Jump to content

איילקה

  • הודעות

    78
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מקצוע
    מחשבים

הנקודות של איילקה

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. ערב טוב, לאחרונה שמתי לב שכאשר אני לוחץ על דוושת הגז בהתחלת נסיעה מופיע בנוסף לרעש המנוע גם רעש של טרטור/משהו משוחרר ובהמשך התאוצה גם רעש רוח/שריקה. הרעשים נעלמים במהירות גבוהה. אציין שלפני כחודשיים החלו מן תיקים מכיוון הגלגל השמאלי קדמי בסיבוב שמאלה בלבד כשההגה חוזר למרכז וכעת הם מופיעים בצורה תכופה יותר בסיבוב שמאלה בלבד. אשמח לייעוץ תודה אייל
  2. שי תודה. זה בהחלט יכול להסביר שהמנוע לא התחמם. מדובר באנשים מבוגרים ואולי לא קלטו שהנורה מתייחסת לתיבת הילוכים. עכשיו גם לי ברור.
  3. למען הדיוק בסעיף שרשום שהרכב הגיע על גרר כי האוטו מתחמם, בתאור העבודה רשום: תיכנות מחשב גיר אוטמטי. וזהו! זה קרה ב 22.9.14 . הבדיקה שעשיתי לרכב במכון טסטים היא לפני יומיים.
  4. ערב טוב, לקחתי לבדיקה סובארו הנ"ל למכון בדיקה. בשגרת הטיפולים שהוצאתי מהמוסך נרשם שהרכב הגיע פעמיים למוסך על גרר: בפעם הראשונה ללא רצועת מנוע בפעם השנייה עקב תלונת הלקוח שהרכב מתחמם. הרכב עשה כ 65,000 ק"מ לאחר הבדיקה במכון דברתי עם מבצע הבדיקה שהוא גם בעל המכון והוא אמר שהמנוע פיקס. אשמח לדעתכם. תודה איל
  5. שלום לכולם שמתי לב שכשאני מפעיל את בורר המהירות של המאורר על 4 (בכי מהיר) בין אם ה AC עובד או לא יוצא ריח לא טוב מפתחי האוורור כאילו של פלסטיק שרוף . בשאר המהירויות זה לא קורה. תודה
  6. לי יש רנו מגאן 2005 שנקנתה בשנת 2008 מליסינג ניו קופל. פעמיים הוחלפו השתומים המדוברים, פעם כשיה בליסינג ופעם אצלי כמה חודשים אחרי שרכשתי אותו ולמזלי הרכה היה במסגרת האחריות של ניו-קופל. אכן העלות הייתה כ 2400 שקלים וככלה החלפת שמן גיר. אגב לפי תשובתה של הפקידה במוסך שגם לה יש מגאן 2 שנת 2004/5(אינני זוכר בדיוק) לא לכל רכב יוצא להחליף שסתומים - כלומר אין דין אחד לכל רכבי המגאן 2. וכמו ש LANOSFORCE כתב אני חושב שמקבלים יותר תמורה יחסית להוצאות השוטפות של המגאן.
  7. ברנו אם אינני טועה הגיר אינו AL4 כי אם DPO.
  8. מאור צדקת. כנראה הפלסטיק המגן בתחתית הרכב התעקם והוא זה שמשתפשף עם כל במפר. תודה, אייל
  9. שבוע טוב, כשהרכב עולה על במפר אני שם לב לרעש חיכוך, מאוד מזכיר רעש/צליל שנוצר עקב שפשוף קרטון על אספלט. (אציין שהוחלפו לפני כשבועיים 2 תושבות מנוע עקב רעשי חריקות ורעידות בשילוב להילוך אחורי או קדמי.) תודה, אייל
  10. ידיד שלי כבר הסב 2 רנו מגאן לגאז ונסע מספיק ק"מ בשביל להגיע למסקנה שאין בעיה עם רנו מגאן מוסבת לגאז. אני יודע מאותו ידיד שגם אין צורך במשמנת בשביל רנו מגאן מוסבת לגאז.
  11. שלום רב, רציתי לדעת מה כולל בתוכו טיפול 120,000, האם זה טיפול גדול או שזה עוד טיפול שגרתי. במוסך אמרו שזה די סטנדרטי, בעיקר אם לא צריך טיימינג. תודה, אייל
  12. שלום, כשאני מפעיל את המתזים ברנו מגאן2 שנת 2005 אני שומע בבירור את פעולת המנוע אבל לא יוצאים מים מהשפריצרים אל החלון. אולי סתימה? בנוסף חלון הנהג החשמלי מתחיל לקרטע ואני חושב ששוב אצטרך לתקן את המנגנון. אשמח לכל עזרה או הפניה למוסך באזור באר-שבע. תודה, אייל
  13. הגזמת קצת עם המחיר של הטיימינג. חוצמזה לא חייבים לעשות טיימינג אצל קראסו כך שיוצא פחות מ- 2000 ש"ח במוסך מורשה שהוא לא שייך ליבואן.
  14. בתור בעלים של רנו מגאן 2 2005 אני יכול לומר לך שזה נשמע בסדר. הגיר אמור להיות גיר חכם/לומד אבל בפועל קשה לארבעת ההילוכים של הגיר לתפקד טוב במיוחד בעליות. תוסיף לכך את משקל הרכב ותקבל לפעמים התנהגות הססנית של הגיר ומעבר לא אחיד בין הילוך להילוך ולפעמים אפילו תורגש מכה או זעזוע קל. יש לך כמובן אפשרות לעבור למצב ידני ע"י הזזת מוט ההילוכים שמאלה ואז אתה תשלוט על מעבר מהילוך להילוך.
  15. שלום רב, ממש בימים האחרונים התחילו רעידות בהגה והם מורגשות מעל 90 קמ"ש. לפני חודש וחצי בדיוק הוחלפו כל הצמיגים ובוצע איזון גלגלים ולאחר-מכן כיוון פרונט. האם לחזור לעשות איזון? תודה, אייל
×
×
  • תוכן חדש...