Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למשתתפי הפורום ,בלנו 1999 מנוע 1600 גיר ידני 135000ק"מ

לפני שבועיים הנעתי בערב את הרכב הוא התחיל לקרטע ולהיחנק טורים ירדו ל500סל"ד נורת CHECK ENGINE לא נדלקה ,

למחרת רכב עבד רגיל ככה שבועיים עד היום תופעה שוב התחילה ,היה גם ריח של כיאלו שרוף ,וגם ריח של "ביצה סרוחה"

רכב עבר טיפול לפני 5000 ק"מ

יש רעיון מה יכולה להית הסיבה בבקשה תשובה של יודעי דבר.

פורסם

הבעיה בבלנו שוב קוראת לי ,טורים יורדים מנוע רועד

יש גם ריח של שרוף מכיון מנוע נורת CHACK ENGINE לא נדלקת

דרך אגב יש בבלנו דיאגנוסטיקה עצמית נורה מהבהבת מראה אין תקלות.

מישהו יש רעיון כיוון ממה זה נובע

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

באמצע נסיעה גם בתחילת נסיעה פתאום יורדים הטורים של מנוע ל450,

מנוע מעבד כוח וכאילו נחנק לא נדלק נורת CHACK ENGINE

נבדק במוסך ע"י מחשב לא נמצאה שום תקלה חיישן חמצן נבדק תקין

הוחלף ממיר קטליטי שנדפק בגלל שהתחמם אחרי שהתופעה קרתה אחרי שהיה

ריח שרוף, התופעה לא קוראת תמיד בבדיקה במוסך פעמים רכב עבד רגיל ללא כל בעיה

פעם אחת מחשב הראה בעיה ב EVAP הוא נותק אך לאחר יום תקלה קרתה שוב

למישהו יש מושג רעיון מה זה יכול להיות

דיי נואש אשמח לתגובה כל שהיא

פורסם

אם המנוע נחנק ומאבד כח , יש לבדוק לחץ דלק, אבל חשוב מכך, את הספיקה.

 

יתכנו בעיות אחרות, כדאי להתחיל בזו.

 

לחילופין, לנסוע עם הרכב ועת שהזיוף מתרחש, לבדוק בסקנר במידע עכשווי של נתוני החיישנים, מה לא סביר. לא להנעל בבדיקה של קודי תקלה רשומים בלבד.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב לאחר קרוב לחודשיים חיפושים נמצאה הבעיה

הבעיה הייתה במודול הצתה שאחראי על בוכנה 2ו3 .

היה צריך לראות את הבעיה (דבר שלא קרה תמיד)נבדק אם מכשיר

שנראה כמו מדחום שמראה אם יש או אין בסליל\כבל ניצוץ (שימושי מאד).

דרך בדיקת מחשב לא נראת תקלה, מה גם שיש ברכב הזה דיאגנוסטיקה עצמית הבהוב נורית גם שם לא נצפת תקלה

ולא נשמרה כל תקלה בזיכרון,דרך אגב חצי שנה לפני המודול שנותן ניצוץ לבוכנה 1ו4 נדפק.

כנראה מחלה ברכב הנ"ל ,מחיר סליל חדש מקורי מהחברה 650ש"ח

אני שמתי משומש ב250ש"ח .

אז זהו ,אם (לבעלי סוזוקי 1999והילך)מנוע ללא סיבה יורדים טורים ל450סל"ד,מחשב מראה הכל בסדר מחשב חיצוני ופנימי

(דיאגנוסטיקה עצמית ע"י קצר)

וממיר מחחמם ונדפק, דלק לא נשרף בבוכנה אלא כנראה נשרף בממיר מה שגרם לחימום!

אז יש מצב שבעיה בסלילי הצתה

מקווה שיעזור למישהו ולא יעלה כסף רב לי זה עלה בממיר קטליטי 700ש"ח לא מקורי,מעבר

למחיר על הסליל .

×
×
  • תוכן חדש...