Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם "התנאים מאפשרים" אז מותר לעבור על החוק?

לפי דעתי האישית בהחלט כן.

 

אבל רק אם התנאים באמת מאפשרים, תן לי לתת לך דוגמא, תיאורטית כמובן ;

כביש 6 דרום, 7 בבוקר, כביש ריק לחלוטין, רכב חדיש שמוגבל אלקטרונית ל 250 אך מסוגל להרבה יותר.

 

עכשיו תגיד לי, יש סיבה לא לעבור את ה 110 קמ"ש בתרחיש הנל ?

 

ולפי דעתי, אין שום סיבה לא להגיע ל 200 ויותר.

 

 

ולא, אני לא נהג חדש.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
השוטרים נטפלים לאנשים שנוסעים על 150 בכביש מהיר, ריק, באמצע הלילה.

שישללו רישיון לאלו שמתפרעים ולשיכורים.

היום עמדתי בכיכר ואיזה דפקט באלפא 147/146 מקרקשת שרצה לעשות עלי רושם פשוט עף לתוך המדרכה

ופירק חצי רכב. כשעברתי לידו שאלתי איך הוא עשה את זה והאם הוא יכול ללמד אותי.

לאנשים כאלה שמשתוללים בעיר צריך לקחת את הרישיון ולא לאלה שנוסעים 160-180 בכביש מהיר בלילה.

אבל יותר קל לתפוס בכביש מהיר, לא?

 

נטפלים? תנסה יותר לכיוון של מצילים חיים. מי שנוהג ברכב במהירות 150-160 קמ"ש ועושה תאונה, סביר להניח שהוא יחזיר את נשמתו לבורא.

ילדים בני 17-18, חסרי ניסיון אשר נוהגים במהירויות כאלו צריכים להודות לשוטרים, שפוטרים אותם מלסכן את חייהם בשביל גחמה רגעית ופוזה של נהיגה במהירות גבוהה.

פורסם

זה כל כך צפוי, עכשיו יהיה פה דיון תוסס בין כל ה"מייקלים שומאכרים" שבפורום הזה, לבין אנשים עם קצת יותר הגיון.

אני כבר מכין את הפוקפורן ושומר במועדפים.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם
זה כל כך צפוי, עכשיו יהיה פה דיון תוסס בין כל ה"מייקלים שומאכרים" שבפורום הזה, לבין אנשים עם קצת יותר הגיון.

אני כבר מכין את הפוקפורן ושומר במועדפים.

 

זה לא נראה כאילו אתה מוציא שמן מן המדורה. :lol:

פורסם

כל הכבוד לשוטרים שמטפלים בנושא של הנוער על הכביש, רק אם היו מתמקדים יותר בנושא של השתוללות על הכביש היה בכלל

טוב.

ובהקשר לנושא מקרה שקרה לי ביום שישי האחרון כשנקלעתי לראייסים של מושתנים בני 18 שלא יודעים איך לעשות ראייסים!

ביום שישי נסעתי בשעה 3 בלילה מחוף דדו בחיפה על הכביש הראשי במהירות של 80 קמ"ש התנועה הייתה די ערה ושני מטומטמים

שהחליטו לעשות רייס בינהם חתכו אותי אחד מצד שמואל ואחד מצד ימין, זה שחתך מצד שמואל עשה זאת בפרעות אבל זה שחתך מצד ימין מתאבד.

הוא לא חשב פעמיים ופשוט סטה ימינה כשחצי מהרכב שלו עדיין לא עקף אותי ואם לא הייתי בולם הוא היה נכנס בכנף השמאלית

שלי ומתחיל להסתחרר והמהירות שלו הייתה בסביבות 120 קמ"ש אז תארו לעצמכם מה היה קורה!?

אם לא הייתי ערני מספיק, סביר להניח שזה היה נגמר בפצועים קשה או הרוגים.

פורסם
לפי דעתי האישית בהחלט כן.

 

אבל רק אם התנאים באמת מאפשרים, תן לי לתת לך דוגמא, תיאורטית כמובן ;

כביש 6 דרום, 7 בבוקר, כביש ריק לחלוטין, רכב חדיש שמוגבל אלקטרונית ל 250 אך מסוגל להרבה יותר.

 

עכשיו תגיד לי, יש סיבה לא לעבור את ה 110 קמ"ש בתרחיש הנל ?

 

ולפי דעתי, אין שום סיבה לא להגיע ל 200 ויותר.

 

 

ולא, אני לא נהג חדש.

 

נו מצויין. סתם שאלה: יצא לך לנסוע בכביש המדובר, בשעה המדוברת, במהירות המדוברת (או קרוב לזה)?

פורסם

מי שנוהג ברכב במהירות 150-160 קמ"ש ועושה תאונה, סביר להניח שהוא יחזיר את נשמתו לבורא.

ומי שעושה תאונה ב100 או 120 לא יחזיר נשמתו לבורא ?

