Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה, שלום!

אני רוצה לקנות מכונית אבל מתלבטת ולכן פונה אליכם לייעוץ, דעות ואפילו הצעות.

אני סטודנטית ומכאן אתם כבר מבינים שהאוטו צריך להיות יחסית זול, גם במחיר, גם באחזקה וגם בדלק.

חשוב גם שיהיה קומפקטי וקטן (אין חניה ליד האוניברסיטה:roll:), עדיף 3 דלתות.

ומאוד, מאוד חשוב לי שבפנים יהיה נוח ונעים, ואולי גם עם קצת פוזה (בכל זאת הגיל מדבר :-P).

 

עצות, דעות, הצעות... הכל הולך.:wink:

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:
  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בערך 15000, ובינתיים ראיתי סוזוקי ויטרה (הז'יפ) ולא אהבתי, הונדה סיויק- מצבם של הרוב על הפנים, סוזוקי סויפט- לא נוחות במיוחד... בקיצור לא בדיוק החלטתי בין מה להתלבט :-D.

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:
פורסם

אני חושב שבתקציב כזה צריך להתמקד במכוניות קטנות. פונטו יכולה להיות אופצייה מעניינת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מה את אומרת על פיג'ו 106,כל הפיאטים פונטו למינהם, מאזדה לאנטיס 323,דיהטסו אפלאוז,הונדה סיוויק רכב מעולה.

הרכבים יכנסו בתקציב עד שנתון 2000+-

האם חיפשת ביד 2?

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם
אני חושב שבתקציב כזה צריך להתמקד במכוניות קטנות. פונטו יכולה להיות אופצייה מעניינת.

 

איך האוטו, מה הבעיות שלו ומה צריכת הדלק? :?:

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:
פורסם

אפשר לשאול, האם מכונית עם גיר ידני באה בחשבון?

פיאט פונטו או רנו קליאו ידניות יהיו חיסכוניות, נוחות ובטיחותיות (יחסית לרכבים אחרים בתקציב), עם אחזקה לא יקרה ויותר חדשות מאשר סוזוקי.

פונטו כנראה תהיה יותר זולה בטיפולים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש המון רכבים קטנים שמתאימים והם בתקציב, כולם אירופאים אם רוצים שנתון גבוה.

אני מניח שמדובר על אוטומט, אם כן, אז פיאט פונטו לא ברשימה

 

באירופאי:

סיטרואן סקסו -97 עד 2002

פיז'ו 106 - 96 - 2000

סיטרואן קסארה - 98 עד 2000

 

ביפאני:

מאזדה 121 - שנת 93-95

דייהטסו שרייד - 94- 96

 

בקוריאני:

קיה פרייד - 97 - 2000

יונדאי אקסנט - 96-2000

 

 

אלה הדגמים, עכשיו נותר לברר צרכים, התאמה שלך למראה שלהם ומשם רק נותר לחפש אחת נורמלית.

 

אם מדובר באוטומט צריך לקחת בחשבון עלות שיפוץ גיר מתישהוא במהלך הבעלות על הרכב, יש סיכוי שהוא יזדקק לו.

פורסם
מה את אומרת על פיג'ו 206,כל הפיאטים למינהם, מאזדה לאנטיס 323,דיהטסו אפלאוז,הונדה סיוויק רכב מעולה.

הרכבים יכנסו בתקציב עד שנתון 2000+-

האם חיפשת ביד 2?

שם בדיוק חיפשתי:type:

אני ממש נגד מכוניות צרפתיות, אז הפיג'ו :mm_tongue, לגבי הלאנטיס, חשבתי, אבל זה אוטו משפחתי, ואני צריכה משהו קטן יותר.

שאלתי לגבי הפיאטים, אבל לא אמרו לי הרבה, רק שהפלסטיק שלה לא משהו, אם תוכלו לתת לי יותר מידע על האוטו אשמח, כי עוד לא נסעתי עליו, וגם לגבי הדיהטסו.

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:
פורסם
אפשר לשאול, האם מכונית עם גיר ידני באה בחשבון?

פיאט פונטו או רנו קליאו ידניות יהיו חיסכוניות, נוחות ובטיחותיות (יחסית לרכבים אחרים בתקציב), עם אחזקה לא יקרה ויותר חדשות מאשר סוזוקי.

פונטו כנראה תהיה יותר זולה בטיפולים.

 

אני בעיקר רוצה ידני:grin:

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:
פורסם
יש המון רכבים קטנים שמתאימים והם בתקציב, כולם אירופאים אם רוצים שנתון גבוה.

אני מניח שמדובר על אוטומט, אם כן, אז פיאט פונטו לא ברשימה

 

באירופאי:

סיטרואן סקסו -97 עד 2002

פיז'ו 106 - 96 - 2000

סיטרואן קסארה - 98 עד 2000

 

ביפאני:

מאזדה 121 - שנת 93-95

דייהטסו שרייד - 94- 96

 

בקוריאני:

קיה פרייד - 97 - 2000

יונדאי אקסנט - 96-2000

 

 

אלה הדגמים, עכשיו נותר לברר צרכים, התאמה שלך למראה שלהם ומשם רק נותר לחפש אחת נורמלית.

