Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 306


master_a
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וערב טוב!

 

אני רוצה להתעייץ איתכם בנוגע לרכישה של פיג'ו 306 אוטו' XT 1.8

 

ברצוני לשאול מה רמת האמינות של הרכב אם כי אני יודע שזהו רכב צרפתי והם לא מעולים באמינות?

 

מבחינת טיפולים שוטפים,ומה צריכת הדלק בתיבה האוטומטית?

 

תודה לכל העונים:-P

כל הכבוד לצה"ל!!

פורסם

בתור אחד שמחזיק באחת, אני מציע לך להפסיק להקשיב ל"מר שמועתי".

הרכב הנ"ל נחשב רכב אמין למוצלח, רק חשוב לקנות אחד שמור כי רכב מוזנח יגרום לך להצטער על הרגע שהחלפת בעלות.

יש דברים שחשוב לשים לב אליהם לפני קניה, עשה חיפוש בפורום דיברו על כך רבות.

לגבי הגיר האוטומטי, זה עקב האכילס לדעתי. אם גיר אוטומטי לא הכרחי, עדיף לך גיר רגיל.

הגיר האוטומטי מסרס מעט את כוחו של המנוע ובפועל לא תרגיש שאתה נוסע על 1.8 אלא על 1.6 ממוצעת לכל היותר.

פורסם

יש יותר מדי דברים לשים אליהם לפני קנייה,

דעתי האישית ובתור אחד שהייתה לו אחת שמורה במיוחד, עדיין לא ממליץ לך עלייה. בכלל.

במיוחד לא על מנועי ה1800 עם הגיר המתוסבך שלהם. אוכלת הרבה דלק. בלו מנוע מאלומיניום,

מחלה שכיחה שלהם זה סדק בבלוק ואז - החלפת מנוע זה הפתרון היחיד. ואז, אין לך הבטחה שזה לא יקרה

גם במנוע החדש.

 

חוץ מזה, מסובך לטפל בה מבחינה של נוחות גישה ומבחינת אמינות כללית.

 

בוא נגיד ככה, אם אתה בחור שאין לו ממש הרבה כסף, ואתה לא בן אדם של עקרון שרוצה לראות רכב צרפתי בחנייה שלו,

לך על משהו בכיוון היפני.

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

לאחר התעייצות אם חברי הפורום החלטתי לרשת מן הפ'גו

 

בזמן האחרון הרבה מכרים המליצו על ניסאן סאני

 

ואחרי חיפוש ברשת אני רואה שזהו רכב ממש ממש טוב שעושה עבודה נאמנה.

 

עכשיו שמתי לב שיש שתי דגמים אחד רגיל והשני כאילו 5 דל' יותר קצר

 

האם שניהם באותה רמה של מנוע אמינות וכל היתר?

 

תודה לכל העונים

כל הכבוד לצה"ל!!

פורסם

במיוחד לא על מנועי ה1800 עם הגיר המתוסבך שלהם. אוכלת הרבה דלק. בלו מנוע מאלומיניום,

מחלה שכיחה שלהם זה סדק בבלוק ואז - החלפת מנוע זה הפתרון היחיד. ואז, אין לך הבטחה שזה לא יקרה

גם במנוע החדש.

 

1800 זה מנוע XU עם בלוק ברזל.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

1.8 -1761 סמ"ק זה בלוק אלומיניום XU זהה לZX 1.8 ול405 ,קסנטיה.

עדיף לעלות במודל ל306 1.6 אוט' עם גיר AL4 ומנוע TU 1.6.

רכב יותר אמין ויותר חסכוני וחוץ מזה גם ה1.8 אוט' יתן לך תמורה לא רעה בכלל חוץ מאולי צריכת דלק.

אפילו אם תקח בחשבון החלפת מנוע מייבוא בשלב מסויים עדיין זה מתקזז עם מחיר הרכב שנמוך בהרבה מרכב יפני.

תבדוק גם ZX ו405 עם גיר ומנוע זהים,לא כלכך משנה דגם הרכב אלא המצב שלו עם עדיפות גדולה לרכב שהוחלף בו מנוע מייבוא ושהשתמשו רק בנוזל קירור איכותי.

×
×
  • תוכן חדש...