Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
את האמת כל הכבוד למשטרה...בדרך הזאת הם ילמדו איך לנהוג

לפני כשנה נתפסתי במהירות וקבלתי שלילה 30 יום(נהג חדש נסעתי 123קמ"ש במקום 70) היום כשאני נוסע בכביש אני לא עובר את ה 90קמ"ש ולא רוצה לעשות אותה טעות עוד פעם..

 

לא לימדו אותך שום דבר.

 

אם אני אקביל את זה לאילוף כלבים, אז אותך אילפו בשיטת הפחד ואתה עושה דברים מתוך פחד ולא מתוך רצון או הבנה ללמה אתה עושה את הפקודות האלה, אתה פשוט רובוט שהכניסו לו פקודה מסויימת ובזה נגמר הסיפור.

 

זה באילוף שווה לנכשלות ומאלף שכזה מזמן היה נשאר מחוסר עבודה.

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מר שודד, אתה מתנדב באור ירוק? במשא"ז? על סמך מה אתה קובע שמי שטוען שמהירות לא הורגת (והוכח לא אחת שמהירות כשלעצמה לא הורגת או לכל הפחות הנה גורם משני בחשיבותו)? על סמך איזה ניסיון?

 

מר RK, אני לא מתנדב, ואין לי שום ניסיון. למען האמת אני רק עוד מעט בן 18 ורק לפני חצי שנה הוצאתי רישיון (ואני בטוח שאתם הולכים לעשות מזה מטעמים, אבל זה ממש לא מזיז לי).

אבל אני יודע שככל שהמהירות גבוהה יותר, מרחק העצירה גדול יותר. ככל שמרחק העצירה גדול יותר, קשה יותר למנוע התנגשות.

ככל שהמהירות גבוהה יותר, הנזק במקרה של התנגשות גדול יותר.

המשוואות פשוטות.

אז בוא תסביר לי אתה, איך מהירות לא הורגת?

פורסם

בדיוק כמו שסכין לא הורגת ובדיוק כמו שאקדח לא הורג, מי שהורג זה מי שמשתמש בו.

נהיגה ב-100 קמ"ש יכולה להיות הרבה יותר מסוכנת מנהיגה ב-150.

אם אתה נוהג ב 150 קמ"ש בכביש מהיר , דואג לשמור מרחק ולא לעקוף בצורה מסוכנת אתה הרבה פחות מסוכן ממישהו שנוהג ב100 קמ"ש, חותך ימינה ושמאלה ולא שומר מרחק.

פורסם

benjah כתב:

 

אבל רק אם התנאים באמת מאפשרים, תן לי לתת לך דוגמא, תיאורטית כמובן ;

כביש 6 דרום, 7 בבוקר, כביש ריק לחלוטין, רכב חדיש שמוגבל אלקטרונית ל 250 אך מסוגל להרבה יותר.

 

עכשיו תגיד לי, יש סיבה לא לעבור את ה 110 קמ"ש בתרחיש הנל ?

 

 

אתה חי בסרט. בכביש 6 ב-7 בבוקר אנשים נוסעים על 60 קמ"ש מרוב העומס. ואם משאית יוצאת לעקיפה, אז גם על 40.

Nothin really matters to me

פורסם
בדיוק כמו שסכין לא הורגת ובדיוק כמו שאקדח לא הורג, מי שהורג זה מי שמשתמש בו.

נהיגה ב-100 קמ"ש יכולה להיות הרבה יותר מסוכנת מנהיגה ב-150.

אם אתה נוהג ב 150 קמ"ש בכביש מהיר , דואג לשמור מרחק ולא לעקוף בצורה מסוכנת אתה הרבה פחות מסוכן ממישהו שנוהג ב100 קמ"ש, חותך ימינה ושמאלה ולא שומר מרחק.

 

מי שנושא סכין או אקדח, כנראה שישתמש בו.

אינני חולק על מה שאתה אומר, אך עם זאת, במהירויות גבוהות הנהיגה מצריכה יותר ריכוז (לדאוג על שמירת מרחק נכונה, לצאת לעקיפות רבות כי לא הרבה נוהגים במהירויות אלו) ומספיקה שניה של חוסר ריכוז, כמו לדוגמא הפלאפון יצלצל, אתה תרים להסתכל מי מצלצל ומי שמלפניך בלם בלימת חירום ולא שמת לב והשאר היסטוריה.

 

אבל הכי חמור, במהירויות האלו הדלק פשוט נשדד מהמיכל :lol:

פורסם
מר RK, אני לא מתנדב, ואין לי שום ניסיון. למען האמת אני רק עוד מעט בן 18 ורק לפני חצי שנה הוצאתי רישיון (ואני בטוח שאתם הולכים לעשות מזה מטעמים, אבל זה ממש לא מזיז לי).

