Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחיל בלהרים את התריס. ותבדוק שהשלבים מאוזנים ולא נוגעים בצדדים. זה גורם להתנגדות גדולה מעוד. ולקושי בהרמה.

אחרי זה ספר WD40 / זז קל / גריז, ואז למרוח / להתיז על הקצוות של התריס

וכמובן על הציר המרכזי להתיז זז קל. (בפינות) ועל המערכת קפיצים/ גלגלות של החבל (לא על החבל עצמו. כי הוא יהיה לך מלא שמן!)

 

 

רוב הסיכויים שכל זה יעזרו מעוד בקושי ההרמה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תתחיל בלהרים את התריס. ותבדוק שהשלבים מאוזנים ולא נוגעים בצדדים. זה גורם להתנגדות גדולה מעוד. ולקושי בהרמה.

אחרי זה ספר WD40 / זז קל / גריז, ואז למרוח / להתיז על הקצוות של התריס

וכמובן על הציר המרכזי להתיז זז קל. (בפינות) ועל המערכת קפיצים/ גלגלות של החבל (לא על החבל עצמו. כי הוא יהיה לך מלא שמן!)

רוב הסיכויים שכל זה יעזרו מעוד בקושי ההרמה.

שמתי זז-קל (לא WD40 ולא כל מיני חארטות אחרות) על כל מערך הציר המרכזי כולל איזור גלגול החבל (אבל לא על החבל). זה לא מי-יודע-מה עזר. אנסה לשים גם על הקצוות של תריס.

 

בכל מקרה בשלב ראשון אני רוצה להחליף את החבל, כי כרגע הוא מורכב מ-2 חתיכות וכתוצאה מכך יש חיבור עבה באמצע שלא מאפשר לגלגל את החבל המלואו לכיוון סגירה. להערכתי לא מדובר בפעולה מורכבת כי למיטב ידיעתי אין שם שום מערך קפיצים, רק גג"שים עם חבל.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

חייב להיות קפיץ כל שהוא. לאיסוף החבל.

או בתוך התריס או בחלק התחתון בתוך הקיר. איפה שהחבל נכנס.

 

אבל תווודה שאין שלבים חורגים לצדדים. ושימון של הצדדים לתנועה חלקה יותר של השלבים בתוך המסילה.

 

דרך בדיקה למיקום הקושי.

צריך 2 אנשים.

אחד מחזיק את התריס החצי גובה. ומרים / מוריד ביחד עם השני.

והשני משחק עם החבל.

עם זה הולך בקלות. הבעיה היא השלבים.

עם לא אז יש לך בעיות במיסבים של הציר המרכזי או הצירים של המערכת של החבל.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מדובר במערכת ללא חלק תחתון ש"אוסף" את החבל.

אין קפיץ במערכת.

בדקתי התנגדות של התריס משני הצדדים, התריס זז בחופשיות וללא כל קושי.

 

מאחר ושמר עצבן אותי - הלכתי ופירקתי את התריס, סידרתי את החבל, פתחתי את המנגנון וגירזתי אותי + גירזתי את המייסב ממול.

החזרתי הכל חזרה ועכשיו העסק עובד ה-ר-ב-ה יותר טוב !! :-)

מדדתי את אורך הציר (2,31 מ') ועכשיו נתחיל לחפש מנוע מתאים ולהסב את המערכת. מסתבר שזה הרבה יותר פשוט ממה שחשבתי שזה...

 

אפרופו מנוע חשמלי, שמר, לא מצאתי שמנועים חשמליים מגיעים לפי מידה - לפי מה שמצאתי ברשת, המנועים מגיעים במידה סטנדרטית של 45-50 ס"מ והם ככל הנראה מתחברים, באיזושהי דרך, לציר הקיים.

 

הנה כמה תמונות מהיום...

 

איציק

WIN1.jpg

Win2.jpg

win3.jpg

win4.jpg

win5.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אחרי שטרחת לצלם (אל תרתח, אדון עזריאל), אני מבין שהציר זהה, כנראה שהמנוע נכנס לתוכו.

מחכה לתגובה על הטרייד אין. תשווה או תעלה.


×
×
  • תוכן חדש...