Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופרב החדשה - מה צפוי לה בארצנו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איזה חפירות :shock:

מה אתם משווים בכלל שקודה לאודי!? נפלתם על הראש?

הסדר הוא כזה: סיאט > שקודה > פולקסווגן > אודי .

לדעתי הישבן של הסופרב הזאת הוא הכי מכוער שאני ראיתי אי פעם ברכב, ככה אני חושב.

בקשר לשאר אכן עיסקה משתלמת למי שרוצה רכב גדול ומרווח.

 

לא לא...

 

סקודה> זקנים

סיאט> צעירים

פולקסווגן> שמרנים

אודי> מפוצצים זקנים (מפוצצים צעירים (יותר)>ב.מ.וו).

 

XENON החוסר דיוק שלך נוראי.

אאודי= מפוצצים בגיל העמידה.

מרצדס= מפוצצים זקנים.

:lol:

 

 

כשאין כבר על מה לדבר, מתחילים לדבר שטויות.

פורסם

ונחזור קצת לעניין המקורי - אני ותמיר ביקרנו היום בשקודה, ראינו את הסופרב החדשה (שאותה כבר פגשתי בצ'יכיה בספט' האחרון), התרשמנו (מרחב הפנים העצום, טווינדור, איבזור) וראינו לא מעט לקוחות פוטנציאלים.

 

אני מקווה שהישראלי המצוי יקבל מעט שכל ויקח את הסופרב כאופציה ראויה במיוחד.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
ולמה ה- RS שהיתה אופציה טובה של משפחתית, ספורטיבית במחיר שפוי לא נמכרה בכמויות? למה קונים העדיפו פאסאט 1.8 איטית יותר ויקרה יותר?

 

בוא נגיד את זה בצורה הכי נאותה. הצרכן הישראלי בעניניי רכב הוא לא הכי חכם שיש. קח את הדוגמה הכי טובה, מאזדה, למה פה בארץ היא נמכרת בכמויות מטורפות עד כדי כך שהשוק הישראלי הפך לכל כך חשוב עבור היצרן לעומת שאר העולם?

עוד דוגמה מעולה, אופל אסטרה. למה פה היא לא נמכרת, ובאירופה היא נמכרת כמו לחמניות.

מה שחשוב לישראלי זה התדמית, לא מעניין אותו הרבה רק הסמל שעל המפתח.

נ.ב-אני לא מתיחס לכל הצרכנים בשוק הרכב הישראלי, כי יש כאלה שהם מאוד חכמים בעניין.

פורסם
לא בטוח שזו אינדיקציה, אבל באחד הפרקים החדשים של "הילוך חמישי" שהועלה כאן בפורום, העדיף אחד העיתונאים שם את איכות הגימור והחומרים של הסופרב, על זו של מרצדס. אין לי מושג אם מדובר בתחושה סובייקטיבית מוטה, או שהעיתונאי הזה סתם דביל וכמובן שכל זמן שאת הסופרב ראיתי רק בתמונות, לי בהחלט אין דיעה, אלא שכדאי לדעת שיש דעות אחרות בנוגע לאיכות הסופרב ואפילו, אלוהים יעזור, הסיאט.

 

נו תעשה לי טובה. אם ראית את הפרק אתה מבין שזה שטויות. הוא גם בדק אם הלגונה קופה יפה לפי אם אפשר לצייר אותה עם שלושה קווים (והגיע למסקנה שלא אבל היא בכ"ז יפה...).

הוא גם שאל אנשים אם הם היו קונים את הרכב לפי איך שהוא נראה, מבלי שידעו שהוא סקודה, אבל למרות שירק דם לא הצליח למצוא אף אחד שיגיד, למרות שהתלהבו מאיך הרכב נראה, שהוא יקנה או יעדיף אותה על מרצדס. המקסימום שהצליח להוציא זה שסקןדה התקדמו ויש לשקול אותם. נו באמת.

 

ובקשר לויכוח זקנים/מבוגרים וכו', מה שקלרקסון אמר לא מזמן, זה דווקא שמרוב שערסים התחילו לקנות A6 (וזה נכון גם בישראל) משום ש- BMW נחשב לרכב של ערסים (כן, כן, גם אצלם ההיגיון הזה עובד), אפשר להתחיל לחזור ולקנות BMW :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

נראה אוטו מושקע וברמה אבל המותג של סקודה צריך לעבור עוד דרך ארוכה בשביל להוות תחרות אמיתית למותגים הכבדים

אישית אני הייתי מעדיף לקנות משהו אחר

פורסם
נו תעשה לי טובה. אם ראית את הפרק אתה מבין שזה שטויות. הוא גם בדק אם הלגונה קופה יפה לפי אם אפשר לצייר אותה עם שלושה קווים (והגיע למסקנה שלא אבל היא בכ"ז יפה...).

