Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לאחרונה רכשתי רכב גולף חדש 1.4 TSI אוטומט.



מאחר ומועד קבלת הרכב לא התאים לי עקב יציאה לחו"ל (לטענת החברה האוניה הגיע לארץ בתחילת אוגוסט) בקשתי לקבל את הרכב יום לאחר החזרה לארץ משמע ב31.8 .

אתמול 31.8) לפני כ8 שעות) כאשר קיבלתי את הרכב הייתי מוטרד בעיקר ממכות, "נגיעות" ופגעים בצבע וכו' בעיקר בעקבות הסיפור/כתבה על הארובה בנמל אשדוד מלפני כחודש. לאחר נסיעה של חצי שעה הגעתי אל מכרים לפגישה, כאשר אילו טוענים כי שי לי רעש מהמנוע, ואכן יצאתי מהרכב והתברר שברמה מסויימת של טורים אכן ישנו רעש אשר יתכן ונוצר מרכיב אשר אינו מחובר היטב למנוע. לאחר כמה משחקים של D(דרייב) וN (ניוטרל) כאשר בלם היד מורם כבה המנוע. יצרתי קשר עם הסוכן וסוכם שאגיע יום למחרת לבדיקה.

ידידה שהגיע כדקה לאחר מכן ולא ידעה על הבעיה במנוע נכנסה אל הרכב ושאלה למה הדש בורד מלוכלך בנק' לבנות קטנות, אכן היו כמה אבל לא יחסתי לכך חשיבות, יתכן וכאשר התקינו את הקודנית או משהו אחר...

 

לאחר מכן נסעתי לאסוף את חברה שלי אשר גם לה לא סיפרתי דבר על הבעיות עד כה, וברגע שהיא נכנסה אל הרכב מיד שאלה רגע, איפה הנילונים??? נראה מאוד טריוואלי אבל עובדה ששבעה אנשים פספסו עד לאותו הרגע. ברגע זה הבחנתי שאין כלל כיסוי ניילון לשני המושבים הקדמיים, ואחוריים יש אבל רק למשענות הראש מה שנראה עוד יותר מוזר (או שיש כיסוי לכל משענות הראש או שאין) ולאחר שסיפרתי לה על הדברים האחרים טענה כי באמת היא לא מריחה "ריח חדש" לרכב.

ולבסוף כאשר התחלתי לשחזר עוד ועד פעם נזכרתי שבקבלת הרכב היה כיסוי על ידית ההילוכים כאשר חציו היה מקולף. יש לציין כי קבלתי את הרכב עם ק"מ כולל (לא מצב trip) של 13 ק"מ.

כמן כן התבקשתי לחתום על מסמך כי מצאתי את כל הדברים ברכב במצב מצויין.

אני מעוניין לשמוע מה דעתכם, אני דברתי עם לא מעט אנשים, מגוון של אופציות, 1- תרגע הכל בסדר 2- יתכן ומישהו החזיר את הרכב ומסרו לך אותו במצב הנ"ל 3- יתכן והיה רכב תצוגה ועוד ועוד.....

האם ישנה אופציה בטוחה לבדוק את זה? לערב את היצרן ? מה הנסיון שלכם עם רכבי פולקסווגן בנוגע לקבלת רכב, וכמובן ניילונים?

בשלב זה אני מעדיף עד שיתבררו הדברים לא לחשוף פרטים כגון שם הסוכן וכו'. מבטיח לעדכן בהמשך.

תודה מראש אופיר

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אומנם לא מבין גדול במשפטים ואולי אני טועה אבל ניראה לי שהחתימה שלך על הטופס של מצב הרכב תיצור לך בעיה גדולה.

מקווה שמנוסים ממני ידעו להנחות אותך במצב.

פורסם

אין כאן שחור ולבן. כל מקרה לגופו. בקבלת רכב חדש לאחר השקעת יזע רב בכסף שבו נרכש, נוטה הרוכש להיות פראנויד לגבי כל דבר קטן. אבל יש דברים ויש דברים. תעלה תמונות, אוכל להביע דעה.

