Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מה אתה מצביע ?  

188 הצבעות

  1. 1. מה אתה מצביע ?

    • ליכוד
      58
    • קדימה
      38
    • עבודה
      10
    • ישראל ביתנו - ליברמן
      61
    • מרץ
      9
    • ש"ס
      5
    • יהדות התורה
      0
    • הבית היהודי
      3
    • הירוקים
      4
    • חד"ש
      0


פוסטים מומלצים

פורסם
+1

רוני, מה מג'אדלה באמת אמור לסמן? הוא רק מוכיח מה שאני טוען- הם לא עושים ולא מעוניינים להשקיע ולעשות לטובת העם שלהם.

 

שמתי כאן את מג'אדלה בגלל שדיברת על שרים במקום ח"כים, וגם כי הוא באמת היה שונה בהתנהלותו מאותם ח"כים עליהם אתה מדבר. אם הוא עשה את תפקידו היטב או לא אין לי מושג, אבל לפחות הוא עשה את תפקידו...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

והיא אפילו עם חזות ערביה, האללו ג'יבי אל עוויה :twisted: (תסלחו לי , הרגע חזרתי מסטול לגמרי מחתונה ורציתי להגיד לכם שסאאמו הבחירות וסאאאומו הפוליטיקאים).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שמר - זה משהו יפה , פשוט יפיפיה - למה אני תמיד מתעורר מאוחר :brickwall:

 

הייתי ממנה אותך לשר ה/התרבות והאומנות ( ע"ח השר הערבי :lol: )

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

את זה:

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3213387,00.html

קראתם ?

 

מישהו יכול לנסות להסביר לי למה צריך 120 חברי כנסת\טפילים ?

למה לא מספיק... 60 למשל ?

למה הם צריכים חופש של 4 חודשים ?

ולמה הם עובדים בסה"כ, 80 ימים בשנה (בניגוד למעל 200 שעובד בן אדם רגיל) ?

למה לעזאזל אנחנו מסכימים לזה ?

פורסם

כלכלה פשוטה - כמה זמן הם יותר יקלקלו :idea: - אז רצוי כמה שפחות ימי עבודה .

 

יותר ימי מליאה - יותר הקצבות כספים למקורבים ותמיכות בעציצים .

 

גם אין אפשרות לאכוף עלייהם ישיבות בועדות הכנסת - שזה המקום הבאמת חשוב מבחינת האזרח

וישיבות מתנהלות ומוחלטות בהרכב של יו"ר או מחליף + שני חברים .

 

פחות חברי כנסת - יותר סחטנות פר חבר - אם לא , אני עורק , או מקים סיעה עצמאית .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...