הוא גם שאל אנשים אם הם היו קונים את הרכב לפי איך שהוא נראה, מבלי שידעו שהוא סקודה, אבל למרות שירק דם לא הצליח למצוא אף אחד שיגיד, למרות שהתלהבו מאיך הרכב נראה, שהוא יקנה או יעדיף אותה על מרצדס. המקסימום שהצליח להוציא זה שסקןדה התקדמו ויש לשקול אותם. נו באמת.

 

ובקשר לויכוח זקנים/מבוגרים וכו', מה שקלרקסון אמר לא מזמן, זה דווקא שמרוב שערסים התחילו לקנות A6 (וזה נכון גם בישראל) משום ש- BMW נחשב לרכב של ערסים (כן, כן, גם אצלם ההיגיון הזה עובד), אפשר להתחיל לחזור ולקנות BMW :-)

ראיתי את הפרק, לא ראיתי את האוטו. אבל לפחות אני מנסה לא לתת לקבעונות או דעה קדומה, לעשות בשבילי את העבודה.

פורסם
בוא נגיד את זה בצורה הכי נאותה. הצרכן הישראלי בעניניי רכב הוא לא הכי חכם שיש. קח את הדוגמה הכי טובה, מאזדה, למה פה בארץ היא נמכרת בכמויות מטורפות עד כדי כך שהשוק הישראלי הפך לכל כך חשוב עבור היצרן לעומת שאר העולם?

עוד דוגמה מעולה, אופל אסטרה. למה פה היא לא נמכרת, ובאירופה היא נמכרת כמו לחמניות.

מה שחשוב לישראלי זה התדמית, לא מעניין אותו הרבה רק הסמל שעל המפתח.

נ.ב-אני לא מתיחס לכל הצרכנים בשוק הרכב הישראלי, כי יש כאלה שהם מאוד חכמים בעניין.

מאזדה 3 רכב לא רע, במיוחד בתקופת יציאתו, הוא היה אחד הרכבים היפים ביותר בעיני הישראלי המצוי, תומחר במחיר רואי מאוד ונמכר רבות בליסינג, זו הסיבה לכמויות הגדולות שלו.

מאזדה 6 רכב מעולה, למה הוא נמכר יותר מפורד מונדיאו, לא ממש יודע, אבל הוא רכב מעולה, כמו גם מאזדה 5 ומאזדה 2 שכבר יותר נהנה מתדמית המותג בארץ מאשר הוא עצמו כרכב.

האופל לא מצליחה בגלל דברים רבים, שביניהם יבואן עם שם רע למדי (UMI), ומחיר גבוה לעומת רכבים אחרים.

במחיר שהאופל מתומחרת יעדיפו כבר פולקסוואגן גולף בגלל השם של המותג, שידוע כמשהו טוב, לעומת אופל שלו תדמית משעממת משהו.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

הסופרב לפי דעתי מציעה את החבילה המשתלמת ביותר בקבוצה שלה.

אל תשכחו שגם הביצועים שלה הם הכי טובים בקטגוריה, שלא נדבר על ה3.6 שזול ב50 אלף ש"ח מהפאסאט הכי יקרה, ולפי דעתי בהרבה יותר טובה.

 

העיצוב החיצוני מרשים, כנ"ל גם הפנימי, אני חושב שתתנו לרכב הזה כמה חודשים ותראו הרבה כאלה בכבישים (ואני לא מתכוון למוניות).

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
ארץ היצור לא משנה, גם הטוארג של פולקסוואגן מיוצר בסלובקיה אז? :)

 

 

אלוהים אידירם. למה לא סיפרו לי? אני רץ מיד לסוכנות לבטל את ההזמנה ל-3 הטוארגים שהזמנתי...

 

ברצינות - אין היום יצרן שמייצר בבלעדיות בארץ מוצאו (ובעצם - לך תדע למי שייך היצרן באמת - ראה יגואר, למבורגיני, אסטון-מרטין ועוד כהנה וכהנה מכוניות המזוהות עם מדינה ספציפית ובבעלות "זרים"...).

 

ולגבי השקודה - אני סבור שהרכבים באמת השתפרו, למרות שהם עדיין לא ממש ברמה של פולקסוואגן וכמובן שלא אאודי. הקונצרן מקפיד שאיכות ההרכבה העילית תשוייך למותגי העילית, ובצדק מבחינתו.

 

אגב, לגבי השם - לא משנה היכן אתה גר, את השם צריך להגות בצורה נכונה לפי מקורו וזאת במידה ואין שם "מקומי" רשמי. עוד מעט תקראו לג'ורג' "גורג" כי בעברית אין ג'... השם הוא שקודה גם בצ'כית וגם בכל שפה אחרת.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
אם זכור לי נכון פרארי על סביבות 5000 מכירות לשנה בזמן שלמבורגיני מוכרים 2000 בשנה.

למבו מכרו ב2007 יותר מ3000 רכבים. ב2008 ייתכן ונמכרו פחות בגלל המיתון בחציון השני של השנה.

 

בשרשור הזה עושים מסקודה המון דברים שהיא לא.

