Jump to content

ניק שרוצה ללמוד

  • הודעות

    10
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ניק שרוצה ללמוד

  1. דבר נוסף הרכב הזה אינו בנוי לנסיעות עירוניות הוא מעולה על האוטווואנים בגרמניה שם הוא מלך
  2. כבר לא משנה המנוע המחיר שהוא מציע למוכר גבוה מעל ומעבר לכל דמיון.הרכב הזה זה מוקש אמיתי.
  3. אני בדעתך !!!אין למוכר סיכוי למכור את הרכב.אנשים היום מחפשים פרנסה ולא הרפתקאות.זו ללא ספק הרפתקאה,ענין של ימים שהוא חוזר אליך...באחריות. המחיר שאתה מציע לו גבוה מאוד,תתעשת !
  4. בודאי יש לי הרגשה שבנסיעה איטית בעיר עם מזגן למנוע חם מידי
  5. למרות המורכבות אני סקרן לדעת
  6. לא אוטומטי,אין החלפת חום עם נוזל הדראולי של הטרנסמישן. אופל אסקונה עם גיר בצינון עצמי.אוטומטי. מוען להתפשר על רדיאטור בתוספת שורת עומק,ללא החלפת מאוורר. מי יכול לייצר לי? מאיזה סוג אמבטיות?נחושת או פלסטיק ? תודה למסבירים
  7. ברצוני להגדיל את מספר שורות העומק ברדיאטור השאלה היא...יש מישהו שמייצר רדיאטור לפי מידה ? אם כן אשמח לקבל מספר יצרנים בגוש דן מנועי מאוורר לרדיאטור,לא למזגן,...ברצוני להגדיל תפוקה יש ספק שמתמחה במנועים אלו? אשמח לקבל שם ,או כמה שמות. תודה
×
×
  • תוכן חדש...