Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי בעלים של אומגה 97 במשך 4 שנים.

אני מכיר היטב את היתרונות (איכות נסיעה, נוחות, פינוקים ,מרווח)

ואת החסרונות (עלות אחזקה - UMI, ירידת ערך)

 

ולמרות זאת אני שוקל בחיוב רכישת אומגה שתהיה במצב טוב.

אז מצאתי, יד ראשונה 2002 אם כל התוספות.

מחיר מחירון 45 אש"ח

על היד צריך להוסיף 2%, ועל הקילומטרז (198K) להוריד 10%.

בדקתי את הרכב ויזואלית וניירת (לפי ההמלצות בפורום) ובהחלט הרכב שמור ומתוחזק ולמרבה הפלא הכל עובד (מי שמכיר אומגה, יודע שיש לא מעט מערכות).

העניין הוא שהמוכר (שמן הסתם קנה את הרכב כחדש בכ200 אש"ח ומעלה) לא מוכן לפעול ע"פ המחירון, ולא מוכן להוריד מתחת ל 45 אש"ח.

מדובר על 3,600 שקל ובלי להתחשב בסחירות רכבי UMI.

האם מומלץ בכל זאת להמשיך לבדיקה?

האם כדאי לרכוש רכב במחיר הגבוה מהמחירון?

ניסיתי לא מעט לשכנע את הבחור כולל:

1. "לדבר אל הלב שלו"

2. להראות לו שרכב כנ"ל מאבד 1000 ש"ח כל חודש

3. להזכיר לו שרכבי UMI נמכרים מתחת למחירון

הבעיה שהבחור בונקר.

עזרתכם תתקבל בברכה

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם

ממליץ לך לרדת מזה.

 

קודם כל הרבה אנשים חושבים שיד ראשונה זה "וואו!" וזה לא בהכרח כך.

 

אני הייתי מעדיף אולי רכב יד שנייה, אבל שיהיה עם חצי או רבע מהקילומטרז'.

 

אם אתה חייב ספציפית את הרכב הזה, אז פשוט תמתין, הוא לא ימכור אותו בקרוב, גם אם הוא יוריד אותו לחצי מהמחיר.

בינתיים תחפש רכבים אחרים.

פורסם

200 אלף קילומטר?

הרכב שווה הרבה פחות מ45 אלף שקלים, ולא ציינת איזה מנוע יש לה.

תנסה לשכנע אותו שהמחיר לשה רכב הזה יחסית ברצפה או לחפש אקזמפלר אחר (יד שניה אפילו) עם קילומטראז' יותר נמוך.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

תן לו "להתבשל" עוד לפחות חצי שנה, או עד הטסט הקרוב, או עד מועד חידוש הביטוחים.

הרכב יימכר בהרבה פחות מה 45.0 התיאורטיים שהוא מבקש.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

קודם כל תודה לכל המשיבים

מדובר במנוע בנזין 2.6 ליטר, דגם אקסלוסיב כולל עור, זכרון מושבים, חימום מראות וגג שמש.

טסט הוא עבר בתחילת החודש (1,400 ש"ח דרך אגב).

האם להתקשר אליו? או לתת לו "להתבשל"?

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם
ממליץ לך לרדת מזה.

 

קודם כל הרבה אנשים חושבים שיד ראשונה זה "וואו!" וזה לא בהכרח כך.

 

אני הייתי מעדיף אולי רכב יד שנייה, אבל שיהיה עם חצי או רבע מהקילומטרז'.

 

אם אתה חייב ספציפית את הרכב הזה, אז פשוט תמתין, הוא לא ימכור אותו בקרוב, גם אם הוא יוריד אותו לחצי מהמחיר.

בינתיים תחפש רכבים אחרים.

 

אני בדעתך !!!אין למוכר סיכוי למכור את הרכב.אנשים היום מחפשים פרנסה ולא הרפתקאות.זו ללא ספק הרפתקאה,ענין של ימים שהוא חוזר אליך...באחריות.