פורסם

מחזק את מה שאמר הבחור שמעליי, מי שעשה תאונה ב100 יש סיכוי שיהרג יפגע קשה וכ'ו וכ'ו לא פחות מתאונה של 150 קמ"ש, אבל יותר אני רוצה לחזק את הבחור כתב על כך שהמשטרה לא אוכפת מספיק בערים, אני יכול להגיד לך שמאז שהילדים באזור שלי יצאו לחופש הגדול כול חצי שעה אתה שומע איזה חריקת בלמים, ואיזה ילד שעף במהירות על קולית ברחובות הולנדים, לצערי אני מאוד ראלי ויודע שאי אפשר לשים שוטר בכול פינת רחוב וצומת לכן כנראה שהכיס של המשטרה ימשיך להיות יותר חשובף והם תמיד יעדיפו לחפש את הדרכים הקלות למלא אותו ...

 

לילה טוב

יובל

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

מצחיקים הילדים האלה ואני אדגיש "ילדים",מה זה התירוצים האלה "יש לי חתונה" או "אני יורד לאילת" ,עכשיו השוטר יבוא ויגיד " אהה אתה יורד לאילת ,אז סליחה על העיקוב קח את הרישיון בחזרה וסע לשלום תהנה".

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

אחח משטרת ישראל שלנו, אין ספק שלהתצלם הם אוהבים, לעבוד ת'כלס, קצת פחות.

אם כל הכבוד למבצע הספציפי הזה וכל שאר המבצעים הנועזים שלהם להודת הקטל בכבישים. אני איבדתי את האמון בהם, טוב מאוד לתפוס ילדים, מטומטמים כמה שלא יהיו על 140-50-60 בכביש ריק. אבל יותר טוב להפגין נוכחות, עזבו נוכחות, אכפתיות, בערים, להשתוללות ובריונות.

לפני שבועיים ראיתי איזה בחורצ'יק עם פונטו HGT, נוסע נגד כיוון התנועה, עושה פרסה במקום בלתי אפשר (תוך כדי נסיעה נגד כיוון התנועה) ונכנס לתחנת דלק במאך 2 (אולי לא מאך 2, אבל 60 קמ"ש בטוח היו שם). וכל זה תוך כדי ש עומדות 2 ניידות במקום!!! אבל שהשוטרים יצאו מהסודוך ויפסיקו את ארוחת הלילה שלהם?? מה פתאום!! (ד"א זה קרה בחיפה, במרכז הכרמל, מול תחנת דלק פז)

 

ד"א, גם לילדים לא חסר, 140 קמ"ש על סיריון אחרי חודשיים על הכביש, או לנהוג שיכור אחרי שלושה חודשים (לא שמישהו זה בסדר) "אפילו נגמר לי המלווה"... אידיוט.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני אספר מקרה שקרה לי יום ראשון:

אני חוזר הביתה ופתאום איזה אחד עם מיצובישי סופר לנסר "משופרת" מדליק אותי לעשות איתו פתיחות

הכביש היה ריק בשעה 3 בלילה אז אני אמרתי למה לא.. הרמזור התחלף לירוק וכמובן שלקחתי אותו.

הגעתי ל110-120 ועזבתי את הגז והמשכתי בנסיעה רגילה.

עוד כשאני נוסע אני רואה משאית ואני מתחיל לעקוף אותה משמאל (יש שני נתיבים לכל כיוון).

פתאום ההוא עם הלנסר מחליט לעקוף את המשאית מימין -מהשוליים.

הנהג משאית שקלט אותו נבהל וברח לשמאל כשאני באמצע העקיפה. בשניה האחרונה הצלחתי לברוח גם אני לשוליים עם בלימה.

 

מה שאני רוצה להגיד פה זה שזה בסדר מדי פעם ללחוץ קצת יותר על הגז כשאפשר ותנאי הדרך מאפשרים: כביש טוב, ריק ורכב נורמלי.

כל זה בתנאי שאתה מסכן אך ורק את עצמך!

 

וכן אני נהג חדש.

פורסם
לפי דעתי האישית בהחלט כן.

 

אבל רק אם התנאים באמת מאפשרים, תן לי לתת לך דוגמא, תיאורטית כמובן ;

כביש 6 דרום, 7 בבוקר, כביש ריק לחלוטין, רכב חדיש שמוגבל אלקטרונית ל 250 אך מסוגל להרבה יותר.

 

עכשיו תגיד לי, יש סיבה לא לעבור את ה 110 קמ"ש בתרחיש הנל ?

 

ולפי דעתי, אין שום סיבה לא להגיע ל 200 ויותר.

 

 

ולא, אני לא נהג חדש.

 

תודה לאל שדעתך אינה קובעת. בעצם רק לעצמך אבל לחיים של כולנו.

