Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי אין הטפה כמו עונש.

החרמת רכב תלמד את ההורים לא לתת לילד את הרכב. כל רכב אחד פחות על הכביש מבורך. בטח בשעות הלילה-ערב.

לפעמים ההורים 'אוכלים סרט' חושבים שהילד שלהם נחמד ואדיב, הם לא מדמיינים שהוא נוסע עם ליטר וחצי אלכוהול בגוף על 180 בכביש בין עירוני. אז כן, זאת סטירת לחי טובה מאוד. ההחרמה של האוטו.

 

על עבירת אלכוהול לדעתי צריך לתת עונש של 5 שנות שלילה, מהירות 50 מעל המותר - קנס כבד.

 

לדעתי אם תנאי הדרך מאפשרות (אספלט טוב, אתה רואה למרחק , ריק , מס' נתיבים לכל צד וגדר הפרדה) והאוטו באמת איכותי , אפשר לנסוע 130-140 אבל לא יותר (בכביש של 100 כמובן). אני בכל אופן לא הייתי נוסע במהירות הזאת אני מעדיף לשייט על 2.5K טורים ב110.

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בקשר לבחור בפונטו הלבנה אכן בחור מטורף וזה רק עניין של זמן עד שהוא ימצא את עצמו בעמוד חשמל, לא פעם עבר לידי במהירות עצומה בתוך העיר במקומות הומי אדם.

 

בקשר לצעירים משתוללים בכבישים החופש הגדול אכן מראה את סימניו

http://reshet.ynet.co.il/חדשות/News/CrimeAndLaw/Crime/Article,21559.aspx

צעירים בלי רישיון משתוללים על טרקטורונים, ומה יש להוריהם להגיד על זה אני בטוח שתופתעו.

פורסם

טוב מאוד שעוצרים אותם.

אני גם כן בתור נהג חדש, לא מבין מאיפה החוסר אחריות לנסוע על 150 או לנסוע תחת השפעת אלכוהול.

אולי בגלל שיש אנשים שהרישיון בא להם בקלות יתרה ( טסט ראשון? ), אבל אני למדתי מעל חצי שנה ועברתי אחרי הרבה ייסורים טסט שלישי, ככה שאני פשוט לא מוכן לקחת שום סיכון בשביל איזה פוזה קטנה.

אני לא בטוח שזה פייר לקחת את הרכב, בכל זאת מה ההורים אשמים שהילד מטומם? ( הם יכולים להגיד לו 50 פעם אל תשתה ותנהג, הוא יכול להכניס את זה לאוזן אחת ולהוציא מהשניה )

 

מודה ומתוודה שגם אני מדי פעם מאכיל את חברים שלי טיפה אבק, אבל זה בתנאי שהכביש ריק לגמרי וכמובן אפשר לנסוע בו במהירות קצת יותר גבוהה מהמותרת אבל עד גבול מסויים, כשאני מגיע ל 80 אני מוריד את הרגל מהגז, יש כאלה שממשיכים הלאה ל 120, כשהמהירות המותרת היא 60.

פורסם
את האמת כל הכבוד למשטרה...בדרך הזאת הם ילמדו איך לנהוג

לפני כשנה נתפסתי במהירות וקבלתי שלילה 30 יום(נהג חדש נסעתי 123קמ"ש במקום 70) היום כשאני נוסע בכביש אני לא עובר את ה 90קמ"ש ולא רוצה לעשות אותה טעות עוד פעם..

בס"ד

 

אותי לימדו שכל עבירה שנהג חדש עושה לוקחים לו רישיון

זה לא נכון?:roll:

פורסם

אני לא בטוח שזה פייר לקחת את הרכב, בכל זאת מה ההורים אשמים שהילד מטומם? ( הם יכולים להגיד לו 50 פעם אל תשתה ותנהג, הוא יכול להכניס את זה לאוזן אחת ולהוציא מהשניה )

 

מה הם אשמים? או שהם העבירו לו גנים של מטומטם או שהם פשוט לא הבהירו לו כראוי את הסכנות וההשלכות של נהיגה במהירות מופרזת\תחת השפעת אלכוהול.

אז כן, גם להם מגיע לשלם. עכשיו הם יחשבו פעמיים לפני שיתנו לילדיהם את הרכב.

פורסם

בתור אחד שעבר את הגיל הזה ללא עבירות תנועה (כרגע בן 20 וחצי ועם 3 וחצי שנות רשיון).

 

אני רואה הרבה חבר'ה יותר קטנים ממני שפשוט משחקים על הכביש! לא עוצרים בעצור כי יש להם עודף בטחון עצמי! נוסעים במהירות תחת השפעת אלכוהול... כל זה בגלל עודף בטחון עצמי!

 

השוטר אומנם לא יוריד לבחור את הבטחון העצמי אבל יוריד אותו מהכביש לתקופה מסויימת שאולי תגרום לו לחשוב מעבר לפוזה ולבטחון העצמי המוגזם.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

חבר'ה ישראל לא המציא את הגלגל ולא את הנוער שאוהב לנסוע מהר, אם אתם חושבים שלנסוע על סיריון 150 קמש זה "טירוף, איך דבר כזה קורה בארץ שלנו ובלה בלה בלה" סעו לארהב תראו שם איך כל פישר אמריקאי שרק סיים את התיכון מקבל viper מאבא או כל אוטו אחר שבשבילו 150 זה באמת דיגדוג

 

שוב אני יעלה את הדעה שלי : מהירות לא הורגת ! אלכוהול עייפות וחוסר ריכוז זה מה שהורג !

