Jump to content

מאור_השודד

  • הודעות

    60
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מאור_השודד

  1. זה שעברת טסט "כמו גדול", זה לא אומר שאתה נוהג נכון. ואני מת לדעת מאיפה הבאת את המשפט הבא: "שום טסטר לא יסבול אם תתחיל לשחק לו בהילוכים 4-3-2-1... אנערף, אף אחד לא צריך את זה" אתה בוחן נהיגה או משהו? לא נראה לי. ככה לא נוהגים. נהיגה נכונה זה להיות עם הילוך משולב.
  2. דווקא השאיפה היא להגיע להילוך ראשון לפני העצירה (כשרואים אור אדום), על מנת להיות מוכנים להמשיך את התנועה. לעומת זאת, בתמרור עצור העצירה תתבצע בהילוך שני וההעברה להילוך ראשון תתבצע בעמידה.
  3. אני חושב שמדובר בכביש שמשתלב לתוך ראש פינה (קצת אחרי שעוברים את חצור הגלילית), מכיוון שזה הכביש היחידי בראש פינה שאני מכיר שניתן לפתח בו מהירות של 74 קמ"ש, וגם כי כבר שמעתי שמועות על מצלמה שם(או שאולי שוטר לזר עליך ולא עצר אותך? יש שם תחנת משטרה קרובה, נח להם)... אני מדבר על הכביש שמוביל לתחנת דלק של YELLOW שאחריה יש מסעדה ותחנת משטרה מצד ימין, ומצד שמאל פונים לסנטר קניות. יש סיכוי שבכביש הזה נסעת?
  4. זה ממש לא בצחוק, ביולוגית, לגברים יש תפיסה מרחבית יותר טובה, ויכולת טכנית גבוהה יותר שמאפשרת שליטה ונהיגה טובים יותר ברכב. בנוגע לתרבות הנהיגה אצל הערבים, מצחיק אותי הדבר הבא שנאמר: וממתי התרבות שמורה נהיגה "מנחיל" לתלמידיו, באמת נשארת במוחם? הרי ידוע שמורי נהיגה מטרתם אינא אלא להעביר את התלמידים טסט, לא ללמד תרבות נהיגה. תרבות נהיגה היא פועל יוצא של [חינוך+ניסיון+הבנה של הכביש וחוקיו] והקשר שלהם ללימוד נהיגה קלוש במקרה הטוב ולא קיים במקרה הרע. ההנחה שלי היא שהחינוך והתרבות הערבית (בארצנו לפחות) מביאה לתוצאות העגומות הנ"ל.
  5. דרך עירונית: 0-20 קמ"ש מעל המותר - 250 ש"ח 21-30 קמ"ש מעל המותר - 750 ש"ח 31 קמ"ש ומעלה - משפט דרך בינעירונית: 0-25 קמ"ש מעל המותר - 250 ש"ח 26-40 קמ"ש מעל המותר - 750 ש"ח 41 קמ"ש ומעלה - משפט
  6. לנהג חדש, זו בהחלט יכולה להיות שלילה! אאל"ט, קצין רשאי לשלול רישיון של נהג חדש, במקרה של אי מתן זכות קדימה (בין אם זה רמזור, תמרור זכות קדימה\עצור\כיכר). נחמד עלק... גם כן שוטר, נחמדות לא מונעת תאונות דרכים, אכיפה כן, וכשנהגים מתפרצים לכיכרות, רצוי שיאכפו את החוק ולא יוותרו בגלל שיש לנהג לשון חלקלקה.
  7. מה שחברי הפורום בעצם מנסים להגיד לך, זה שיש פורום מתאים לשאלות מסוג אלו, ורצוי שתפרט את הדרישות, השימושים והתקציב.
  8. מאור_השודד

    פגע וברח - טרי!