בשרשור? בפורום הזה עושים מסקודה המון דברים שהיא לא.

 

מאזדה 6 רכב מעולה, למה הוא נמכר יותר מפורד מונדיאו, לא ממש יודע, אבל הוא רכב מעולה

הוא נמכר יותר מפורד מונדיאו בגלל שיש את אותו יבואן לשני הרכבים, שככל הנראה בשורה התחתונה מרוויח יותר על כל מאזדה שנמכרת מאשר פורד שנמכרת, ולכן יוצר "בעיות אספקה" לדגמי פורד המתחרים ישירות מול דגמי מאזדה.

במיוחד אם מדובר על "גרסאות ליסינג".

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

יחסית לפאסאט הסקודה מציעה תמורה יותר טובה למחיר.

הסופרב יושבת על פלטפורמה מוארכת של הפאסאט, שככה גם במרווח פנים.

 

אופל לא מצליחים למכור בארץ, רק בגלל בארץ שעושה לאופל עוול, ותראו את המצב של הדגמים באולם תצוגה, רק אסטרה וקורסה ברמת גימור אחת, אין להם את הגיוון כמו שיש בדגמים של צ'מפיון מוטורס, ששאלנו מתי האינסינייה תגיע לארץ הם בכלל לא ידעו מה לענות לנו ורק ניסו לשכנע אותנו לוותר ולרכוש את האפיקה או המאליבו.

יש לציין שקרובת משפחה שלי, חודש לפני שהגיעה הפאביה, היא נכנסה כדי להזמין את הפולו, אבל גם כדי לקבל מידע על הפאביה החדשה, שמה היא זכתה ליחס מעולה והציעו לקבל את המשלוח הראשון של הפאביה ועד היום היא מרוצה מהרכב.

 

אגב אחרי שהפאסאט היתה יותר מדי יקרה לנו, וההתלבטות שלנו היתה גולף/ג'טה/אוקטביה, ייתכן שהוריי יחליטו למתוח את התקציב ולרכוש את הסופרב ב-160K.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אלוהים אידירם. למה לא סיפרו לי? אני רץ מיד לסוכנות לבטל את ההזמנה ל-3 הטוארגים שהזמנתי...

 

ברצינות - אין היום יצרן שמייצר בבלעדיות בארץ מוצאו (ובעצם - לך תדע למי שייך היצרן באמת - ראה יגואר, למבורגיני, אסטון-מרטין ועוד כהנה וכהנה מכוניות המזוהות עם מדינה ספציפית ובבעלות "זרים"...).

 

ולגבי השקודה - אני סבור שהרכבים באמת השתפרו, למרות שהם עדיין לא ממש ברמה של פולקסוואגן וכמובן שלא אאודי. הקונצרן מקפיד שאיכות ההרכבה העילית תשוייך למותגי העילית, ובצדק מבחינתו.

 

אגב, לגבי השם - לא משנה היכן אתה גר, את השם צריך להגות בצורה נכונה לפי מקורו וזאת במידה ואין שם "מקומי" רשמי. עוד מעט תקראו לג'ורג' "גורג" כי בעברית אין ג'... השם הוא שקודה גם בצ'כית וגם בכל שפה אחרת.

היות ולשונך נחרצת, אני מניח שיש לך מקורות מידע מספיק מהימנים בכדי לעזור לי בשתי תמיהות שעלו אצלי אחרי קריאת המצוטט:

1. באיזה מקום כותב או אומר ה"קונצרן" שקיימים הבדלי איכות מכוונים בין סקודה ובין פולקסוואגן, קל וחומר אודי. והאם כוונתך לאיכות גימור נחותה או שמא לחומרים נחותים או שמא שניהם יחד ?

2. לעיתים אני שומע את השפה האנגלית אצל אנשים שזו שפת אימם. לא זכור לי שהם מקפידים לומר שקודה, אלא דווקא סקודה. האם זה יוצר בעיה כלשהיא, או שמא פשוט הצ'כים שבאולמות המכירה של לונדון, לא יבינו על מה הם מדברים. ומאיפה, עם כל הכבוד, נלקח הכלל הזה שללא הנחיה מפורשת מיוצר השם על היתר להגות אותו אחרת, חייבים לומר אותו בשפת המקור ?

פורסם
הסופרב לפי דעתי מציעה את החבילה המשתלמת ביותר בקבוצה שלה.

אל תשכחו שגם הביצועים שלה הם הכי טובים בקטגוריה, שלא נדבר על ה3.6 שזול ב50 אלף ש"ח מהפאסאט הכי יקרה, ולפי דעתי בהרבה יותר טובה.

 

העיצוב החיצוני מרשים, כנ"ל גם הפנימי, אני חושב שתתנו לרכב הזה כמה חודשים ותראו הרבה כאלה בכבישים (ואני לא מתכוון למוניות).

 

ניב

 

 

רק לידיעה,הרכב לא נמכר כרגע למוניות.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear


×
×
  • תוכן חדש...