Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז קודם כל תודה לכל מי שעזר לי היום .

אז מבין כל האופציות שיש לי החלטתי ללכת על מונו של

סאנדאון מדגם 1000D

 

ומה שנשאר לי זה ה4 ערוצים, שפה אני מבקש את עזרתכם.

 

ההתלבטות שלי היא בין :

JL AUDIO 300/4 - שמעתי המון המון המלצות עליו.

לבין-

SUNDOWN 100.4 - שרוב חברי הפורום המליצו לי עליו.

 

מה לדעתכם עדיף לי מבחינת איכות ועוצמה?

בנוגע לתקציב, ה- JL עולה 1400, וה סאנדאון עולה 1700.

המחיר לא חשוב לי כל כך העיקר האיכות .

 

תודה לעוזרים.

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

השאלה מה אתה מעוניין להגביר היום או בעתיד .

ה JL הוא מגבר של 75X4 שזה הספק גבולי בהרבה מקרים . אם המגבר מיועד למידים וטוויטרים אז מצוין . אם הוא מיועד להגביר סט שלם , או מידבאס איכותי אז שם הוא קצת נופל ואז הסאנדאון עדיף עליו.

אם שניהם היו אותו ההספק הייתי לוקח את ה JL . במקרה הזה אני הייתי בוחר את הסאנדון שהוא מצוין והוכיח את עצמו בהמון סטאפים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

יש לך טעות, המונובלוק של סאנדאון מדגם ה SAE-1000D עולה 1700 ש"ח.

ה SAX-100.4D עולה 2200 ש"ח.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
השאלה מה אתה מעוניין להגביר היום או בעתיד .

ה JL הוא מגבר של 75X4 שזה הספק גבולי בהרבה מקרים . אם המגבר מיועד למידים וטוויטרים אז מצוין . אם הוא מיועד להגביר סט שלם , או מידבאס איכותי אז שם הוא קצת נופל ואז הסאנדאון עדיף עליו.

אם שניהם היו אותו ההספק הייתי לוקח את ה JL . במקרה הזה אני הייתי בוחר את הסאנדון שהוא מצוין והוכיח את עצמו בהמון סטאפים.

שמע אני לא הכי מבין בכל מה שאתה מדבר אז אני אדבר לעניין,

ה4 ערוצים מיועד להגביר את הקומפוננט הקדמי מורל דוטק אוביישן 6 (140 RMS לפי מה שרשום)

ואת האחוריים (פשוטים).

מה יותר מדאים לדעתך ביחס למה שיש לי?

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם
יש לך טעות, המונובלוק של סאנדאון מדגם ה SAE-1000D עולה 1700 ש"ח.

ה SAX-100.4D עולה 2200 ש"ח.

אהה סורי :)

המחיר כרגע לא משנה חשוב לי האיכות לא המחיר.

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

במקרה הזה כמו שרשמתי , אם הכוונה להגביר סט קומפוננט משני הערוצים של המגבר אז הסאנדאון יהיה טוב יותר.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
***אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך, קרא את כללי הפורום***

שזה אומר במילים פשוטות?

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

זה אומר שאם תעשה חיפוש על חיבור בתצורת BI AMP אקטיבי זה אומר שאתה לא משתמש עם הקרוס הפאסיבי שמגיע עם הסט אתה מחבר כל אלמנט על ערוץ הגברה אבל אם אין לך את הידע וכל מה שמסביב עדיף לך לא לנסות לבד

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
***אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך, קרא את כללי הפורום***

אני לא עושה את זה לבד, אני הולך למתקין , בכל מקרה אני מנסה להבין על מה אתם מדברים אבל זה קשה להבין דרך הפורום.

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

אקטיבי הכוונה היא לא להגביר דרך הקרוס ושהו יחלק את התדרים אלא להעניק לכל דרייבר ערוץ הגברה אישי משלו.

 

בשיטה זו יש שליטה טובה יותר על האלמנטים מבחינת הכיוונים וכמובן גם ההספק האמיתי גבוה יותר בלי קשר לזהות המגבר.

 

אם אני זוכר לסנדאון יש בנדפאס בניגוד ל JL מה שהופך אותו למתאים יותר .

 

אני חושב שההשוואה שלך לא נכונה , ההשוואה המתאימה היא ה 450\4 מול הסאנדון . שם זה כבר משהו אחר . מול ה 300\4 הסאנדון פשוט יותר פרקטי.

פורסם
***אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך, קרא את כללי הפורום***

הבנתי.

בקשר ל300/4 דגם גבוה יותר כבר פשוט לא שווה תמחיר , המוצרים ממש יקרים...

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

אני חייב לחזק את הטענה הזאת - עד היום עוד לא יצא לי לשמוע מערכת שמשלבת מגבר של JL עם מידבאס של מורל שקלעה לטעם שלי.

 

כמובן שזה יכול גם לנבוע מההתקנה והכוונים - אבל זו העובדה שנוצרה אצלי לאורך השנים.

 

בכלל אני לא מעריץ גדול של JL, אני אוהב אצלם את הW6 ואת המונובלוקים.

 

סאן דאון ומורל - בוודאות, שילוב רכיבים טוב ובמקרה הזה גם מגבר הרבה יותר חזק ואתה תצטרך את זה בשביל הייבריד או אילייט - זה יבוא לידי ביטוי ב"נקיון" של המידבאס - הוא יהיה יותר פתוח ויותר מדוייק על מגבר בסדר כוחות של הסאן דאון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...