Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מה אתה מצביע ?  

188 הצבעות

  1. 1. מה אתה מצביע ?

    • ליכוד
      58
    • קדימה
      38
    • עבודה
      10
    • ישראל ביתנו - ליברמן
      61
    • מרץ
      9
    • ש"ס
      5
    • יהדות התורה
      0
    • הבית היהודי
      3
    • הירוקים
      4
    • חד"ש
      0


פוסטים מומלצים

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצביע קדימה, הכי פחות חרא בוא נגיד ככה.

אם שאול מופז לא היה שם הייתי מצביע בלב שלם קדימה אבל כיוון שגם ככה הוא יכנס לכנסת איתי או בלעדי לפחות שביבי לא יהיה ראש ממשלה.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
מי שרוצה מפלגה שלא קיימת, שירשום בתגובה את שם המפלגה.

 

אני רוצה מפלגה בלי אנשים מושחטים שחושבים על טובת המדינה לפני שהם עושים לביתם.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

יש לי כיוון למי לבחור מחר, אבל אני שואל ככה, באופן כללי: למי יש לבחור?!

 

יש אחד (ביבי) שגונב מהעניים ונותן לעשירים, אחד אחר (ברק) שרוצה לחלק את ירושלים, אחת אחרת (לבני) שחושבת שניהול מדינה זאת קייטנה של ילדים בקיץ, עוד אחד אחר (ליברמן) שחי בסרט שהאמריקאים יתנו לו להזיז אצבע, וכל השאר אין להם שום סיכוי משמעותי גם ככה.

פורסם

רק ביבי, כדי שלא תהיה לנו ציפור לבנה רופסת כראש ממשלה.

גם ליברמן מתקבל אבל עדיף ביבי.

 

נא להוסיף לרשימה את רע"מ-תע"ל עבור שמר וBAGIRA.

 

לא מסכים לקביעה שביבי גונב מהעניים ונותן לעשירים.

ביבי פשוט לא מעודד פרזיטים במדינה הזאת, ועושה מה שבאמת צריך לעשות

ולא מה שפופולארי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

למה רק לשמר ובגירה? גם אני מצביע לאחמד טיבי.

 

את האמת אני מתלבט בין רע"מ תע"ל ובין דע"מ שהיא מפלגת הפועלים. הםםםם מעניין למי אצביע מחר... :lol:

ROOONEEYY

פורסם

אני עדיין מתלבט בין שניים , בחרתי באחד מהם למרות שאולי אני אבחר בפועל בשני.

עם שניהם אני לא שלם .

כמו שבטח כל מי שקרא שירשור פוליטי זה או אחר ניחש , מדובר על ישראל ביתנו וליכוד.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

לאחרונה אני שומעת על יותר מידי בוגדים במדינה שרוצים להצביע חדש, אז אני נורא רוצה להצביע לליברמן כקונטרה.

אבל המחשבה של ליברמן בראשון הממשלה עם ביבי ושס לצידו עושה לה רע. :roll:

כנראה שאצביע לציפי, היא בינתיים היחידה מהשלישיה (ביבי, ברק, ציפי) שלא הוכיחה שהיא לא כשירה לתפקיד.

 

יש לי שאלה לא כל כך קשורה, אם ה3 מפלגות המובילות הן הליכוד, קדימה וישראל ביתנו, למה מדברים על שלוש מועמדים לראשות הממשלה: ביבי, ציפי, וברק?

זה לא ביבי, ציפי ואביגדור?

הפאביה נמכרה.:-(

 


×
×
  • תוכן חדש...