    מעניין מאיפה הוא למד לעשות את זה...
  9. אכן מקום ידוע, הניידת שמממלזת מחכה בירידה מהמחלף לכיוון דרום, ובד"כ כ-500-800 מ' לאחר המחלף מחכה הניידת שעוצרת את הרכבים (אאל"ט)... המקום הזה הוא יהלום בשביל שוטרים כיוון שמדובר בירידה שאוהבים להרביץ בה...
  10. מאור_השודד

    שויץ VS ישראל

    השאלה היא מה מביא את הישראלים להתנהגות זו? הרצון להספיק הכל, כמה שיותר מהר? לא להיות פראייר? חיים תחת לחץ רב יותר מאשר בחו"ל? או שהאם המנטליות הישראלית עוברת בתורשה? כנראה שזה אף פעם לא ישתנה...
  11. אתה רציני? כדי להסתכל בחלון צד אחורי, אתה צריך לסובב את הראש שלך בצורה שאתה מאבד כמעט כל קשר עין עם הכיוון שאליו אתה מתקדם - קדימה! אם רכב שמלפניך יבלום, בדיוק בשניה שבו אתה תסובב את הראש.... :\ יש מראות, שאם מכוונים אותן נכון, לא צריך לסובב את הראש יותר מדי. (יש מצב שזה היה בציניות מה שכתבת?)
  12. נכון, כל השוטרים הם זבל מושחת, ואתה והנהגים שמשפרים את הרכבים טלית שכולה תכלת. או בעברית: תפסיקו לשפוך את כל הרפש והעצבים שלכם על השוטרים, במיוחד כאשר הם מסכנים את חייהם מדי יום, על מנת שתוכלו לשרבט את הקללות והגידופים כלפיהם בפורום, ולהשתמש בסיסמא הלעוסה והשחוקה "כבר הוכח שמהירות לא הורגת".
  13. צריך להשקיע, לקנות GPS (או GPS בפלפון, לא בדיוק מבין בזה), עם תוכנה שמתעדכנת (או שניתן לעדכנה) בנוגע למיקומי מצלמות. זה כבר קיים...
  14. ומה בנוגע לצריכת דלק וביצועים? האם הם לא היו אופטימלים, במידה והיו לתיבה 5 הילוכים? או שהמשוואה לא כזו פשוטה?
  15. ה"ליקוק" (אם זה בכלל היה) חסך לפותח הדיון קנס. בוא נחשוב שניה, אתה שוטר, שעוצר מישהו שלא עצר בתמרור עצור. מה ימשוך אותך יותר לתת לו דו"ח - אם הוא יודה באשמה, בתואנה שהוא לא שם לב לתמרור, או אם הוא ישקר ויגיד שהוא כן עצר?
  16. כי הרכב הזה נמצא בכמות של זבילים אך ורק בגלל יכולות השיווק של היבואן, והיכולת של הישראלי המצוי לראות את אותו רכב על הכביש כל מטר וחצי, ולהסיק מכך שזה רכב טוב, לרוץ ולקנות אותו.
  17. יהיה דווקא קטעים לראות את הפרצוף שלך כשתגלה ששופטים לא בדיוק מתים על כך שאזרחים לוקחים את החוק לידיים שלהם.
  18. זה לא נותן להם זכות לקחת את החוק לידיים. שישלמו.
  19. אני לא מבין, הדוחות ששילמת עליהם היו עם נקודות? צברת או לא צברת 40 נקודות(לפני ה-3 שנים ללא עבירות תנועה)?
  20. ל-yossi7, לא הייתה כל כוונה רעה בהודעתו של mayrun. הצטרפות לקבוצה בפייסבוק תשאיר אותך מעודכן ופעיל יותר בכל הנוגע לארגון הפגנה כזו או אחרת.
  21. אני מאמין כי התגובה של ToMeR הייתה צינית, לאור כל הפרסומים האחרונים בכל הנוגע למהירות ותאונות דרכים.
  22. אין תמרור שמתריע מפני "עקומה" או תמרור "כביש מפותל", וגם אין תמרורים שמציינים שמתקרבים לצומת?
  23. מזעזע, ראיתי בחדשות. עצוב. מה המחדלים בכביש?
  24. כנראה שאתה באמת גר במאדים, כי לא יתכן שהרגע רמזת שלממשלת ישראל יש אינטרס בעידוד תאונות דרכים.
  25. השוטר נכח במשפט? האם צויין כיצד הוא דיבר אליך?
×
×
  • תוכן חדש...