Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום

האם מישהו מכיר שבעת העברת הילוך מראשון לשני שומעים קול כמו נקישה קטנה? בעת מצב Easy (הרובוטי)

 

מישהו? אודה לעזרה.. התייחסות...:)

פורסם

זכור לי משהו דומר מהרכב לשעבר של

ההורים שלי - פונטו גרנדה - שגם לו

יש תיבה רובוטית וזה היה נשמע כמו

קליקים כאלה.

אולם הרכב בוודאי באחריות אז כדאי לך לגשת

לאחד ממוסכי היבואן ולבדוק את העניין.

או למצוא רכב זהה ולעשות סיבוב.

אהההההההה אהההההה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אכן יש לפעמים "קליק" של העברת הילוך ראשון לשני.לא תמיד,אבל שמתי לב שזה קורה כאשר הרגל לוחצת על הגז קבוע וכבד במקום להרפות ממנו.

הסוד של התיבה הזו הוא התזמון (זו כמו תיבה ידנית,על כל היתרונות והחסרונות :wink:). מה שצריך לעשות הוא פשוט להוריד את הרגל מהגז לחצי שנייה כשאתה מרגיש את ה"טלטול" לאחור ואת הירידה של הסל"ד בין הראשון לשני (ובעצם בין כל הילוך).

זה מאפשר לתיבה להעביר הילוכים באופן חלק,ממש כמו בקלאץ' ידני.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אכן יש לפעמים "קליק" של העברת הילוך ראשון לשני.לא תמיד,אבל שמתי לב שזה קורה כאשר הרגל לוחצת על הגז קבוע וכבד במקום להרפות ממנו.

הסוד של התיבה הזו הוא התזמון (זו כמו תיבה ידנית,על כל היתרונות והחסרונות :wink:). מה שצריך לעשות הוא פשוט להוריד את הרגל מהגז לחצי שנייה כשאתה מרגיש את ה"טלטול" לאחור ואת הירידה של הסל"ד בין הראשון לשני (ובעצם בין כל הילוך).

זה מאפשר לתיבה להעביר הילוכים באופן חלק,ממש כמו בקלאץ' ידני.

 

כן אבל האני שומע את החריקה הזאת את הקול הזה לאחר שההילוך עובר לשני וכמה שניות בהמשך הנסיעה....

×
×
  • תוכן חדש...