Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

הרכב ביואיק לה סייבר 3.8 96.

לפני שבוע ימים החלפתי את המנוע המקורי שהיה ברכב במנוע לה סייבר 2005,עם 15.000 ק"מ.

המנוע החדש נראה ונשמע די חדש לא פחות מכך שהוא חזק מאוד.

אבל יש בעייה.בנסיעה עם מזגן בכבישים עם עליות ממושכות למדי,מד החום מתחיל לעבור את קו החצי בעוד שני קווים קטנים,עד לירידה או המישור הקרובים ששם מד החום מראה כבר טמפרטורה תקינה.

אגב,תופעה שלא הייתה במנוע הקודם.

במסגרת הטיפולים שבצעו במוסך לצורך פתרון הבעייה,החלפו החלקים הנ"ל.

1.טרמוסטט מקורי.

2.משאבת מים מקורית.

3.ניקוי רדיאטור.

ועם כל זאת הבעייה לא נפתרה.יש רעיונות?

תודה.

פורסם

אולי חיישן טמפ' נוזל קירור מזייף קצת, אפשר למדוד לו את ההתנגדות ולבדוק.

 

אם המחוג עולה מעט לא להתרגש יותר מידי, זה טבעי שבמאמץ וחום רב המנוע עלול טיפטיפה להתחמם.

 

האם המנוע החדש זהה לישן? אם לא אז אולי המנוע החדש דורש רדיאטור שונה למשל גדול יותר..

פורסם

מה הטמפרטורה שהוא מגיע אליה ? במחשב דרך ניתן לראות זאת ולראות אם הטמפרטורה סבירה ונורמלית:

 

1. יש חיווי של טפרטורת חום מנוע.

2. יש חיווי של מצב הטפרטורה (תחת GAGES) - ואז הוא אומר אם זה NORMAL

 

http://www.familycar.com/RoadTests/BuickLaSabre/Images/DashLeft.jpg

 

ברכב שלי החום בד"כ נע סביב ה-105 מעלות, אך הגיע פעם אחת ל-110 מעלות בנסיעה מאומצת בעליות סדום ביום חם ולוהט וירד תוך דקות לטמפרטורה תקינה.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

ba323f.

המנוע החדש זהה לישן,אותו סדרה.

שכחתי לציין שחיישן טמפ' נוזל קירור הועבר מהמנוע הישן לחדש כי הקוננקטור לא התאים.

אבל המנוע הקודם בכל מצב לא היה מתחמם ועובר את ה-90 מעלות.

ועוד משהו.למה אתה חושב שמד החום מזייף כלפי מעלה רק בעליות מאוצמות?

kanfi.

מעבר לקו האמצע (90 מעלות) המחוג עולה בעליות בעוד שני קווים קטנים.(כשני מ"מ) כמה מעלות?לא יודע לומר.

שעון החום אצלך דיגיטלי?ואם הוא מכני,גם בנסיעה רגילה הוא עובר את קו החצי? ו- 105 מעלות אתה חושב שזה תקין?

תודה.

פורסם

כמו שאמרתי לך אל תתרגש, זה תקין, גם בקאווליר המנוע מגיע ל 95-100 מעלות, ואני חושב שלפעמים גם טיפה יותר.

 

המנועים האלה בנויים לעבוד בחום כזה.

 

2מ"מ בשעון מעל טמפ' העבודה הרגילה זה ממש לא משמעותי, כי זה במאמץ וגם בחום של הקיץ.

פורסם

ערב - בוקר

נשמע תקין, יתכן שהגיר משפיע קצת

כבר השקעת ים של כסף ומנוע חדש

החלפת ראדיאטור תתאים הרבה יותר מנקוי

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם
כמו שאמרתי לך אל תתרגש, זה תקין, גם בקאווליר המנוע מגיע ל 95-100 מעלות, ואני חושב שלפעמים גם טיפה יותר.

 

המנועים האלה בנויים לעבוד בחום כזה.

 

2מ"מ בשעון מעל טמפ' העבודה הרגילה זה ממש לא משמעותי, כי זה במאמץ וגם בחום של הקיץ.

אממ קרוב,רוב הרכבים האלה בנויים בסגנון ממש כמו שהוא אומר.

 

אצלי למשל בקאוואליר בעליות של ים המלח,לחצתי ולחצתי ולחצתי ומחוג החום לא עבר את ה90.

 

ברגע שעמדתי חיכיתי לחברה שתרד 10 דקות עם מזגן מד החום הגיע ל95 ואז נכנס מהאוורר.

 

דרך אגב,יכול להיות מאוד שתרמוסטט במנוע החדש מכוון למעלות קצת שונות במנוע הישן.

×
×
  • תוכן חדש...