 

המחיר שאתה מציע לו גבוה מאוד,תתעשת !

פורסם
200 אלף קילומטר?

הרכב שווה הרבה פחות מ45 אלף שקלים, ולא ציינת איזה מנוע יש לה.

תנסה לשכנע אותו שהמחיר לשה רכב הזה יחסית ברצפה או לחפש אקזמפלר אחר (יד שניה אפילו) עם קילומטראז' יותר נמוך.

 

כבר לא משנה המנוע המחיר שהוא מציע למוכר גבוה מעל ומעבר לכל דמיון.הרכב הזה זה מוקש אמיתי.

פורסם

תרים אליו טלפון בלי להתבייש. תאמר לו שהמקסימום שאתה מוכן לשלם על האוטו הוא 30,000 שקלים. אתה מבין שהוא מצפה לקבל יותר, אבל ב 45,000 שקלים אתה קונה היום רכב 2006/7 מליסינג עם אחריות. אם הוא רוצה להתקדם איתך על בסיס של 30.0K אתה תשמח. אם לא, אז אתה מאחל לו הצלחה.

תשמור את הטלפון שלו, ולינק למודעה שפירסם (אם היא באינטרנט) ואחת לחודש תרים אליו טלפון. כמעט בטוח שאתה המתעניין היחיד ברכב הספציפי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
תרים אליו טלפון בלי להתבייש. תאמר לו שהמקסימום שאתה מוכן לשלם על האוטו הוא 30,000 שקלים. אתה מבין שהוא מצפה לקבל יותר, אבל ב 45,000 שקלים אתה קונה היום רכב 2006/7 מליסינג עם אחריות. אם הוא רוצה להתקדם איתך על בסיס של 30.0K אתה תשמח. אם לא, אז אתה מאחל לו הצלחה.

תשמור את הטלפון שלו, ולינק למודעה שפירסם (אם היא באינטרנט) ואחת לחודש תרים אליו טלפון. כמעט בטוח שאתה המתעניין היחיד ברכב הספציפי.

 

דבר נוסף

הרכב הזה אינו בנוי לנסיעות עירוניות

הוא מעולה על האוטווואנים בגרמניה שם הוא מלך

פורסם

תן למכור להתייבש קצת, השוק של הרכב הזה במצב על הפנים. עוד חודש חודשיים תתקשר אליו ותראה איך הוא יסכים לרדת למחיר הזה.

לאחרונה מתקשרים אליי הרבה אנשים להתייעץ לגבי האומגה, הנה 2 עסקאות שעדיין לא נסגרו אבל התמורה פה פשוט מטורפת ביחס למחיר:

1) אומגה 3200 סמ"ק שנת 2001 יד שניה, המוכר דורש 41K ש"ח, הסכים בטלפון לרדת ל-30K ש"ח לפני בדיקה וכו'.

2) אומגה 3000 סמ"ק שנת 1999 יד שלישית, 25K ש"ח ומוכן עוד לרדת.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

גם אני נתקלתי בכאלה, קניתי את הרכב בXXXX כסף, ופעם גם היית צעיר יותר, עכשיו מה?!

בלי קשר לק"מ ובלי קשר ליד ,גם אם האוטו היה עם 90.000 ק"מ יכמו שאמרו לך פה יותר מ30,000 שקל הוא לא שווה,

לרכב "רגיל" היום גם הבודדים שמתקשרים בסוף באים 10% באמת לראות את הרכב,

השוק של הרכב הזה מתתתתתתתתת, תן לו חודש חודשיים להתרקב עם הרכב ואז תתקשר,

פורסם

אביב,

תבדוק את המקלדת שלך, יש מצב שנתקע לך גרגר חול מתחת למקש ה- ת.

 

לגולש,

אם האוטו היה עם ק"מ סביר כגון 100K עוד הייתי חושב על זה, אבל עם 200K זה ממש מגוחך.

תן לו אסימון..שיתקשר אליך שהוא מתעשת.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

×
×
  • תוכן חדש...