אבל אני יודע שככל שהמהירות גבוהה יותר, מרחק העצירה גדול יותר. ככל שמרחק העצירה גדול יותר, קשה יותר למנוע התנגשות.

ככל שהמהירות גבוהה יותר, הנזק במקרה של התנגשות גדול יותר.

המשוואות פשוטות.

אז בוא תסביר לי אתה, איך מהירות לא הורגת?

 

אז למה שלא נוריד את המהירות בכביש מהיר לנגיד 60 קמ"ש? הרי בטוח שמרחק העצירה יהיה עוד יותר קצר מאשר ב-90 קמ"ש וסביר להניח שגם אם תהיה תאונה הסיכוי לנפגעים יורד.

 

אתה צריך להבין שלטענה שלך אין סוף וכל מה שאתה טוען על מהירות X, יהיה תקף גם למהירות Y מה שמביא בסופו של דבר להוציא מהחוק כלי רכב ממונעים בגלל שבכל מצב (אפילו בעמידה) הם יכולים לגרום להרג או לפחות לנפגעים.

 

מצד שני אתה יכול לראות שבחו"ל יש מקומות ששם הגבלת המהירות היא גבוהה יותר מאשר בארץ ולא בטוח ששם יש יותר תאונות בגלל המהירות שאותה אתה מגנה (למרות שיש לך רק חצי שנה רישיון).

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אז למה שלא נוריד את המהירות בכביש מהיר לנגיד 60 קמ"ש? הרי בטוח שמרחק העצירה יהיה עוד יותר קצר מאשר ב-90 קמ"ש וסביר להניח שגם אם תהיה תאונה הסיכוי לנפגעים יורד.

 

אתה צריך להבין שלטענה שלך אין סוף וכל מה שאתה טוען על מהירות X, יהיה תקף גם למהירות Y מה שמביא בסופו של דבר להוציא מהחוק כלי רכב ממונעים בגלל שבכל מצב (אפילו בעמידה) הם יכולים לגרום להרג או לפחות לנפגעים.

 

אתה צודק. עם זאת, אני מאמין שישנה סיבה להגבלת המהירות. אינני מודע לסיבות להגבלת המהירות ל-110 בכביש מהיר, או 90 בבינעירוני עם שטח הפרדה, אבל אני כן מאמין שמי שחקק אותן חשב וניתח ממצאים אשר עזרו לו להגיע למסקנות אי אילו. אני לא חושב שמישהו פשוט ישב והחליט שבכביש X המהירות תהיה Y ובכביש W המהירות תהיה Z. (אשמח אם מישהו יאיר את עיניי בנוגע לעניין קביעת המהירויות).

 

מצד שני אתה יכול לראות שבחו"ל יש מקומות ששם הגבלת המהירות היא גבוהה יותר מאשר בארץ ולא בטוח ששם יש יותר תאונות בגלל המהירות שאותה אתה מגנה (למרות שיש לך רק חצי שנה רישיון).

:-P

בכל מקרה, אינני מדבר מתוך מקור ראשון, אבל יצא לי לקרוא בפורום פה מאנשים שנהגו בכבישי אירופה שלא רק תשתיות הכבישים טובות בהרבה, אלא גם תרבות הנהיגה. אני בטוח שהפרמטרים האלו עזרו בשיקולים של מי שחקק שם את הגבלות המהירות.

 

סה"כ אני בא לפה ללמוד ולהשכיל יש פה אינסוף חומר ואינסוף אנשים ללמוד מהם, אז אין סיבה להתקיף אותי :wink:

פורסם

אני לא מבין על מה ההתרגשות.

אצלי ביישוב כל רכב רביעי נוסע לפחות 20 קמ"ש יותר בכביש שמקיף את היישוב, ויש כאלה שמרשים לעצמם יותר (ועוד לא דיברתי על איך שנוסעים בדרכים משולבות). באמפרים? כאבים בגב? רחמים על האוטו? על הסביבה? לא צריך.

 

רק לפני שלושה ימים יצא לי במקרה לראות נהג (לא כל כך צעיר) דוהר אחר הצהריים בכביש סמוך לבית ספר בנתניה (להערכתי הוא היה מעל ל60).

Insane things comes from insanely people.

פורסם

לא יודע מה קורה בערים שלכם

אבל באשדוד יש המון , ואני מתכוון המון , נוכחות של משטרה במקומות שנחשבים בעייתים.

המון ניידות , המון מוקד , והמון המון בלשים שמסתובבים שם

וגם בדיקות אלכוהול בתוך העיר.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

 

לדעתי, פתרון הולם זה העלאת הגיל המינימלי לקבלת רשיון. אחרי גיל ההתבגרות לא בשיאו.

