Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום,

אני מתכנן לרכוש מחר רכב שברולט אופטרה 5 דלתות, דגם LS+

הנתונים עליהם אני מדבר הם:

שנת ייצור 2006, יד ראשונה, בעלות פרטית, 55 אלף קילומטר,

מחיר המחירון שלה - 60 אלף ש"ח,

דורשים ממני (הרכישה היא דרך סוכנות שברולט) 53 אלף ש"ח (אחרי מיקוח קצר).

השאלה היא האם העסקה כדאית או שכדאי ללכת על רכב אחר?

השימוש שלי הוא נסיעה עירונית בעיקר, הרכב ישמש בעיקר לנסיעה לעבודה ולקניות, חשוב לי צריכת דלק סבירה (אני לא מצפה לצריכת דלק של פריוס אבל לצריכה סבירה).

אשמח לקבל עצות לפני הרכישה.

בתודה מראש לכולם.

פורסם

שים לב, תיקנתי לך את הכותרת. להבא שמע לכללי הפורום (למעלה בסרגל בצהוב).

 

הנתונים נשמעים טוב וגם המחיר. בצע בדיקה במכון שאתה בחרת לפני הקנייה לברר את מצבו האמיתי של הרכב. הרכב כשלעצמו בינוני למדי אבל אם הוא מתאים לדרישות שלך והמחיר טוב, אולי זו עסקה משתלמת עבורך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא ממליץ.

הייתה לי אחת כזו מהעבודה. בעצם לכל החברה הייתה כזו, כי עבדתי בחברת בת של GM.

הפלסטיקה בפנים התפרקה מעצמה כשהרכב היה בן פחות משנה.

הספיקו להחליף משהו בגיר (לי ולעוד כמה עם אותו רכב).

בגלל שהיינו מחוייבים לרכב של GM לכולם הייתה אופטרה, אבל הדלק ... אחרי 3 שנים כל האופטרות עפו מהחברה למרות המגבלה לרכבי GM, והוזמנו רכבים אחרים בגלל צריכת דלק מטורפת.

ב 60K בנסיעה עירונית הייתי ממליץ לך על פונטו / C3 / 206 ועדיף ידני, אבל גם אוטומט יעשה את העבודה.

חוץ מזה, האופטרה נמכרת ב 10K מתחת למחירון לפחות, אין שוק לרכב הזה, לא תמצא כמעט רכב כזה מיד פרטית,

כי אנשים הפנימו שזה דייהו במסווה של שברולט. זה רכב קוריאני שהדביקו עליו סמל של שברולט. כל שוק האופטרות כמעט, נשלט ע"י הליסינג.

אם אני לא טועה, גם מבחני הריסוק שלה מתאימים לרכב מלפני 15 שנה.

חפש גם בפורום תפוז השכן, ותקרא קצת חוות דעת לפני שאתה עושה עסקה כזו.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

חפש גם בפורום תפוז השכן, ותקרא קצת חוות דעת לפני שאתה עושה עסקה כזו.

 

פורום תפוז לא שכן, הוא בכלל בעיר אחרת :-P:wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...