Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחר כך כל אלה בוכים בבית על הרישיון ועל מה שבא עם הרישיון...

אישית אני מכיר מישהו שקיבל שלילה לפני שבועיים איך שהוא יצא המועדון תפסה אותו ניידת, אותו אחד חשב שהוא לא מסטול אבל הינשוף חשב אחרת. עד היום הוא בוכה ומצטער על זה. הא כן הוא בוכה גם על ה2000 שקל קנס שהוא קיבל. הא כן, ועל הרכב והכסף שהוא צריך כל יום לשלם על זה שהוא יושב במגרש. הא ועוד משהו, שגם אחרי המפשט אם לא יעשו כלום(ויעשו לו) הוא לא יראה יותר אוטו.

פורסם

תמיד יהיו נערים שמשתוללים בכבישים זו לא תופעה חדשה, הדבר היחידי שיכול לעזור זה חינוך מגיל 0 על משמעת בכבישים ועל אחריות.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם

השוטרים נטפלים לאנשים שנוסעים על 150 בכביש מהיר, ריק, באמצע הלילה.

שישללו רישיון לאלו שמתפרעים ולשיכורים.

היום עמדתי בכיכר ואיזה דפקט באלפא 147/146 מקרקשת שרצה לעשות עלי רושם פשוט עף לתוך המדרכה

ופירק חצי רכב. כשעברתי לידו שאלתי איך הוא עשה את זה והאם הוא יכול ללמד אותי.

לאנשים כאלה שמשתוללים בעיר צריך לקחת את הרישיון ולא לאלה שנוסעים 160-180 בכביש מהיר בלילה.

אבל יותר קל לתפוס בכביש מהיר, לא?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אני רציני מאוד.

אם אתה נוסע בלילה כשאין נפש חיה על הכביש,התנאים והרכב מאפשרים זאת אז כן.

זה לא מסכן אף אחד, פשוט המשטרה לא צריכה להתאמץ ולכן היא אוכפת את סעיף המהירות.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

מי אמר שאין נפש חיה בכביש והתנאים מאפשרים נסיעה מהירה?

אם "התנאים מאפשרים" אז מותר לעבור על החוק?

תאר לך חלילה משפחה שנוסעת ברכב ונקטלת בגלל בחור כזה שלרגע איבד שליטה על הרכב בגלל המהירות (אל תשכח שהוא חסר נסיון אבל לבכות לשוטר הוא יודע יפה מאוד). המשטרה במקרה הזה עושה עבודה טובה בשביל שהמשפחה שלך ושלי יוכלו לחזור הביתה בשלום. תסלח לי, אבל התגובה שלך ממש מכעיסה.

פורסם

GOLF - לכל הפחות, תשתדל לא להתחסד. אם התנאים, להגדרתך, לא מאפשרים באמת (כי אי אפשר לדעת), אז תואיל בטובך לא לעבור 64 קמ"ש (כי מבדקי NCAP מבוצעים במהירות זו). רק לא על הכביש בבקשה, בשביל זה יש PS או PC.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
השוטרים נטפלים לאנשים שנוסעים על 150 בכביש מהיר, ריק, באמצע הלילה.

שישללו רישיון לאלו שמתפרעים ולשיכורים.

היום עמדתי בכיכר ואיזה דפקט באלפא 147/146 מקרקשת שרצה לעשות עלי רושם פשוט עף לתוך המדרכה

ופירק חצי רכב. כשעברתי לידו שאלתי איך הוא עשה את זה והאם הוא יכול ללמד אותי.

לאנשים כאלה שמשתוללים בעיר צריך לקחת את הרישיון ולא לאלה שנוסעים 160-180 בכביש מהיר בלילה.

אבל יותר קל לתפוס בכביש מהיר, לא?

 

תראה יש משהו במה שאתה אומר, אפילו אני לפעמים בלילות כשהכביש ריק אני מגיע בקלות למהירויות לא חוקיות, אבל בתוך העיר אני לא ידפוק צלחות בצהריים כשהעיר סוהנת. עדיף שיעצרו את אלה שחושבים שהם בטוקיו דריפט עד שמגיע להם מעבר חצייה שהם לא ראו אותו ואולי בני אדם על אותו מעבר חצייה. אבל אין מה לדבר יותר מדי אחרי הכל זאת משטרת ישראל.

פורסם
GOLF - לכל הפחות, תשתדל לא להתחסד. אם התנאים, להגדרתך, לא מאפשרים באמת (כי אי אפשר לדעת), אז תואיל בטובך לא לעבור 64 קמ"ש (כי מבדקי NCAP מבוצעים במהירות זו). רק לא על הכביש בבקשה, בשביל זה יש PS או PC.

 

מתחסד אני לא. גם אני כשהייתי טרי מאחורי ההגה נהגתי במהירות גבוהה, ועכשיו אני חכם יותר ויודע לא לעשות שטויות.

פעם הבאה שתיתפס על מהירות (לא שאני מאחל לך חלילה), אל תשכח להגיד לשוטר שהתנאים איפשרו לך לנסוע מהר (כי אתה הרי מאמין גדול בזה).

פורסם

בתור נהג חדש כל מה שיש לי להגיד זה שאני מאחל שיורידו את כל הטיפשים האלה מהכביש.

הם לא מטורפים אלא טיפשים. נהג חדש שאין לו ניסיון רב על הכביש כמוני לדוגמא צריך לנסוע אפילו

מתחת למהירות החוקית ובטח שלא "לטוס".

ד"א אהבתי את הקול של הB4 מאיצה :lol: .

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

את האמת כל הכבוד למשטרה...בדרך הזאת הם ילמדו איך לנהוג

לפני כשנה נתפסתי במהירות וקבלתי שלילה 30 יום(נהג חדש נסעתי 123קמ"ש במקום 70) היום כשאני נוסע בכביש אני לא עובר את ה 90קמ"ש ולא רוצה לעשות אותה טעות עוד פעם..

Oo oO

Seat ibiza 1.4 5D 14' BMW compact e46


×
×
  • תוכן חדש...