לעיתים מנורה כתומה גיר (auto) מהבהבת ונכבת ללא בעיה בנסיעה, ולפעמים מהבהבת ואח"כ נדלקת קבוע ואז הגיר עובר להילוך שלישי (מוד חירום). בזמנו טיפלו במחבר של חיישן הסיבובים. האם יתכן שזו הסיבה לתקלה? בחיבור לסורק לא נמצאה בעיה..
אתמול קבלתי את הקשקאי הידנית שלי בצבע בורדו מיטלי מרשים! נסעתי 250קמ נסיעה בין עירונית במהירות ממוצעת של 100קמ"ש והרכב צרך כ7 ליטר ל100..
למי שכתב שידית ההילוכים אינה "חלקה", שים לב שדריכה על הקלאצ עד הסוף!!! מאפשרת העברת הילוכים חלקה.
משענת ותא האיחסון בין הכסאות לא פרקטי, ובנסיעה מהירה שומעים בדיבורית BT את רעשי הדרך.
סה"כ אחלה קניה!!!
אני קצת מאוהב... יש לי טידה האצבק, למרות שאינה יפה היא אופה בגדול!! אני מודע לאכויות של ניסן ולאחר שקראתי ביקורות מחמיאות בחו"ל, הזמנתי גם את הקשקאי הידנית. מדהים שהמחיר באנגליה קרוב מאוד למחיר בארץ..
הסניק 1.6 אוט' מודל 2000 שלי, עשתה 165,000 כמו גדולה!!
בפקקים בקיץ, כאשר טמפ שמן הגיר עולה מעל 108 מעלות,
יש מכה בעצירה והתחלת נסיעה. אשמח לדעת אם יש פתרון פשוט לבעיה.
כמו החלפת יוניט להורדת הטמפ'של נוזל הקירור, ואו הוספת מאוורר למצנן שמן הגיר.