פורסם

טירוף - לא, עבירה על החוק - כן. גם בארה"ב יש הגבלות מהירות, חוקים, ושוטרי תנועה למקרה שלא ידעת.

פורסם
שוב אני יעלה את הדעה שלי : מהירות לא הורגת ! אלכוהול עייפות וחוסר ריכוז זה מה שהורג !

 

גם מהירות הורגת, במיוחד נערים שרק סיימו עם המלווה והנסיון שלהם שואף לאפס...

 

נכון גם תאונה ב100 קמ"ש הורגת, הבעיה היא שכשיש סכנה, שאתה על 150, אתה תאט ל110 (שהורג) ו100 אתה תאט ל60, שבד"כ לא הורג) כמובן שזה גם תלוי במצב ובצורת הפגיעה, ובוא נודה בזה בד"כ לנהגים חדשים אין אוטו עם בלמים מי יודע מה...

פורסם

מהירות לא הורגת, היא רק מגדילה את הנזק. מה שהורג זה הנהג שלא יודע בדיוק מה תנאי הכביש, מגבלות הרכב ומגבלותיו עצמו, ולא יודע לנהוג מתוך ציפייה ותכנון לכמה ק"מ קדימה, תוך ריכוז מוחלט בנהיגה, ואין לו מספיק נסיון, אבל נוסע במהירות גבוהה.

 

מה הם אשמים? או שהם העבירו לו גנים של מטומטם או שהם פשוט לא הבהירו לו כראוי את הסכנות וההשלכות של נהיגה במהירות מופרזת\תחת השפעת אלכוהול.

אז כן, גם להם מגיע לשלם. עכשיו הם יחשבו פעמיים לפני שיתנו לילדיהם את הרכב.

 

מה שאתה אומר זה הצתדקות יתרה ולא הגיונית.

שכן ההורים יכולים להסביר לבן שלהם הכל טוב מאוד, אבל אחרי זה הוא עולה על הכביש בלי אבא או אמא לידו ובמהרה יכול לשכוח את מה שאמרו לו ולעשות מה שבא לו.

יחשבו פעמיים לפני שיתנו לו את הרכב? הרי פוסלים לו את הרשיון להרבה זמן, לא? רגע, למה הוא בכלל קיבל רשיון אם איבד אותו אחרי זמן כל כך קצר? כי יש כל כך הרבה דברים שצריך לתקן בהליכי קבלת הרשיון, ולא רק במשטרת ה"סופרמנים" שמצילים את העולם כולו בכך שמשביטים את הרכב ואיתו אב/אם/אח/אחות והורס להם את סדר היום על לא עוול בכפם.

 

לדעתי, פתרון הולם זה העלאת הגיל המינימלי לקבלת רשיון. אחרי גיל ההתבגרות לא בשיאו.

CoupéF7R

פורסם
הוא חתיכת מפגר, אני רק מחכה שיעשה איזה שטות לידי בכביש בישביל לשבור לו את הראש:evil::evil::evil:

כמה פעמים ראיתי אותו כימעט דורס מישהו במעבר חציה:evil:

 

אם אינני טועה, הוא עובד בקארטינג בקניון חיפה.

 

אולי הוא חושב שככה נוהגים במציאות

פורסם

אנני לא מבין איך אנשים אומרים שלסוע על 180 בלילה זה בסדר, בחורף האחרון באחד הלילות היה גשום וראות לא ממש טובה ונסענו כמה חברים, למזלי אנחנו לא מאלה שמתפרעים ונוסעים על 180 (אנחנו נוסעים קצת מעל החוק אני לא אכחיש, אבל הגבול שלנו הרבה מתחת ל180), ופתאום צצה לפנינו מאזדה 3 מפורקת שכנראה החליקה מהגשם והתרסקה על הקיר בטון שמפריד בין 2 הכיוונים בכביש (זה היה בכביש 5), ואם היינו נוסעים קצת יותר מהר לא היינו מספיקים לעצור וגם אנחנו היינו חלק מהתאונה, אפילו שבמאזדה 3 כבר לא היה אף אחד, בקיצור צריכים גם לתפוס את מי שנוסע 180 בלילה, כי אותם אנשים נוסעים גם ביום מהר לא רק בלילה

פורסם
מהירות לא הורגת, היא רק מגדילה את הנזק. מה שהורג זה הנהג שלא יודע בדיוק מה תנאי הכביש, מגבלות הרכב ומגבלותיו עצמו, ולא יודע לנהוג מתוך ציפייה ותכנון לכמה ק"מ קדימה, תוך ריכוז מוחלט בנהיגה, ואין לו מספיק נסיון, אבל נוסע במהירות גבוהה.

 

 

מה שאתה אומר זה הצתדקות יתרה ולא הגיונית.

 

לדעתי מי שמצטדק הוא אתה, וכל שאר חברי הפורום שמנסים להצדיק נהיגה במהירות מופרזת בטיעון חסר הבסיס והלא הגיוני בעליל ש"מהירות לא הורגת".

פורסם

מר שודד, אתה מתנדב באור ירוק? במשא"ז? על סמך מה אתה קובע שמי שטוען שמהירות לא הורגת (והוכח לא אחת שמהירות כשלעצמה לא הורגת או לכל הפחות הנה גורם משני בחשיבותו)? על סמך איזה ניסיון?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...