Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נשים ונהיגה| תמונה 1=1000 מילים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הצעה למורי נהיגה:

 

להכניס שיעור תאורטי ומעשי חובה לגבי תדלוק ותחנות דלק למערכת הלימוד של התלמידות.

 

אני אומר, לצחוק אבל גם למנוע :lol:

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם
למי שביקש עוד קטעים..

 

 

וואו כמה שזה קורע

הכי הרג אותי עם הרברס, זו דוגמא למופת למה אסור לתת לנשים לנהוג

האינטואיציה שלהם עם הרכב מגיע ל-0 עגול איך שזה נראה

אבל יש נהגות שדים גם לא חסר =]

 

הייתי מת לראות את אותה נהגת על טרקטור עם עגלה מאחור חחח זה היה פשוט מגניב !

פורסם
מה שבאמת עצוב,שאנשים כאלה עוברים טסט.

גם לי קרה מקרה דומה שאישה חתכה אותי בתוך צמת,אפילו לא צפרה,ולא ביקשה לעבור.

(הנתיב שלי היה ישר וימינה בלבד,שלה ישר ושמאלה בלבד)והיא פנתה ימינה.

 

מה אתה אומר... חתכו אותך בצומת.

פששש...

מקרה נדיר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הכי הרג אותי עם הרברס, זו דוגמא למופת למה אסור לתת לנשים לנהוג

האינטואיציה שלהם עם הרכב מגיע ל-0 עגול איך שזה נראה

 

אז למה אתה מרשה לאמא שלך לנהוג?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מקווה שלא תצחקו עליי אבל גם לי קרה משהו בסגנון.

כשהיה לי את האוטו הקודם שלי הייתי בתחנת דלק, תדלקתי ושכחתי מהכל ופשוט נסעתי כשהפיה עדיין מתדלקת.

מה שיצא זה שנתלש הצינור שמתדלק ואת האמת ישר נסעתי משם לא ידעתי מה לעשות(הייתי בן 17) מה אני יעשה לא בדיוק חושבים בגיל הזה.

אבל זה יכול לקרות לכל אחד את האמת אם הראש שלו במקום אחר באותו הרגע.

פורסם
אני מקווה שלא תצחקו עליי אבל גם לי קרה משהו בסגנון.

כשהיה לי את האוטו הקודם שלי הייתי בתחנת דלק, תדלקתי ושכחתי מהכל ופשוט נסעתי כשהפיה עדיין מתדלקת.

מה שיצא זה שנתלש הצינור שמתדלק ואת האמת ישר נסעתי משם לא ידעתי מה לעשות(הייתי בן 17) מה אני יעשה לא בדיוק חושבים בגיל הזה.

אבל זה יכול לקרות לכל אחד את האמת אם הראש שלו במקום אחר באותו הרגע.

מה עלה בגורלו של הצינור המסכן? :shock:

פורסם

זאת עם התדלוק נראת לי הקיבוצניקית מ"מירוץ למילון" היא בדיוק עשתה את ריקוד הצי'יקי צ'יקי

"חנהההההההההההההההההההההה"

SEAT IBIZA FR '05 150BHP

Designed in Germany Built in Spain Perfected in Israel

 

פורסם

הצינור פירפר למוות עד שהוא הפסיק לזוז עליו השלום, את האמת אני זוכר שיצאתי להסתכל לרגע מה איתו באמת ואז חתכתי משם, אבל כמו שאמרתי זה היה לפני שנתיים וחצי.

פורסם
אז למה אתה מרשה לאמא שלך לנהוג?

מה הקשר ? ואמא שלי לא בקו הבריאות כדי לנהוג ואין לה רישיון !


×
×
  • תוכן חדש...