Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיפה - אילת - חיפה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי - אתמול חזרתי מ"מבצע עבדה 2", קרי נסיעה משפחתית לאילת וחזרה לחיפה. עבר בקלות חוץ מהמטורפים שעוקפים בכביש הערבה 3-4 מכוניות ועל קו לבן (!) ומאלצים את הרכבים מהצד השני לרדת לשוליים. פשוט לא להאמין.

 

מצד שני הופתעתי לטובה - הנסיעה בטוסון היתה שקטה ונוחה מאוד, לא חסרות רזרבות כוח לעקיפה (אחת אחת, לא על קו לבן...). הכי מדהים - 440 ק"מ לשם, על כביש החוף, כביש 6 ודרך מצפה רמון - מהירות עד 120 קמ"ש, וממוצע צריכה של 1:11 בדיוק!!! בחזרה כבר נסעתי דרך כביש הערבה, הרבה האצות ובלימות בגלל "מר ישראלי", עצירה משפחתית לביקור באיזור המרכז ושעה בפקקים ליד נתניה - ממוצע של 1:9.5. חשבתי על 1:8 לכל היותר.

 

מיקי

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

לפני כחודש עשיתי את הדרך מחיפה לאילת וחזרה. עברתי בכביש הערבה קצת לפני שהשוטר נהרג שם בתאונה=/

 

בכל אופן עם המאליבו מנוע 3100 צריכת הדלק הייתה 1:14 ויכלה להיות אף יותר טובה - אם לא הייתי מבצע עצירה באשדוד לשעתיים של סיבובים בעיר אצל מכרים. כמובן שלא הרגשתי חוסר כוח בעקיפות:wink:

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

ניתקת 2 צילינדרים?

1:14 לרכב שכזה זו צריכה מעולה! לא הייתה מביישת כמה סופר מיני...

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

כנראה שלנסיעה כזאת התכוונו כשאמרו לי ב-UMI שהוא עושה ממוצע 10. לנו הוא עושה 8 ביום טוב.

חוץ מאילת, כמה עושה לך בדרך כלל ?

פורסם

UMI הם הייבואנים של יונדאי?

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

haimy, חוץ מאילת היא עושה בתוך העיר חיפה עם כל העליות 1 ל 8/7 תלוי כמה קיקים עשיתי.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

ג'יפון קוריאני חמוד:

לפותח השרשור מדובר בדגם דיזל או בנזין של טוסון?

ולבעל מאליבו 3100 באמת הצריכה שלך בכביש הערבה הייתה 1:14? אם ככה אני מוריד את הכובע בפני GM לא ציפיתי ממכונית עם מנוע 3.1 שתוכננה לפני עשור,קצת לפני שהירוקים התחילו להשתגע ועוד הדלק בארה"ב עלה מחירי רצפה לעשות כזה נתון צריכה יפה.

Pic_1Tucson.jpg

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

לא מפתיע בכלל הצריכה המרשימה, מנוע 3100 שבנוי בדיוק לנסיעות כאלו ! הוא משייט על 1800-2000 טורים ולכן הוא לא מתאמץ ולא צורך הרבה דלק

פורסם

אני נוסעת פעמיים בחודש אילת כפר סבא אם קיה קרניבל 2006

מהירות ממוצאת של 110 קמ"ש

375 ק"מ המרחק

צריכה בדרך כלל 1:11 ק"מ

הרכב בדרך כלל עמוס

פעם אחת אם רכב ריק עשיתי על מיכל אחד הלוך חזור מי אילת לתל אביב וחזור לאילת סה"כ 720 ק"מ על מיכל

פורסם
סליחה על הבורות אבל מה זה טוסון ?

 

סוג של סופר-ג'יפ (כלומר ג'יפ שנוסעים איתו לסופר).

ג'יפון קוריאני של יונדאי, שלנצח נועד לענוד חלונות כהים ולחנות על מדרכות מול בתי הקפה, תוך התחשבות מינימאלית בסובבים, ותוך מחשבה של בעליו שהוא נראה כמו X5 ומוסיף 5 ס"מ (לאורך או להיקף, תלוי במין הנהג). בנוסף, הרכב כמובן מהווה מפגע סביבתי, מסתיר לנהגים האחרים את התנועה וכו', כמו כל סופר-ג'יפ אחר.

לפני מספר חודשים הוזילו והפשיטו אותו, וכך דחסו אותו לקבוצת ליסינג של דרג מנהלי הביניים (הקבוצה של ה- B4 וכו') - ועכשיו גם הם מרגישים גברים אמיתיים.

 

הסתייגות אחת: מי שקונה כזה רכב כי הוא באמת יורד איתו לשטח - האמור לעיל לא מתייחס אליו על פי רוב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אתה יכול להרגע, לאור יכולת השטח המוגבלת מאוד של הטוסון, כמות האנשים שבאמת יורדת איתו לשטח אפסית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
סוג של סופר-ג'יפ (כלומר ג'יפ שנוסעים איתו לסופר).

ג'יפון קוריאני של יונדאי, שלנצח נועד לענוד חלונות כהים ולחנות על מדרכות מול בתי הקפה, תוך התחשבות מינימאלית בסובבים, ותוך מחשבה של בעליו שהוא נראה כמו X5 ומוסיף 5 ס"מ (לאורך או להיקף, תלוי במין הנהג). בנוסף, הרכב כמובן מהווה מפגע סביבתי, מסתיר לנהגים האחרים את התנועה וכו', כמו כל סופר-ג'יפ אחר.

לפני מספר חודשים הוזילו והפשיטו אותו, וכך דחסו אותו לקבוצת ליסינג של דרג מנהלי הביניים (הקבוצה של ה- B4 וכו') - ועכשיו גם הם מרגישים גברים אמיתיים.

 

הסתייגות אחת: מי שקונה כזה רכב כי הוא באמת יורד איתו לשטח - האמור לעיל לא מתייחס אליו על פי רוב.

 

אתה מתייחס בזאת לקבוצה ריקה. טוסון לא יורד לשטח. טוסון יורד לשביל שאליו יורדת גם גטס. יכולת השטח של המכוניות הנ"ל זהה.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם
בכל אופן עם המאליבו מנוע 3100 צריכת הדלק הייתה 1:14 ויכלה להיות אף יותר טובה

אבל לא אמרו לך שחניה עולה 10 שקל

לא התשלום לחניון אלא הנסיעה בחניה עצמה :wink:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...