Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שזוכר כתבתי בשבוע שעבר על זה שהרכב נכבה לי לפעמים..

מדובר בפולו 97 גיר רגיל 1,600 , מאפיייני הבעיה שהרכב נכבה באמצע נסיעה, כל פעם שזה קרה לי (בערך 5 פעמים) זה היה כשהרכב היה בנסיעה 30 קמ"ש בערך.. עם מזגן... עד היום לא עשה לי בעיות..

אז ככה, הרכב היה במוסך ביום חמישי, טיפול 10, בין היתר נעשתה חריטת דיסקיות ובלמים חדשים, הרכב נכבה לי שוב ביום שישי.

אני מתחיל לפחד שזה יחמיר אם מישהו יכול לייעץ מה לבדוק אני אשמח.

 

שאלה שניה: מאז שהרכב יצא מהמוסך הוא , איך להגדיר, קופצני כזה, כל בליטה בכביש הכי קטנה הוא קופץ כזה כאילו פיצצו את הגלגלים אויר, מה יכולה להיות הסיבה לדעתכם? זה משהו שלא היה עד היום ועד המוסך והם אומרים שזה לא קשור אליהם..

 

שאלה שלישית: ביום שישי אני בא לפתוח את הרכב, ואין, המפתח זז על ריק בתוך המנעול של הדלת, כאילו משהו השתחרר, נכנסתי מהבגז' בסוף.. כי קניתי את הרכב שגם המנעול הימני באותו מצב בדיוק.. בקיצור עכשיו 2 דלתות לא נפתחות עם מפתח (רק בטלפתיה), אני מחפש מקום מומלץ לתקן את זה שלא יחרטט עלי, עדיף בפתח תקוה או בת ים.. ואם מישהו יוכל לציין לי כמה בערך סכום משוערך לגמרי זה יכול לעלות...

 

אני יודע שכתבתי הרבה, מקוה שלא אצטרך לכתוב כאן יותר. הרכב היה מצויין נסעתי איתו 9 חודשים ולא ביקרתי בחיים במוסך, עכשיו נהיה צירוף מקרים כזה.. מקוה שזה לא מסמן לי לגבי ההמשכיות שלו..

 

שיהיה לכולם בוקר טוב ואשמח לתשובתכם מאוד..

  • ספונסר פורום
פורסם

התיקון של הצילינדר בדלת צריך לעלות כ 250-300 שח לפני

מעמ ,במוסכים מומחים לרכב הזה ניתן לבצע את זה על המקום .

 

לעיניין כיבוי הרכב ,האם ניסו לנקות את המצערת של המנוע ?

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

היי,

לגבי הכיבוי לא יודע מה הם בדקו אבל הוא אמר שלא מצא את הבעיה..

לא יודע אם הוא חפר כזה עמוק כי זה היה רק במסגרת הטיפול אבל אם תוכל לפרט מה בדרך כלל מאפייני התקלה במצערת מנוע לא נקיה

 

 

בקשר לנעילה המרכזית, אם היה לי שלט זה היה מצויין..

קניתי את הרכב אחרי שהנעילה מרכזית מתה ואין לי שלט

פורסם

לגבי פאר אהיה אצלו אחר הצהריים [אני עובד מטר ממנו]

תודה על ההמלצה

 

 

ו, רון, כמה יעלה לי לבדוק את הענין הזה בדיקה נטו? אם בכלל, כי אםן זה משהו יקר לא בטוח שארצה לתקן אולי אעדיף למכור

 

תודה

  • ספונסר פורום
פורסם

אצלנו במוסך כעיקרון לא מחייבים עבור בדיקה והצעת מחיר,

זה יכול להיות עיניין של חיבור סורק ,מחיקת תקלות או אפילו הרמה על הליפט.

אם הבדיקה דורשת השקעת זמן מיוחדת ,מיידעים את הלקוח

ומסכמים על מחיר הבדיקה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...