטוח יותר אמינה עם שוק הרבה יותר חזק וגם ירידת ערך פחות דראסטית מזו של הסופרב,וגם בגלל שהיא "טויוטה".:-D

"בטוח יותר אמינה"?! הדבר היחידי בחיים שבטוח שמתישהו מתים.

בלא מעט סקרי אמינות רציניים הסקודה הייתה במקום יותר גבוה מהטויוטה!!.

פורסם

הסופרב מתרבות כמו פטריות לאחר הגשם. דווקא רוב הרכבים שיצא לי לראות הם מהגרסה המאובזרת של ה-1.8.

 

לפי דעתי היא פשוט דיל לא נורמלי, מכונית מאוד מרשימה, מאובזרת ברמות של מכונית סאלון ומרווחת לא פחות במחיר של משפחתית גדולה פלוס קצת. גם אם ירידת הערך תהיה חדה משל הקאמרי זה יתקזז עם מחיר הרכישה הנמוך יותר, ורמת האבזור של הסקודה גבוה משל הקאמרי למרות שהיא זולה יותר.

פורסם
שלום רב לכולם,

 

 

לקחתי לנסיעת מבחן את הסקודה סופרב ומאד התפעלתי. הסקודה מאובזרת בשלל תוספות, זריזה עם מנוע מצוין, בנויה היטב ואיכותית.

מנגד, הקאמרי, עליה אני נוהג עכשיו, נוחה ונעימה לנהיגה ואני מרוצה ממנה באופן כללי.

הבחירה בהחלט קשה, אך מה שאינני מבין הוא כיצד הסופרב, שאינה נופלת מהקאמרי כמעט בכל קטגוריה - עולה כ- 50 אלף שקל פחות?! האם יש משהו שאני מפספס?

 

אשמח לדעותיכם המלומדות באשר למכונית המומלצת בין השתיים (כשגם הפאסאט היא אופציה).

 

תודה,

נדב.

אתה חי במדינת העדר. כאן לא קונים את האופל והניסאן. מעדיפים מאזדה וטויוטה.

הייתי רוכש בבטחון מלא את הסופרב.

פורסם
אני הייתי הולך על קאמרי,לפי דעתי היא יותר יפה.

 

בטוח יותר אמינה עם שוק הרבה יותר חזק וגם ירידת ערך פחות דראסטית מזו של הסופרב,וגם בגלל שהיא "טויוטה".:-D

 

איזה מכון סקרים אתה מייצג?

מדובר ברכב חדש כל שהריזיקה נמוכה מלכתחילה.

צאו כבר מבועת האמינות וכו' רק אצלינו זה ככה.

בתחרות הזו לדעתי הסופרב מנצחת ובגדול.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...