 

אני אתן לך דוגמא ,תיאורטית כמובן:

 

כביש 6 דרום, 7 בבוקר, כביש רק לחלוטין(אתה בטוח שאין עוד מישהו בארץ שקם מוקדם?), רכב חדיש שמוגבל אלקרונית ל 250 קמ"ש(תודה לאלוהיי האלקטרוניקה), משייט על 200 (משייט=סירת מירוץ), בעל חיים נחמד, חוצה את כביש 6 (הוא גם יודע שכביש 6 ב7 בבוקר , הכביש ריק לחלוטין), נהג נבהל שובר חזק ימינה, כדי לא להיכנס בבעל החיים (לא חבל על הרכב- "אבא יהרוג אותי"), ובשבריר שנייה הוא נזכר(הרי ידוע שככל שאתה נהג חדש,מעצם הזכרון הטרי של שיעורי הנהיגה, אתה נוהג טוב יותר) איך בשיעור נהיגה (עברו כמה חודשים ספורים מאז) המורה תירגל איתו העברות משקל, ומה בעצם קורה לרכב בבלימת חירום. הוא מתמרן וניצל.... אולי (הודות לאלוהיי בקרת האחיזה).

 

במציאות אותו נהג חדש (ולא רק נהג חדש), הסתחרר עם הרכב, התהפך ואם הסטטיסטיקה צודקת, קרוב לוודאי ימות.

 

אחלה דרך להתחיל את הבוקר...

 

אין הגיון לנסוע 200 ולא 150 , מה הרווחת מזה- הגעת לבית הספר מהר יותר? רושמים לך ברישיון נהג חדש אבל "גבר"?

 

זו תפיסה לא בריאה, הכל יכול להתרחש בזמן נהיגה, מהירות היא פשוט פרמטר שמשפיע מאוד על התוצאה הסופית.

 

לפני שכולכם קופצים עליי כאנטי, השד יודע מה

 

גם לי יש רכב שמגיע מאוד מהר למהירויות לא חוקיות, ומסוגל לשייט (ראו הסבר למעלה),בתחום העליון של שלושת הספרות.

 

אבל

 

מהירות+חוסר ניסיון= תשלים לבד.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אכן ממש דפוק שהנהגים האלה מרשים לעצמם לטוס בכביש(גם אני נהג חדש אבל נוהג בחוכמה).

מה שכן, גם עוד יותר דפוק זה שהשוטר אמר לנער(שנישמע שיכור) "168 קמ"ש? במהירות הזאת, אם מתפוצץ לך צמיג אין אותך." גם במהירות של 100 קמ"ש במידה ומתפוצץ לו הצמיג יש סיכוי מאוד גבוה ש-"לא יהיה אותו"

פורסם

acm-הינה למרות שהיה כביש ריק והחלטת לעשות "פתיחה" עם מישהו בכביש ריק הגיעה משאית משום מקום וכמעט מחצה לך תצורה!:-)

הבעיה היא שאף אחד לא יודע מאיפה הסכנה תבוא.

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם
מתחסד אני לא. גם אני כשהייתי טרי מאחורי ההגה נהגתי במהירות גבוהה, ועכשיו אני חכם יותר ויודע לא לעשות שטויות.

פעם הבאה שתיתפס על מהירות (לא שאני מאחל לך חלילה), אל תשכח להגיד לשוטר שהתנאים איפשרו לך לנסוע מהר (כי אתה הרי מאמין גדול בזה).

 

הטעות היא שלאנשים בארץ עולה המשוואה "נהיגה מהירה = לעשות שטויות". זה ממש לא היינו הך ואפילו רחוק מכך. אפשר לנהוג מהר ובטוח ואפשר לנהוג לאט ומסוכן. החוכמה היא להבחין בין המקרים ולא לדקלם פרופגנדה שנועדה להצדיק קיבעון מערכתי ומיסוי סמוי.

 

אם אני אתפס על מהירות, מה שאני בטוח לא אעשה זה לבכות לשוטר ובמיוחד לא בפורום, זה או אחר. תאמין לי. אם יהיה לי מבחיחנה משפטית מה לעשות עם זה - אני אעשה. אם לא - אשא בעונש. זה הסיכון האמיתי שאני לוקח. מבחינת התנועה עצמה דואגים לי אינסטינקט ההישרדות שלי והניסיון שצברתי.

 

הבעיה היא שאף אחד לא יודע מאיפה הסכנה תבוא.

 

על הכביש אתה חייב לדעת מאיפה תבוא הסכנה. אתה חייב לחשוב, לצפות ולחפש. לא לנהוג לאט ולחשוב שרק זה מה שיציל אותך, כי אם אתה לא עושה את כל מה שאמרתי לפני זה, לא יעזור לך גם אם תסע במהירות הליכה.

 

לגבי המקרה ש-acm הביא, זו בדיוק ההגדרה של לעשות שטויות. השטויות האלה גם לא קשורות למהירות אלא לקיפאון וחוסר צפיה - אם הוא בלם, כמו שהוא אומר, בשניה האחרונה אז הוא לא קרא נכון את התנועה (גם הרכב שהוא התחרה כנגדו והמשאית זו תנועה לצורך העניין) או סתם חלם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...