Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא קניתי בשביל המתנות אלו תוספות שרציתי ברכב גם אם הייתי קונה חדש, יכולתי לא לבחור בכל זה ולקבל מחיר עוד נמוך בהרבה, נתנו לי הנחה 50% על מגנזיום ו 20% על שאר האבזירים , אבל אני בחרתי וזה משרציתי יכלתי לקחת רק קודנית ב 200 ש"ח וזהו אבל אני הרכרבתי לעצמי את התוספות .

 

נשאר רק לבן עם ריפוד בהיר, כל השאר ריפוד שחור בפנים !

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה אתה מתכוון שאתה אומר פנים הרכב, האם לצבע חיצוני או פנימי?

 

לא ברור לי למה אתה מתיחס לעניין הזה?

 

אשמח אם תוכל לפרט!

 

תודה

פורסם
אני לא יודע איפה אתה גר?

 

אבל אני גר בת"א ובכרך הגדול לא רואים את הסיד ואם זה אי אפשר להתווכח

 

תיכף תגיד לי שאם אתה עוצם את העיניים אז אף אחד לא יכול לראות אותך.

מי שמבסס את הקניות שלו רק על פי מה שאנשים אחרים קונים הוא בנאדם משעמם מאוד. חוצמזה שהרציונל שלך מטופש - סיד היא מכונית חדשה יחסית וכמובן שעדיין לא נמכרו הרבה מכוניות. ה-i30 ותיקה יותר ולכן רואים יותר ממנה. פשוט וקל. קיה גם לא תפשוט את הרגל כל כך מהר, אל תגזים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

פותח השרשור, מוזר לי שאתה לא רואה סיד על הכביש. גם אני גר בת"א ואני רואה לא מעט.

הפחד שלך לגבי מימוש האחריות מצחיק מכמה סיבות:

א. קיה ממש לא קרובה לפשוט את הרגל. היא חברה מאוד מצליחה והסיד מאוד מצליחה באירופה:

ב. חברת קיה שייכת ליונדאי. במידה וקיה תפשוט איכשהו את הרגל ויונדאי תחליט לסגור אותה, היא בטוח תכבד את האחריות.


emotion of motion

פורסם
פותח השרשור, מוזר לי שאתה לא רואה סיד על הכביש. גם אני גר בת"א ואני רואה לא מעט.

הפחד שלך לגבי מימוש האחריות מצחיק מכמה סיבות:

א. קיה ממש לא קרובה לפשוט את הרגל. היא חברה מאוד מצליחה והסיד מאוד מצליחה באירופה:

 

ב. חברת קיה שייכת ליונדאי. במידה וקיה תפשוט איכשהו את הרגל ויונדאי תחליט לסגור אותה, היא בטוח תכבד את האחריות.

 

 

 

אני לא רואה קיה סיד וזהו אתה רואה יופי, אין קשר בין יונדאי וקיה בארץ זה יבואנים שונים שלא משתפים פעולה כלל, הספק בחו"ל אותו ספק . עובדה שהם מתחרים אחד בשני .

יש טבלת מכירות שמדברת בעד עצמה http://www.vehiclesnet.org.il/stat/1238998830.pdf

תראה כמה רכבים מתחילת השנה נמכרו על כל הדגמים , נכון שהיבואן של קיה הוחלף ונעשה נסיון לשפר אבל עדיין זה קשה לאנשים לעיכול . הסיד אחלה אוטו אין לי טענות אילו וברור לי שהוא מצליח באירופה. אני העדפתי את הטידה בשל האמינות של ניסאן , והזדמנות במחיר .

אני לא מבין במכניות כלל ולכן הסתמכתי על דעתם של חברים ומשפחה שרובם נהגים כל היום על הכביש ועזרו לי לקבל החלטה אני מקווה שנכונה .

פורסם

אתה מוכן להפסיק כבר להתייחס לטבלת המכירות או לכמה אתה רואה את המכונית על הכביש? גם אם הסטטיסטיקה לא הייתה משקרת זה היה מטופש, אבל בלינק שהבאת בכלל לא כתוב כמה מכוניות מכל דגם נמכרו. להזכירך ליונדאי יש גם את הגטס והאקסנט, מלכות הליסינג, וזו אחת הסיבות שיש לה 4000+ מכירות בשלושה חודשים. לקיה יש רק את הסיד (השאר באמת לא שוות התייחסות) ולכן המכירות שלה נמוכות יותר. ההשוואה הנכונה לעשות היא בין סיד ל-i30, אבל גם זה חסר משמעות כי עמישראל בטוח לא יודע לקבוע מה הכי טוב בשבילו (במיוחד כשאת המכונית שלו הוא מקבל מליסינג, ברוב המקרים).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מאוד ישראלי לבחור אוטו על סמך המתנות שאתה מקבל.

אז יש לך את ה"אחות הקטנה" מבין השלושה, תתחדש.

לטעמי היא מכוערת להפליא אבל נהנית מייתרון משמעותי - פנים הרכב בהיר, וזה דבר שעבורי הוא כמו חלון גג או עוד 20 כ"ס למנוע.

עד שלא נוסעים תקופה ברכב עם פנים בהיר ולא שחור \אפור \ קודר לא מבינים איזה הבדל זה עושה בהנאה מהשימוש ברכב.

