Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברי פורום שלום,

 

לאחר ביקור במוסך ובדיקה אחר בעיית התנעה, התגלה כי חוטי ההצתה לא מקבלים מתח.

בעל המוסך טוען שהבעיה נמצאת במפלג.

האם ידוע למישהו האם מפלג יכול להפסיק לעבוד בבת אחת? או שישנם תופעות לוואי לפני שהוא מפסיק לעבוד סופית?

בכל מקרה מעניין אותי לדעת כמה זמן מפלג מקורי מחזיק מעמד בשנים/ק"מ בממוצע?

 

עד כה לא נתקלתי במישהו עם תשובה חד משמעית, לכן אני מפנה את השאלה אליכם.

מי שנתקל עם בעיה דומה בעבר, או שמתמצא בעניין, מוזמן לשתף.

כל תגובה תתקבל בברכה!

תודה,

 

עידו

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

אסור או יותר נכון - מסוכן לבדוק כיום או חוסר ניצוץ במע מפלג של הונדה ע"י שליפת כבלי ההצתה מהמצתים עקב הסיכון בשריפת סליל ההצתה הרגיש גם כך להתנגדויות מוגזמות במעגל המתח הגבוה וכנראה זה מה שקרה אצליך.

לשם בדיקה יש להעזר בציוד יעודי.

כנראה שתצתרך בשלב ראשון להחליף סליל הצתה ורק לאחר מכן להמשיך בבדיקות לבעית ההתנעה .

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

חיים שלום,

 

ראשית אני מודה לך על העזרה.

 

חשוב לי לחדד נקודה מסויימת מהמקרה שלי בהקשר למה שכתבת:

מטרת ההגעה שלי לחשמלאי הייתה אי מעבר טסט עקב פליטת זיהום אויר גבוה.

הנעתי את הרכב, הכל היה בסדר, מספר דקות לאחר מכן, החשמלאי בדק בעזרת מברג את הניצוץ

מחוטי ההצתה. לטענתו הניצוץ היה חלש, ולכן אין ניצול מכסימלי של הדלק כאשר הוא ניצת, ולכן הזיהום

אויר היה גבוה (דבר שהתברר לאחר מכן כלא נכון). לאחר שהחשמלאי סיים לבדוק את החוטי הצתה עם המברג,

הרכב לא הניע יותר. עקב כך השארתי את הרכב במוסך, וביום שלמחרת הייתי נוכח בזמן שהחשמלאי התחיל לבדוק

למה הרכב לא מניע. הוא טען שלא מגיע מתח למפלג, לכן הוא החליט שצריך להחליף מפלג.

 

שאלתי אליך היא האם לפי מה שמשתמע מדבריך, בדיקת חוטי ההצתה בעזרת מברג היא כנראה מה שגרם לסליל ההצתה במפלג להשרף?

×
×
  • תוכן חדש...