Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפגוש יש ריבוע שחור בגודל חצי סמ" ,במקום התקלף הצבע .

ללכת לפחח בגלל הקילוף הקטן לא משתלם.

הייתי היום באוטו דיפו בראשל"צ (מתחם G) הם מוכרים מעין שפופרת צבע קטנה שנקראת טאץ' אפ

אין להם בצבע בז' מטאלי ולא יהיה (כך נאמר על ידי הנציג)

 

רציתי לשאול היכן אוכל לרכוש את הטאץ' אפ ?

אם אפשר ,אשמח לקבל כתובת

 

תודה רבה

פורסם

"טופ קולור" על יצחק שדה בת"א או "ברק" ברחוב סלמה מכינים תרסיס או פחית ע"פ קוד צבע מקורי של היצרן.

עד ללפני שבועיים מחיר פחית (קטנה, יש בה כמה עשרות מ"ל) עמד על 40 שקלים, תרסיס 70.

לדעתי עדיף על פני צבע דומה מאוטו-דיפו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
"טופ קולור" על יצחק שדה בת"א או "ברק" ברחוב סלמה מכינים תרסיס או פחית ע"פ קוד צבע מקורי של היצרן.

עד ללפני שבועיים מחיר פחית (קטנה, יש בה כמה עשרות מ"ל) עמד על 40 שקלים, תרסיס 70.

לדעתי עדיף על פני צבע דומה מאוטו-דיפו.

 

איתמר.

 

אני סבור שפחית צבע קטנה תתאים בהחלט ,כאמור מדובר בקילוף מאוד קטן

 

מחר אלך לרכוש את פחית הצבע

 

עכשיו רק נשאר לברר את קוד הצבע כי ברישיון הרכב רשום בז' מטאלי ללא קוד

כנראה שבאתר ניסאן אוכל לברר את הקוד המדויק.

 

מחר אעדכן לגבי מחיר הפחית ואכלה תוצאות התיקון לפורום

 

תודה רבה

חלומות פז :)

פורסם

קניתי פחית צבע ברח' שלמה 15

קניתי 8\1 ליטר במחיר 40 ש"ח

היות ומדובר בצבע מטאלי ,נוספה לקה לבע המקורי

 

 

הצעד הבא הוא לבצע את התיקונים בצורה נכונה וכאן אבקש את עזרתכם

המוכר בחנות אמר לצבוע במכחול,כעבור חצי דקה שינה את דעתו ואמר שיש לצבוע עם ספוג טבול בצבע.

 

 

לי אין שום ניסיון קודם בצביעות מסוג כלשהו ולכן מס' שאלות

 

1.האם צריך להרטיב את משטח העבודה? (הפגוש האחורי)

2.האם צריך להרטיב את הספוג לפני טבילתו בצבע?

3.אולי עדיף להשתמש במכחול ?

4.אם אשתמש במכחול ,איך עדיף לצבוע ,תנועות אופקיות או אנכיות?

 

הכי קל לצבוע בצורה לא נכונה ולהרוס את הפגוש,בעזרתכם ,אוכל להמנע מכך :)

כל טיפ יתקבל בברכה

פורסם

כשמדובר בצבע מטאלי, חבל על הזמן. אין סיכוי שתיקון הצבע ייראה טוב. קל וחומר שמדובר בפגוש העשוי להבנתי מפלסטיק. הואיל ומדובר לדבריך בקטע קטן מאוד ממנו התקלפה הלכה, הייתי מנסה להתעלם.

פורסם

אין לי את הטלפון שלהם,בדוק דרך גוגל.

 

אם מישהו ניסה לעשות תיקונים על צבע מטאלי ,אשמח אם יוכל להדריך אותי

×
×
  • תוכן חדש...