 

אם מדובר באוטומט צריך לקחת בחשבון עלות שיפוץ גיר מתישהוא במהלך הבעלות על הרכב, יש סיכוי שהוא יזדקק לו.

 

שם בדיוק חיפשתי:type:

אני ממש נגד מכוניות צרפתיות, אז הפיג'ו :mm_tongue, לגבי הלאנטיס, חשבתי, אבל זה אוטו משפחתי, ואני צריכה משהו קטן יותר.

שאלתי לגבי הפיאטים, אבל לא אמרו לי הרבה, רק שהפלסטיק שלה לא משהו, אם תוכלו לתת לי יותר מידע על האוטו אשמח, כי עוד לא נסעתי עליו, וגם לגבי הדיהטסו.

 

אני בעיקר רוצה ידני:grin:

 

כתבתי את זה אחרי, אבל הנה.

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:
פורסם

אני גם הייתי פעם נגד צרפתי. אבל אז הבנתי שאני מטומטם ומכרתי את הסובארו 86 שהייתה לי ובאותו מחיר קניתי צרפתיה מודל 98. מאז אנחנו מאושרים מאוד.

 

 

בכל מקרה אם את רוצה ידני, אז גם פיאט פונטו באה בחשבון. אני מניח שתוכלי לקנות ב-10 אלף ש"ח אחת מודל 97 ויישאר לך די הרבה עודף ליישור קו ותיקונים.

 

בכל מקרה לא הייתי נוגע ברכבים מחרידים כמו שרייד, סוויפט, לאנטיס וכך הלאה. חבל על הגב בנסיעות של מעל 10 דקות ועל הדיכאון של התבוננות בכיעור שלהן בכל פעם שבאים להתניע את הרכב.

פורסם
אני גם הייתי פעם נגד צרפתי. אבל אז הבנתי שאני מטומטם ומכרתי את הסובארו 86 שהייתה לי ובאותו מחיר קניתי צרפתיה מודל 98. מאז אנחנו מאושרים מאוד.

 

 

בכל מקרה אם את רוצה ידני, אז גם פיאט פונטו באה בחשבון. אני מניח שתוכלי לקנות ב-10 אלף ש"ח אחת מודל 97 ויישאר לך די הרבה עודף ליישור קו ותיקונים.

 

בכל מקרה לא הייתי נוגע ברכבים מחרידים כמו שרייד, סוויפט, לאנטיס וכך הלאה. חבל על הגב בנסיעות של מעל 10 דקות ועל הדיכאון של התבוננות בכיעור שלהן בכל פעם שבאים להתניע את הרכב.

:lol::lol::lol::lol::lol:

זאת הסיבה, בדיוק למה שיניתי תקציב, בהתחלה רציתי אוטו בכ-6000 ש"ח, אבל כשראיתי:shock::mm_tongue, אמרתי שאני אוסיף כ-10000 ש"ח רק כדי שאני לא אצטרך להביט בהם.:lol:

וכשאמרתי סוויפט, אז מקסימום איורו סוויפט.

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:
פורסם

שלא תחשבי שאירו סוויפט זאת מציאה גדולה.

 

זה מסוג הרכבים שמשווקים למדינות עולם שני, כמו רומניה ופולין.

 

זה רכב שהוא כולו לצאת ידי חובה, דהיינו - תגיד תודה שאני נוסע.

אין נוחות, אין בטיחות, אין עיצוב ואין כלום. 0. גורנישט.

זה בסה"כ רכב שתוכנן בשנת 89 ודפקו עליו את המילה אירו כדי שאנשים יוכלו להרגיש שקנו משהו משוכלל - רק בגלל שהוסיפו חלונות חשמל.

 

קסארה כמו שלי נרכשת כיום בסביבות 10-14 אלף ש"ח, תלוי בשנתון (98-2000).

את מקבלת ABS, חלונות חשמל, הגה כוח, מזגן מקפיא, סחיבה מעולה, מושבים נעימים ורכים, עיצוב נאה.

 

מה נותן אירו סוויפט? (אתן לך רמז - שום דבר).

פורסם

רכב הסטודנטים האידיאלי זה פיאט פונטו.

 

חפשי אחד ממודל 97-99 ,תתמקדי ברכבים מיד ראשונה שמורים.

ותשאירי כמה אלפים לישור קו (צמיגים,טיפול, קלאץ וכו'..)

 

לפני מס' ימים פורסם ביד 2 פונטו 98 עם 47K ק"מ

מיד ראשונה מאשה מבוגרת עם טסט לשנה והיסטורית טיפולים.


×
×
  • תוכן חדש...