Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי ה"ניצרה" הזאת בתריסים חשמליים, לא יותר פשוט כאשר יוצאים מהבית לסגור את התריס עד הסוף ולהשאיר את המתג החשמלי לחוץ לכיוון למטה?!

ככה שאם מישהו ינסה להרים את התריס הוא ירד שוב למטה כי המתג נשאר לחוץ.

 

לא כך הדבר?!

Toyota Yaris TS

 

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1. המנוע כבר בסוף מהלכו, הוא אינו פעיל גם אם הכפתור לחוץ. פריצת תריס מתבצעת באופן פיזי (הרמת התריס תוך קריעת הרצועות שבתמונות) ולא כנגד המנוע.

הניצרה (גם זו שבלינק וגם פטנט אחר שעשוי פלסטיק (לצערי הוא לא עובד, כי הפלסטיק נשבר די מהר)) מונעת את עצם ההרמה של התריס כלפי מעלה. אפשר להתגבר גם על זה, כמו על כל מערכת מיגון, אבל כאן נדרשים כלים כבדים יחסית, לעומת לום או משהו מקביל שמספיקים להרמת תריס לא נעול.

2. לא בכל בית יש מפסק שנשאר לחוץ. יש בתים בהם כל התריסים קשורים לכפתור אחד (דרך קונטקטור, אבל זה לא העניין) להורדה ו/או להעלאה של כולם (למען הנוחות ונגד שיכחת תריס פתוח). במקרה כזה לא ניתן לשים כפתור קבוע, כי תהיה בעייה של מתחים מנוגדים למנוע התריס.

3. במקרה של הפסקת חשמל (אפשר גם ליזום אחת כזו, אם אתה גנב מקצועי) ההגנה לא תופסת.

פורסם

בדקתי זאת ואתה אכן צודק, הורדתי את התריס ובאמת אפשר להרים אותו

תמיד חשבתי שאם אשאיר את המתג למטה אי אפשר להרים את התריס.

 

בהחלט אשקול להוסיף את הניצרה הזאת, זה לא עסק זול כ"כ אם רוצים לשים את זה בכל החלונות בבית.

Toyota Yaris TS

 

פורסם

יש פתרון נוסף

 

יש תריסים מיוחדים שמגיעים עם ווים בצדדים והם נכנסים לקיר ולא נותנים ללהרים את התריס.

מתקינים את השלב הזה בחלק התחתון של התריס. וכך בעצם אי אפשר להרים את התריס ידנית. וחייבים ממש הרבה הרבה כוח.

או מכשיר לחתוך השלב התחתון שמחובר לקיר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

נכון, אבל הבעייה היא שאם תרים את התריס באמצעות המנוע, בלי לשחרר את אותם מנעולים/ווים - תעקם את הווים / תריס / תקרע את רצועות ההרמה, או אפילו תשרוף את המנוע.

 

אם הניצרה הזו עובדת כמובטח - זה ה-פתרון. כפי שציינתי, היה לי פעם משהו דומה לזה מבחינת הרעיון (מתלה שגם נועל), רק שהוא היה עשוי פלסטיק ונטה להישבר כל כמה חודשים, עד שהעפתי אותו לאלף אלפי עזאזל.

פורסם

אפרופו תריסים;

יש אצלנו בבית (בסלון ובחדרים) תריסי גלילה. בסלון מדובר בתריס גלילה שמחולק ל-2 חלקים שווים (ימין ושמאלי). אורך כל חלק הוא 1,20 מ'.

ראיתי שברמת העיקרון בשביל להפוך אותם לחשמליים צריך לקנות מנוע (בצורת גליל) חשמלי ולחברו במקום המוט הנוכחי שעובד ע"י חבל אומלל שבקושי ניתן להזיז אותו (למרות ששימנתי את הצירים).

העניין נראה לי יחסית פשוט וניתן להסבה עצמית. השאלה היא האם מישהו עשה כזה דבר בעצמו - ומה לגבי החיבורים של המנוע (סביר להניח שמדובר במנוע DC לא ?).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אפשר, המנוע מוזן AC (סביר להניח שהמנוע עצמו DC, כדי לאפשר הפיכת כיוון, אבל לך אין מה להתעסק עם זה - נותנים לו 220V). יישארו לך שני חורים מכוערים בכיסוי של התריס, אבל כל עוד אתה בבית, אף אחד לא יתרגש מכיעור כ"כ קטן :-D.

פורסם

איזה חורים ?

החוט שיוצא ונכנס למנגנון הרמה של התריס הוא עליון בלבד - וגם ככה יש וילון שמסתיר אותו.

השאלה היא האם העניין הוא בר ביצוע או לא ? ואיך המנוע עצמו מתחבר למוט עליו יושב התריס כיום ? (או שמה המנוע עצמו מגיע עם מוט ארוך שצריך לקצר אותו לפי המידה בתריס).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

טוב טוב, אל תרתח אדון עזריאל :lol:

 

ואם כבר בתריסי גלילה עסקינן, האם יש דרך לשפר (כרגע) את מצבו של תריס גלילה שקשה מאוד להוריד\להעלות אותו ?

ניסיתי לשמן את הצירים היטב אך ללא הואיל.

מדובר בגלילה עם חבל משיכה נטול קפיץ. הבנתי שבשביל להחליף את החבל ישנם סוגים של תריסים שצריך להרים אותם עד למעלה ואז לבצע החלפה של החבל (בעיקר אלו עם המנגנון הקפיצי) ויש כאלה שאפשר (לא בהכרח) להוריד אותם עד למטה ואז לבצע החלפה של החבל כולל ליפוף מחדש של החבל על המנגנון.

נתקלת בכזה דבר ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

נתקלתי, קיבלתי את הבומבה ישר לעין והיא התנפחה, אז עזבתי.

לא יודע איך זה עובד, תמונה תעזור.

לחילופין, אפשר לעשות טרייד אין - יום אחרי שתבוא אליי בעניין ה-AL4, אתייצב אצלך בעניין התריס :p


×
×
  • תוכן חדש...