Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאור, ראיתי את הגיל שלך בפרופיל שלך. תאמין לי, שאם הייתי רוצה לעשות מזה מטעמים, מזמן הייתי. אף אחד לא תוקף אותך, אלא את דבריך.

 

הטענות שלך טובות בכך שהן נכונות. הן לא טובות בכך שההקשר שלהן לענייננו לא כל כך ברור כמו שאתה מנסה לצייר אותו. אמר לך שלומי ואמרו לך רבים וטובים אחרים - אם נוהגים מהר, מתאימים את המרחק אותו שומרים ויתר המאפייחניחם. זה תקף ל-50 קמ"ש כמו גם ל-150 קמ"ש ומי שלא מודע לזה, גם הגבלה ל-30 קמ"ש לא תעזור לו. לגבי דבריך שמי שנושא סכין כנראה מתכוון להשתמש בו, אתה בהחלט מוזמן להגיש נגדי תלונה על אונס (הרי יש לי אתצ הציוד, לא?).

 

עוד טעות בדבריך היא ההנחה הבלתי ברורה שלך שהיה אישזהו היגיון בקביעת מגבלת המהירות. זה כבר באמת מוגזם.

 

קיבלתי. הבנתי.

מי קובע את מגבלות המהירויות בכבישים?

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צודק לגמרי, המהירות לא הורגת.

 

וכמו שכתוב בלינק, הכל מסוכן אם לא נזהרים ולא מתרכזים, רק לפני פחות מחודש נפצעה מישהי קשה מפגיעה בעמוד בחניון תת קרקעי, ותאמינו לי שזה לא קרה בגלל מהירות.

 

אם אני לא טועה, הגורמים הראשיים לתאונות הם:

1. סטיה מנתיב.

2. אי עצירה בעצור / מתן זכות קדימה.

3. בלימה מהירה ברמזר.

4. נהגים קשישים (כן כן)

benjah כתב:

אתה חי בסרט. בכביש 6 ב-7 בבוקר אנשים נוסעים על 60 קמ"ש מרוב העומס. ואם משאית יוצאת לעקיפה, אז גם על 40.

אוקי, בגלל זה כתבתי "תיאורטית".

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
ומי שעושה תאונה ב100 או 120 לא יחזיר נשמתו לבורא ?

 

ייתכן וישאר רק נכה / צמח. בסוף כולנו נחזיר.

 

לפני למעלה מעשרים שנה שייטתי עם חבר גרמני בפורשה בסוף שבוע במהירות של 200+.

 

לכל אחד מאיתנו היה אז ניסיון של עשרים שנות נהיגה, לא מייקל שומאכר אבל גם לא עגלון וסוסה.

 

המסקנה של אותם 1000 קמ שגמענו בערך באותו סופ"ש הייתה שעדיף 200 קמ"ש+ ולהרג בתאונה מאשר התוצאה של תאונה ב 120 שעלולה להסתיים בנכות קשה בלבד.

 

אותו גרמני היה נוסע עם מכוניתו מהמבורג בצפון ועד נירנברג בדרום מרחק של כ-800 ק"מ לצד, פעמיים שלוש בשבוע,

בממוצע 4 שעות לכיוון. ללא תאונה אחת .

 

הנוסחה המנצחת = כבישים טובים, רכב מתאים, נהג טוב ומיומן, ותרבות נהיגה. כאלה בארץ יש לנו "בשפע".

 

לכן יש מקום לשפר כאן והרבה . ויש כבישים בארץ שבתנאים מסויימים ניתן לנסוע בהם מהר מאוד, בבטחה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בארה"ב הגיל המינימלי נמוך מאשר בישראל, שם אתה לומד תיאוריה בבית הספר ומי שמלמד אותך לנהוג זה אבא שלך או מישהו מהמשפחה אתה רק צריך לעבור טסט ולהראות לטסטר מה למדת מה"מורה" שלך

 

לא הייתי לוקח דוגמא מארה"ב.

על אותו משקל אפשר לציין, שלעומת זאת בפינלנד למשל, לוקחים את הנהיגה מאוד מאוד ברצינות, וקבלת רישיון נהיגה זה תהליך ארוך ומייגע בן 3 שנים!

אבל יש תוצאות, כל נהג חדש עולה על הכביש הוכשר במקצועיות כשהוא יודע בדיוק נהיגה מה היא, ולא במקרה רוב נהגי הראלי/פורמולה הטובים ביותר הם פינים.

CoupéF7R

פורסם
מי קובע את מגבלות המהירויות בכבישים?

 

מי קובע זה ידוע, הכנסת ו/או ועדות משנה שלה. השאלה הגדולה ואני לא בטוח שיש לה מענה, היא על סמך מה ולמה אותם גורמים קובעים את אשר קובעים. עצם העובדה שאין לזה, כנראה, תשובה, היא כבר גרועה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...