 

ניסיון עם VW? קניית גולף GTI חדש בכמעט 200K (ב2003), מכסה מאפרה מתקלף, דש בורד "מקומט". אחר כך החלו הבעיות בגיר (הוחלף) ביחידת המזגן (הוחלפה) והבעיה המפורסמת בחלונות, אבל זה כבר סיפור אחר.

לא הייתה להם בעיה להחליף כל דבר במסגרת האחריות אבל זה "לא עסק".

פורסם

בד"כ - מורידים את כיסוי הנילון - מאחר ויש כריות אויר בדפנות הכיסאות .

 

הרכב נמסר עם 13 ק"מ שזה סביר , אם בוצעו התקנות נוספות לפי דרישתך , סביר כי הרכב נסע קצת .

 

לגבי בעיות - גש מחר לבדיקה במוסך - והראה את כל הבעיות - בקש גם את רישום הטיפולים ברכב ( כרטיס עבודה )

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

וגם אם היו פגמים לפני המסירה שתוקנו,אתה באמת חושב שזה יופיע בצורה גלויה בכרטיס עבודה של הרכב,היבואנים מסתירים את התיקונים בבונדד לפני המסירה.

פורסם

בהרבה רכבים חדשים מורידים ניילונים. בהונדה עוד כשלא היו כריות אויר הורידו אותם בטענה שזה דליק וכדומה.

לגבי השריקה, לא לשכוח שלרכב יש שני מגדשים שמוצאים רעש לא אופינני למנוע רגיל.

קילומטראז' קצת גדול. בד"כ הוא עומד על 5-10 ק"מ, אבל בגדר סביר בהחלט.

קיצר, לך למוסך. שיבדקו. אולי גם תעלה תמונות. נראה.

פורסם

את הסיוויק שלי 2007 קיבלתי עם הניילונים.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

השבתי לך כבר בפורום השכן.

בגדול, 13 ק"מ זה בסדר. עשן מארובות (גם אם היה, למרות שלפי מה שנמסר לי רכבי גולף לא ממתינים יותר מידי זמן בנמל) לא אמור לחדור לתוך הרכב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

סוויפט חדשה עם 6 כריות אוויר [כולל במושבים] התקבלה עם ניילונים על כל האוטו, ו3 ק"מ של נסועה.

סוויפט אחרת, זהה, התקבלה עם 1.4 ק"מ של נסועה וניילונים על כל האוטו [ופנס של העור שמצפה את גלגל ההגה]

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

עד שהרכב מגיע אלייך הוא עובר מספר ידיים, יש אנשים שפשוט מורידים את הניילונים בעצמם, אפילו המתקין של הקודן, סתם כי בא לו לחוות את ההרגשה או לא יודע מה עובר עליו, זה באמת לא משנה כל כך..

לגבי הנקודות שעל הדשבורד, זה יורד? ואילו נקודות של צבע או של חומר נפרד שיושב על הדשבורד? איזה התקנות הזמנת ? אולי סתם לכלוך של אחת מהעבודות ברכב.

לגבי רעשי המנוע גש לסוכנות בשביל להיות בטוח אם זה תקין

פורסם

בהונדה CRV חדשה לגמרי של חבר הרכב הגיע ללא ניילונים על המושבים. מצד שני הוא הגיע גם ללא פגמים...:roll:

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

גם אני קיבלתי השנה שני רכבים (אלפא 159 ושקודה רומסטר) ללא ניילונים.

כעקרון הם מחוייבים לדווח על תיקון מעל 5% לא פחות.

אם אתה מוטרד ממכות שתוקנו בלי להגיד לך קח את הרכב לבדיקת קניה...

בכל מקרה גש אליהם ושטח טענותיך.


×
×
  • תוכן חדש...