אז לא ברורה לי ההסתייגות מהקיה סיד [עד כדי כך היית בדיסוננס שהיית צריך לקרוא לחברים שיגידו לך שהיא מכוערת?] או ההעדפה של הI30 [שזה פרקטיקלי אותו כלי רכב רק עם סמל שונה ופחות שנות אחריות] אבל בכל מקרה -

תתחדש ותחזור לכתוב התרשמות אובייקטיבית בעוד כמה חודשים - יהיה מענין לקרוא

 

 

רון.

חחח אתה שם באותה שורה 20 כ"ס או חלון בגג?

חלון בגג זה סתם שטויות ובארץ בכלל לא שימושי .

20 כ"ס לעומת זאת תמיד שימושיים! :D

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

בחיי שלא הבנתי את מטרת השרשור. מה יש להתפאר או לפרסם איך נבחרה המכונית הכי מכוערת והכי פחות טובה, על פניו, מבין 3 מועמדות, עקב לחץ חברתי בלתי מבוסס. במה זה משרת את הציבור ואת באי הפורום?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תתחדש , אני לא חושב שבחרת את הרכב מהשיקולים הנכונים, אבל אם הבחירה היתה אמוציונלית ולא מבוססת על הנחה כזו או אחרת או על מה יש לשכן כזה או אחר, אז כנראה שבחרת את הבחירה הנכונה בשבילך וזה מה שהכי חשוב.

 

דווקא מתחילים לראות קאיות סיד.

לעומת זאת, ממוצע הגילאים של בעלי הטידה נושק ל80.... :) שלא לדבר על כך שבקושי רואים כאלה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני ראיתי אתמול טידה - סימן שזה אוטו מעולה!

 

אגב, היא דווקא לא הפחות טובה מבין השלוש, תתפלא אבל אם מביטים מעבר לכיעור מגלים מכונית לא רעה בכלל...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני דווקא מוכן לסבול רכבים מכוערים, STI או איבו, למשל, מכוערות ביותר אבל they back their shit up, אם אפשר לומר. אבל אני נהנה יותר לעמוד ליד אחת כזאת (טידה) ולהשתעשע במחשבה שאני מעמיד את הסדאן הכי יפה (156 ולא, אני לא משוחד בכלל :lol:) מול הסדאן הכי מכוערת. מכל מקום, אני מוכן לקבל שהיא מכונית לא רעה (אם כי לא נהגתי, ולכן גם סייגתי כשהגבתי מקודם), אבל מה שהיא מציעה, עבורי, לא יוכל לחפות על הטראומה הויזואלית. בערך כמו הסוזוקי ליאנה, שגם היא, לפחות לפי עדות אנשים שהייתה להם ואני סומך על האבחנה המוטורית שלהם, לא באמת רכב רע.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אני דווקא מוכן לסבול רכבים מכוערים, STI או איבו, למשל, מכוערות ביותר אבל they back their shit up, אם אפשר לומר. אבל אני נהנה יותר לעמוד ליד אחת כזאת (טידה) ולהשתעשע במחשבה שאני מעמיד את הסדאן הכי יפה (156 ולא, אני לא משוחד בכלל :lol:) מול הסדאן הכי מכוערת. מכל מקום, אני מוכן לקבל שהיא מכונית לא רעה (אם כי לא נהגתי, ולכן גם סייגתי כשהגבתי מקודם), אבל מה שהיא מציעה, עבורי, לא יוכל לחפות על הטראומה הויזואלית. בערך כמו הסוזוקי ליאנה, שגם היא, לפחות לפי עדות אנשים שהייתה להם ואני סומך על האבחנה המוטורית שלהם, לא באמת רכב רע.

 

למרות שאני חוזר על דברים שאמרתי, מילא אם היית קונה אותה כי היא מדהימה מבחינה דינמית ואתה מוכן להתפשר על עיצוב - היא לא, מילא היית קונה כי התאהבת ברכב ואתה רוצה רק כזאת ומוכן להתפשר על ביצועים מעט פחות טובים - גם לא,

אותי מרגיז (ותרשה לי כעמית לפורום - לקחתי את זה קשה:lol:) שמצאת רכב שאתה אוהב מאד,שאינו נופל באמינות ובביצועים מהניסן, הוצאת כ"כ הרבה כסף, ולפי מה? לפי הדעה של החמישה היחידים בארץ שחושבים שהיא טובה או יפה מהיונדאי?

מי הולך לנהוג בה, אתה או הם? החברים שלך מבינים גדולים ברכבים? תסלח לי, רק לפי ההערה שנתנו לך לגבי הספק עם האחריות , לא הייתי נותן להם לעזור לי בבחירת קורקינט!

השיקול היחיד שאולי עומד פה זה ההנחה שנתנו לך, אם זה שווה לך או לא זה שיקול שלך.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

eransh1, אתה קצת קצת מתפרץ לדלת פתוחה. או יוצא באין כניסה... לא אני פותח השרשור, לא אני קניתי טידה, אתה יודע...:roll::wink:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

למרות כל שנאמר בפורום הזמנתי טידה ויזה במבצע "חבר". מכוון שזאת חבילה חבל"ז!! הצ'בק אפור/שחור כולל הכל:6 כריות אויר!ESP,גלגלי מגנזיום,מרימי חלונות,קודן,GPS,חיישני רוורס,ורישוי. בכ110K


×
×
  • תוכן חדש...