Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

M5 נמכרת בארץ במחיר של מיליון שקל

 

המחיר של הרכב במודעה הוא 38,600$

בארץ עם מיסים זה בערך 75000$

 

ולא נגעתי בכלל בשלב של פרוצידורה (הובלה, גרירה, רשיון ייבוא, טסט לרכב בארץ)

כל התהליך הזה עשוי להגיע אולי ל-80,000$

 

אם אתה באמת רציני אז מומלץ לך למתוח את התקציב...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

שים לב שהרכב היה מעורב בתואנה והחליפו כמה דברים, דלת, כנף, וכרית אוויר הם עוד מציינים שהביטוח שילם לבעל הרכב 96000$ ועכשיו מוכרים אותה בשליש המחיר. שים לב גם שמצויין במודעה שהרכב הורד מהכביש ע"י הביטוח ואין לך להם אחריות לגבי הרכב.

 

המחיר נראה נמוך מדי לרכב כזה גם במושגים של חול

 

אייל

פורסם

אז ככה , יש הרבה סעיפים והסתעפויות של תהליכי היבוא מחול ,

למשל מדינת הייצור של הרכב , שנת העליה לכביש (דגם)

וככה שאם רכב למשל BMW מיוצר בארצות הברית , המס יורד לבערך 75 אחוז

אבל אם הוא יוצר בגרמניה , והובא לארצות הברית (כמו בדגם שאתה מציין כאן ) המס יגיע ל 110 אחוז ,

אבל הבעיה היא שיעשו לך את המוות ברישוי בארץ

מה שיכול להיות טוב , זה לקנות רכב כזה מגרמניה ולהביא אותו לארץ

ודרך אגב עלויות של שילוח מניו יורק לארץ עם ביטוח זה בסביבות ה 1500 דולר ,

כי כדי שחברת הביטוח תסכים לבטח אתה חייב לשכור מכולה שלמה רק לאוטו הזה , ולוקח לה בערך חודש להגיע ,

יש עוד הרבה דברים כגון , האם הרכב מגיע חדש או מבעלים , למשל אם הרכב חדש לגמרי לא תוכל להוציא אותו מארצות הברית בגלל העניין שהאמריקאים דורשים שהרכב יהיה רשום כ 9 חודשים על הכביש כאמריקאי ,

בארץ אין בעיה כזאת דרך אגב

יש לך עוד מיליון שטויות בנוגע לייבוא , אני אשמח לייעץ לך בהמשך הדרך ,

נ.ב אני לא עוסק בזה ,אני פשוט יודע בגלל החקרתי קצת את הנושא

כמו שאמרתי אני אשמח לייעץ לך עד כמה שאוכל , אבל לפי איך שזה נראה , לייבא BMW מארצות הברית זה סיפור מסובך ,

מארצות הברית עדיף לייבא רכב אמריקאי או יפני שמיוצר שם ,

ואם תרצה יש לי הרבה חברים בגרמניה שיכולים לחפש שם רכבים

מקווה שעזרתי

peach'es, i can eat

peach'es all day long

פורסם

היבוא האישי מת ואל תנסה אפילו.

חבר שלי קנה ב 30 אלף דולר הונדה אקורד קופה.

כבר שלושה חודשים היא בנמל כי היבואן לא מוכן לתת אישור שירות, כל המוסכים בת"א פוחדים מהיבואן ולא נותנים אישור ומשרד התחבורה לא מוכן להכיר באישור שנתן מוסך בפריפריה (כי משרד התחבורע הוא עבד נרצע של היבואנים).

פורסם

היבוא האישי חי וקיים פשוט צריך להכיר את כל השלבים לפני שרוכשים רכב ותוקעים אותו בנמל בגלל בירוקרטיה

פשוט לפני שקונים צריכים לבר את כל הצעדים עד העלאה לכביש

peach'es, i can eat

peach'es all day long

פורסם

אני יודע שבערך בתקציב הזה אפשר להביא Z4 קופה, אומנם לא M5 אבל גם אופציה לא רעה (יש כבר 2 בארץ).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...