 

בארה"ב הגיל המינימלי נמוך מאשר בישראל, שם אתה לומד תיאוריה בבית הספר ומי שמלמד אותך לנהוג זה אבא שלך או מישהו מהמשפחה אתה רק צריך לעבור טסט ולהראות לטסטר מה למדת מה"מורה" שלך, אם תבדקו תראו שאחוז התאונות בקרב הצעירים בארץ גבוה אני חושב שאפילו משמעותית מאחוז התאונות בקרב צעירים בארה"ב.

 

דרך אגב אני חושב שהדיון מיותר לא משנה כמה תתווכחו שאפשר לנסוע 200 פה בלי בעיה והרכב והכביש מאפשרים בסופו של דבר זה לא החלטה שלכם ואתם תנשאו בעונש על כך (אם זה קנס ואם זה שלילה) מי שמחליט כמה נוסעים זה לא אתם.

פורסם

כל הנהגים החדשים האלה שמקבלים רישיון פשוט מלאים יותר מידי בבטחון.

אני גם נהג חדש, לפעמים יושבים לידי חברים שעדיין לומדים נהיגה ומנסים לחלק לי הוראות. "סע סע אין פה אף אחד",

"נו מה אכפת לך תעשה ככה". וכל זה רוב הפעמים סתם פוזות.

אני רואה איפה שאני גר [בתוך הישוב = 50] אנשים נוסעים על 90. ובתוך הרחובות שיש מלא ערוגות וכאלה אני רואה כאלה שנוסעים על 50-60 [שההגבלה היא 30]. והרוב הם חברה צעירים. שמבוגר אומר להם משהו הם אומרים נו מה הוא מבין וכאלה.

 

ובקשר לכל אלה שאומרים 150 זה בסדר. בהנחה שכן, כמה אנשים באמת מנוסים ובאמת יודעים והכל כדי לנסוע על מהירויות כאלה? משטרת ישראל תנפיק בשבילם רישיונות מיוחדים? שיצלמו אותם יראו את מספר הרכב וזה ילך לפח? אני לא מבין מה אתם רוצים שיעשו. על כל נהג טוב שיודע לנהוג ולא מתפרע וכאלה יש בערך 10 אלף שלא.

 

חוץ מזה רוב התאונות קורות בגלל אנשים מטומטמים. נסעתי בכביש החוף על 100 אנשים עוקפים אותי כאילו אני על 30 ונעלמים.

והחלק היותר מצחיק, יש ניידת היא עצרה רכב אחד וכל השאר ממשיכים לטוס. צריך להנפיק פה רישיונות טייס.

פורסם

האמת באמת נהגים חדשים שחוטפים בטחון עצמי כזה ואחרי חודשיים על ההגה הוא נוסע באיילון (שבמיוחד בלילה אתה לא יודע איזה הפתעה חדשה תקבל מטעם מע"צ,מעקף חדש או נתיב אחד במקום 4)על 168 אז כן מגיע לו להישאר בלי רישיון.

פורסם

מאור, ראיתי את הגיל שלך בפרופיל שלך. תאמין לי, שאם הייתי רוצה לעשות מזה מטעמים, מזמן הייתי. אף אחד לא תוקף אותך, אלא את דבריך.

 

הטענות שלך טובות בכך שהן נכונות. הן לא טובות בכך שההקשר שלהן לענייננו לא כל כך ברור כמו שאתה מנסה לצייר אותו. אמר לך שלומי ואמרו לך רבים וטובים אחרים - אם נוהגים מהר, מתאימים את המרחק אותו שומרים ויתר המאפייחניחם. זה תקף ל-50 קמ"ש כמו גם ל-150 קמ"ש ומי שלא מודע לזה, גם הגבלה ל-30 קמ"ש לא תעזור לו. לגבי דבריך שמי שנושא סכין כנראה מתכוון להשתמש בו, אתה בהחלט מוזמן להגיש נגדי תלונה על אונס (הרי יש לי אתצ הציוד, לא?).

 

עוד טעות בדבריך היא ההנחה הבלתי ברורה שלך שהיה אישזהו היגיון בקביעת מגבלת המהירות. זה כבר באמת מוגזם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בחיפה השוטרים לא אוכפים כמעט כלום .

מלא פעמיים אני נוסע באזור המפרץ ואם יש עומס תמיד יש איזה טמבל שעולה על הנת"צ וטס שם .

פעם אפילו ראיתי את זה מול העיניים בזמן שלידי עמדה משטרת תנועה ולא עשתה כלום!

אין מצב שהשוטרים לא שמעו את צפירות נהג האוטובוס שכמעט נכנס בטמבל הזה , אבל כנראה

שעדיף לחפש נהגי פורשה ולהפיק סרטים לרשת (המשטרה הפכה ממש למיני-הוליווד).

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם
מילא אלה שבוכים בבית, הבעיה היא עם אלה שבאים לבכות כאן :?

 

 

עדיף שיבכו בבית מאשר שביית יבכו עליהם


×
×
  • תוכן חדש...